Prima pagină  »  Ştiri  »  Mercedes-Benz – o revenire la valorile de alta data?
11 IUNIE 2010, 15:38
1,520
0
Mercedes-Benz – o revenire la valorile de alta data?
De Ilie Toma
0
GALERIE FOTO (4 IMAGINI)
Mercedes-Benz ne anunta ca a prins un nou val al succesului, odata cu cresterea de 16% in vanzari pe care o intregistreaza in primele cinci luni ale anului, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Tocmai de aceea, producatorul german a considerat ca acum este cel mai potrivit moment pentru a-si anunta ofensiva pentru anii 2010-2011: 16 modele noi sau actualizate, care vor aduce un puternic aer de prospetime si avans tehnologic in gama Mercedes-Benz, dar mai ales, producatorul german isi doreste o redefinire a valorilor esentiale ale marcii.

Modele noi si actualizari

Se stie ca in acest an este asteptat facelift-ul lui Clasei C, in versiune sedan si break. Catre inceputul anului 2011 sunt asteptate noile generatii ale lui A-Class si B-Class. Este asteptat si un nou CLS. De curand a fost lansat R-Class facelift si ML 63 AMG facelift. Sa vedem ce detalii noi ne mai dezvaluie insa producatorul german.

In primul rand, germanii se pot mandri cu trei modele cu sisteme de propulsie alternativa: smart fortwo electric drive, B-Class F-Cell si A-Class E-Cell, fiind printre primii care reusesc sa introduca propulsia electrica in productia de serie. Toamna anului 2010 va cunoaste un moment de referinta in istoria motoarelor cu ardere interna Mercedes-Benz, odata cu noile unitati V6 si V8, care consuma cu pana la 24% mai putin decat propulsoarele pe care le inlocuiesc. Emblema BlueDIRECT este cea menita sa distinga propulsoarele cu patru cilindri din gama, cu un consum extrem de eficient. De asemenea, din toamna, Mercedes-Benz va introduce in regim strandard, pe marea majoritate a modelelor din gama, functia ECO start/stop – un alt atribut care ar trebui sa contribuie esential la economia de combustibil.

Redefinire a valorilor

Planul de ofensiva al celor de la Mercedes-Benz va fi insotit si de o ampla campanie promotionala, desfasurata cu sloganul “the best or nothing” (perfectiunea sau nimic) – care a fost si principiul “parintelui” fondator al marcii, Gottlieb Daimler.

Vrea oare Mercedes-Benz sa redevina marca de automobile cu o “inginerie unica” (nota redactiei: multe generatii la rand, pana la versiunea W140, sedanurile de lux ale marcii erau dezvoltate indiferent de costuri, iar promovarea lor avea la baza sloganul “engineered like no other”)? Comentariile Vice-Presedinelui Executiv al diviziei Mercedes-Benz Cars, Dr. Joachim Schmidt, ne dau toate motivele sa intuim aceste intentii:

“Noi am inventat automobilul si am stat la originea unor tehnologii care sunt prezente astazi pe majoritatea automobilelor din lume si putini sunt cei care cunosc originea lor. Aici putem enumera “banalul” ABS, airbag-ul, celulele de siguranta sau ESP-ul, sau un sistem absolut fantastic precum este PRE-SAFE. Bazandu-ne pe aceste traditii, clientii nostri nu pot obtine altceva decat tehnologii de ultima ora, rezultate din statutul nostru de lideri in tehnologii. Pentru noi, asta inseamna ca ne dorim sa oferim perfectiunea in toate domeniile – de la cercetare si dezvoltare de noi tehnologii, inginerie si productie, pana la vanzari si deservire a clientilor Mercedes-Benz.”

Noile aspiratii ale marcii Mercedes-Benz sunt perfect compatibile cu valorile de baza, care au stat la originea stelei cu trei colturi. Gottlieb Daimler a fost cel care a formulat motto-ul “the best or nothing”, traind si activand intreaga sa viata conform acestui principiu. Fiecare actiune, a fiecarui angajat al companiei, trebuie sa fie compatibila aspiratiilor marcii, iar Mercedes-Benz ne anunta cu mandrie ca angajatii sai au salutat initiativa producatorului de a-si redefini valorile de baza, Mercedes-Benz oferindu-le acestora si statutul de “ambasadori ai marcii”. Tocmai de asta, campania promotionala ii va avea ca protagonisti anume pe angajatii Mercedes-Benz - fie ca e vorba de ingineri, designeri, specialisti in sisteme electrice sau parte a managementului.

In toate materialele promotionale din cadrul campaniei steaua Mercedes-Benz, unul din cele mai recunoscute simboluri din lume, va avea un aspect tridimensional, cu o textura cromata poleita.
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!