Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Audi, BMW şi Mercedes-Benz rămân lideri în segmentul premium. Dar cine a vândut mai mult?

31 Iulie 2020 - 15:21
Denis Godorozea
Prima jumătate a acestui an a fost extrem de dificilă pentru marea majoritate a constructorilor auto, fiind înregistrate scăderi de vânzări dramatice. Criza pandemică nu a ocolit nici segmentul premium, or cei trei constructori germani de automobile de lux au raportat scăderi cu cel puţin 20%. Chiar şi aşa, Audi, BMW şi Mercedes-Benz au vândut cumulativ mai mult decât ceilalţi constructori premium din întreaga lume la un loc. Dar cine a vândut mai mult?
În prima jumătate a acestui an Mercedes-Benz a reuşit să-şi menţină poziţia de lider în segmentul premium. Constructorul din Stuttgart a comercializat pe parcursul ultimelor 6 luni 935,089 automobile la nivel global, ceea ce este în scădere 17.6% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Tradiţional, Mercedes-Benz este urmat de BMW, care a vândut 842,153 automobile la nivel global în prima jumătate a anului, în scădere cu 21.7% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Totuşi, pe fundalul scăderii vânzărilor generale, bavarezii raportează o creştere pentru segmentul modelelor electrificate (electrice şi hibride) — împreună cu marca MINI concernul a reuşit să vândă 61,652, ceea ce a constituit o creştere de 3.4%.
Top 3 este încheiat de Audi, care a înregistrat cea mai dureroasă scădere la nivelul vânzărilor, de 21.9% comparativ cu primele 6 luni din anul 2019. Per total constructorul din Ingolstadt a comercializat în perioada ianuarie-iulie 2020 un număr total de 707,225 unităţi.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter