Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Cum arată un BMW X5 E53 de primă generaţie la 620 mii km parcurşi în Germania

14 August 2022 - 14:38
Redacţia PiataAuto.md
Fanii BMW şi Mercedes adeseori, în disputele lor, invocă numărul de kilometri pe care ar fi capabil să-l atingă modelele mărcilor lor. Şi cumva statisticile, anunţurile auto şi istoriile documentate conţin mai multe exemple de modele Mercedes care ajung la cifre mari de parcurs, de milioane sau cel puţin multe sute de mii de kilometri. Iar acelaşi argument e uneori invocat şi în privinţa maşinilor din ultimii 20 de ani, de exemplu, dar, maşinile fiind mai proaspetele, se vorbeşte de sute de mii de kilometri. În Germania, însă, a ieşit în obiectiv un BMW X5 din prima generaţie, cu numele de cod E53, care a fost scos la vânzare cu 620 mii km parcurşi şi şi-a demonstrat starea sa apreciabilă.
Maşina e fabricată în 2006 şi înmatriculată prima dată în 2007, şi şi-a adunat kilometrii în 15 ani, având parte de o exploatare în regim de navete mai lungi zilnice, dar fără ceva ieşit din comun. Motorul de sub capotă e unul diesel, de 6 cilindri în linie şi 3,0 litri cilindree, cu codul M57, fiind de fapt motorul cel mai popular pe atunci. La timpul său, scotea 217 CP.
Exemplarul ăsta a fost ales în motorizare diesel tocmai pentru că proprietarul ştia că va parcurge mulţi kilometri cu el şi avea nevoie de eficienţă în consum. L-a dotat însă foarte generos, bifându-i diferenţiale cu alunecare limitată, suspensie sport, acoperiş panoramic, banchetă cu spaţiu rabatabil pentru echipament de schi, sistem audio premium, sistem autonom de încălzire, scaune sport la interior, tapiţerie de piele exclusivă Walknappa, de culoare oranj-maro, iar lista de dotări continuă.
Ei bine, după 620 mii km parcurşi, singurele semne de uzură ale maşinii sunt la scaunul şoferului, unde pielea a fost roasă şi un pic ruptă în zona stângă la şezut şi spătar. Cute se remarcă şi la pasagerul dreapta, dar fără rupturi. În rest, volanul şi întreaga planşă de bord arată aşa cum ar arăta şi la o maşină de 100 mii km.
Bancheta spate a fost folosită pe distanţe mult mai scurte, motiv din care arată practic nouă. Aici nu se remarcă absolut nicio urmă de uzură, şi n-ai spune niciodată că acest BMW are, de fapt, 620 mii km pe odometru.
Starea estetică a exteriorul pare şi mai bună, încât chiar nu trădează parcursul de peste jumătate de milion. Apropo, acest exemplar de X5 e scos la vânzare în Germania, şi are un preţ mai mult decât accesibil, de 6 mii euro.
Aşadar, la o asemenea cifră pe odometru, acest BMW X5 arată, de fapt, ca orice altă maşină la mâna a doua, exploatată în regim normal, şi n-ai spune niciodată că e un campion maratonist la distanţă lungă. Iar asta demonstrează, spre satisfacţia fanilor BMW, că până şi un BMW X5 de primă generaţie poate atinge fără dificultăţi cifre uriaşe de parcurs pe odometru său. Maşina asta, cel puţin, la felul în care arată, sigur mai are resurse de a merge încă minim 380 mii km şi a atinge 1 milion de kilometri.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter