Volkswagen cu fiţe de Bentley şi stil ochit la BMW: aceasta este limuzina actualizată Phideon

29 Septembrie 2020, 13:58
Denis Godorozea
Vă mai amintiţi de sedanul Volkswagen Phideon, lansat acum câţiva ani special pentru piaţa din China? Aceasta a fost încercarea germanilor de a cuceri segmentul sedanurilor de top din Asia, dar se pare că nici reţeta pură chinezească nu prea îi atrage pe cumpărători, atunci când cu doar un mic adaos la preţ poţi opta dacă nu pentru un S-Class, atunci cu siguranţă pentru un E-Class L, cu ampatament mărit? Ei bine, germanii vor încerca acum să se revanşeze în luptă pentru cumpărătorii chinezi, or actualizarea de mijloc de carieră îl apropie pe Phideon de o limuzină Bentley!
Amintim că Volkswagen Phideon are la bază platforma modulară MLB, cu motor amplasat longitudinal, tehnic fiind foarte apropiat de Audi A6. Sedanul a fost numit drept un moştenitor pentru faimosul Phaeton, ţintind în segmentul F, unde marea bătălie se dă între A8, Seria 7 şi S-Class. Dar nu le-a prea reuşit germanilor cu moştenitorul, or vânzările lui anuale sunt similare cu câte unităţi A6 L vinde Audi în China timp de o singură lună.
Deci, încercarea de a reveni în forţă este disperată, dar caracteristic germanilor, rezervată. Pe exterior Phideon a fost actualizat în conformitate cu stilul corporativ actual al mărcii pe piaţa din China, dar sedanul surprinde cu multiple suprafeţe cromate şi elemente de iluminare LED. Precum şi variantele de top Golf, Phideon are o semnătură orizontală LED pe grila frontală, însă în cazul sedanului iluminată este până şi emblema maşinii! Per general, Phideon a căpătat un aspect mai agresiv, dar nu este vorba despre vreun pachet adiţional R Line.
La interior modificările vizibile sunt şi mai discrete, or Phideon nu a beneficiat nici de un nou set de comenzi tactile pentru sistemul de climatizare, nici măcar un instrumentar de bord digital! Deci singura modificare vizuală pentru şofer şi pasagerul faţă este ecranul mai mare al sistemului multimedia. La posterior, însă, posesorii acestor maşini se vor simţi precum în Bentley: cotiera cu comenzi integrate pentru cele două scaune separate a fost disponibilă şi anterior, însă acum în spătar este integrat şi un compartiment frigorific pentru şampanie.
Lista motorizărilor a fost limitată la minim — unitatea V6 a fost pensionată mai devreme în acest an, precum şi versiunea plug-in hybrid Phideon GTE. Astfel, singurul motor disponibil rămâne a fi benzinarul turbo de 2.0 litri, cu 224 CP la activ. Motorul se cuplează exclusiv la cutia robotizată cu 7 rapoarte şi dublu ambreiaj, ce transmite cuplul pe ambele punţi. În noua ipostază Phideon porneşte în China de la 50 mii dolari americani.
0
2,022
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
TESTE DRIVE DE CARE AŢI PUTEA FI INTERESAT
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!