Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Noua Skoda Karoq – noi imagini şi date tehnice depline

22 Mai 2017 - 09:43
Denis Godorozea
Noua Skoda Karoq – noi imagini şi date tehnice depline
Unul dintre cele mai aşteptate SUV-uri din acest an, Skoda Karoq, a fost dezvăluită pe 18 mai la Stockholm, iniţial însă producătorul ceh nu a oferit prea multe imagini cu cel mai compact SUV din gama sa. Acum avem la dispoziţie zeci de imagini cu exteriorul şi interiorul noului Karoq.

Pentru un model Skoda interiorul este de-a dreptul revoluţionar, în mare partea datorită planşei de bord digitale (premieră pentru un model Skoda), care poate fi configurată după preferinţele proprietarului în patru interpretări diferite.

Mai mult decât atât, vă oferim şi informaţii complete despre motorizările modelului ceh, care va fi disponibil cu cinci propulsoare la alegere.

Noul benzinar 1.0 TSI – oferă 115 CP şi 175 Nm, o viteză maximă de 187 km/h, 0-100 km/h în 10.6 secunde, un consum mediu de 5.2 l/100 km şi emisii CO2 de 117 g/km.

Noul 1.5 TSI Evo – oferă 150 CP şi 250 Nm, o viteză maximă de 204 km/h, 0-100 km/h în 8.4 secunde, un consum mediu de 5.1 l/100 km şi emisii CO2 de 119 g/km. Dispune de sistem de dezactivare a doi din cei patru cilindri Active Cylinder Technology (ACT).

Dieselul 1.6 TDI – oferă 115 CP şi 250 Nm, o viteză maximă de 188 km/h, 0-100 km/h în 10.7 secunde, un consum mediu de 4.5 l/100 km şi emisii CO2 de 118 g/km.

Dieselul 2.0 TDI – oferă 150 CP şi 340 Nm, o viteză maximă de 207 km/h, 0-100 km/h în 8.9 secunde, un consum mediu de 4.4 l/100 km şi emisii CO2 de 115 g/km.

Toate datele sunt provizorii şi sunt prezentate pentru motorizările cu tracţiune faţă şi transmisie manual în 6 trepte. Aceste motorizări dispun de o bară de torsiune pe puntea spate.

Noul diesel 2.0 TDI – oferă 190 CP şi 400 Nm, o viteză maximă de 211 km/h, 0-100 km/h în 7.8 secunde, un consum mediu de 5.3 l/100 km şi emisii CO2 de 138 g/km.

Dieselului de top vine standard cu tracţiune integrală 4x4 şi cutie de viteze DSG în 7 trepte, cea din urmă fiind opţională pentru restul motorizărilor.

Toate propulsoarele sunt turboaspirate, dispun de sistem de injecţie directă, sistem start-stop, sistem de recuperare a energiei şi se conformă normelor ecologice Euro 6.

Potrivit producătorului ceh, noul Karoq ar putea primi o versiune de performanţă Karoq RS, la moment însă nu s-a făcut o decizie finală. Un viitor Karoq RS ar putea prelua substratul tehnic de la viitorul SEAT Ateca Cupra, care va avea un benzinar 2.0 TSI de 300 CP.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (35 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter