Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Premieră: cel mai accesibil crossover coupe Volkswagen Nivus! Când apare în Europa?

29 Mai 2020 - 09:22
Denis Godorozea
Volkswagen publică primele imagini şi informaţii referitoare la cel mai compact şi neobişnuit crossover coupe din gamă — noul Nivus se lansează pe piaţa din Brazilia, iar curând va marca debutul comercial şi pe piaţa europeană, asta în ciuda substratului tehnic modest, pe baza platformei destinate pieţelor în curs de dezvoltare.
Ei bine, Volkswagen comercializează în prezent alte două modele pe platforma simplificată MQB-A0 — Polo şi T-Cross, cele mai apropiate "rude" din punct de vedere tehnic pentru Nivus. Acestea se încadrează perfect în normele de siguranţă şi poluare stabilite în UE, iar asta înseamnă că cu un update la nivel de echipări, Nivus nu se va confrunta cu probleme de acces pe pieţele europene.
Ceea ce-l face pe Nivus mai special în raport cu alte modele din gamă, este că modelul a fost proiectat exclusiv de forţele diviziei braziliene Volkswagen, bineînţeles, cu excepţia substratului tehnic unificat cu alte modele din gamă. Nivus este simţitor mai mare decât T-Cross-ul european — 4,266 mm în lungime şi un ampatament de 2,566 mm.
Precum şi modelele descrise mai sus, Nivus are suspensie de tip McPherson în faţă şi o bară de torsiune pe posterior, astfel fiind exclusă varianta cu tracţiune integrală. Iniţial Volkswagen Nivus va fi disponibil, cel puţin în Brazilia, doar cu benzinarul turbo 1.0 TSI, ce livrează 116 CP şi se cuplează exclusiv la o cutie automată cu 6 rapoarte.
Fiind adresat unui public mai tânăr, Volkswagen Nivus cucereşte cu un interior hi-tech, ce include un instrumentar de bord digital de 10 inch şi un sistem multimedia de ultimă generaţie Volkswagen Play, cu ecran tactil de 8 inch, prin care cel din spatele volanului poate interacţiona cu majoritatea sistemelor de la bord. Lista sistemelor de siguranţă activă pentru modelul destinat Braziliei nu abundă cu tot soiul de opţionale contemporane, însă adaptat pentru UE, Nivus va avea un sistem de frânare automatizată cu detectarea pietonilor, sistem de menţinere a benzii de circulaţie, cameră de marşarier şi un pachet maxim de airbag-uri.
Lansarea comercială în America de Sud va avea loc în vara acestui an, iar clienţii europeni vor aştepta noul model până în 2021. Versiunea europeană va avea o gamă mai consistentă de motorizări, iar crossover-ul destinat UE va fi produs la uzina SEAT din Barcelona.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (12 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter