CITIRE ŞTIRE:
Zeci de exemplare abia fabricate de Tesla Model 3 au fost descoperite stând neglijate pe un câmp din Florida
16 August 2024 - 10:36
Redacţia PiataAuto.md
Un număr mare de exemplare abia fabricate de Tesla Model 3 de după facelift-ul aplicat la începutul acestui an în SUA au fost descoperite stând neglijate pe un câmp din Florida, direct prin iarba înaltă. Toate maşinile sunt fabricate între aprilie şi mai 2024, iar faptul că acestea stau într-un asemenea mod pe acest câmp i-a făcut pe fani să se întrebe dacă nu cumva Tesla se confruntă cu o situaţie de stocuri supra saturate, pe fundalul scăderii de vânzări în unele regiuni.
Exemplarele surprinse sunt toate Tesla Model 3, preponderent în versiune Long Range, niciun exemplar din ele nefiind în versiune Performance.
Foto: Tesla Model 3 facelift poate fi identificată vizual după forma blocurilor optice faţă şi a barei de protecţieAutorul imaginilor le descrie drept sute de exemplare, însă, dacă încercăm să numără maşinile surprinse, ajungem la maxim 60-70 automobile. Maşinile lasă impresia că ar fi abandonate şi amintesc de istoriile cu mii de maşini electrice abandonate pe
câmpuri imense din China, însă în acest caz istoria e alta, de fapt.
În apropriere de acest câmp din Tampa, Florida, la câţiva kilometri, există un centru de service şi livrări Tesla, ia aceste maşini ar constitui pur şi simplu stocul curent de Model 3 din această regiune.
Deci, nu sunt maşini abandonate, ci de producţie curentă, însă felul în care sunt păstrate acesta pare cu siguranţă impropriu şi fanii şi-au arătat deja indignarea de felul în care sunt tratate exemplarele Tesla înainte de a le fi livrate cumpărătorilor şi cum ar putea fi afctate aceste maşini de condiţiile în care stau.
În comentariile la imaginile originale publicate de autor pe reddit au intervenit şi câţiva şoferi de camioane care au făcut de mai multe ori livrări de exemplare Tesla, menţionând că pentru Tesla e o practică obişnuită să stocheze maşini pe asemenea câmpuri deschise, iar când aceştia merg să încarce maşinile de acolo pentru a le transporta către punctul final de livrare, maşinile pot fi uneori într-o stare jalnică. Uneori se întâmplă să aibă câte un geam lăsat deschis, iar ploile ajungă să ude şi interiorul. La service le curăţă ulterior, iar clientul final nu va şti despre experienţa maşinii sal înainte de a-i fi livrată, se spune în cel mai cuprinzător comentariu al unui şofer.
Tesla poate avea o explicaţie simplă economică pentru folosirea acestor câmpuri, dar cu siguranţă imaginea unor maşini parcat prin iarbă înaltă cât jumătate din ele nu lasă o impresie prea admirabilă posesorilor şi fanilor Tesla.