Prima pagină  »  Ştiri  »  Noul Ford Mustang RTR – inspirat de drift
18 IUNIE 2010, 09:19
2,173
0
Noul Ford Mustang RTR – inspirat de drift
De Ilie Toma
0
GALERIE FOTO (16 IMAGINI)
Patria drift-ului este Japonia, insa fenomenul a “infectat” de foarte mult timp pasionatii din intreaga lume. SUA nu este nici ea o exceptie, mai ales ca formula clasica a muscle-car-urilor – tractiune pe spate, motor puternic si o capota lunga – este cat se poate de potrivita pentru efecte speciale in drift.

Vaughn Gittin Jr. este unul dintre cei mai renumiti drifteri ai SUA, castigandu-si popularitatea prin victoriile repetate in cursele de drift FormulaD, unde Gittin evolueaza la volanul unui Ford Mustang GT (Monster Energy/Falken Tire).

Colaborarea lui Vaughn Gittin cu Ford cunoaste insa noi ipostaze, pilotul de drift consultandu-i pe cei de la Ford in elaborarea pachetului RTR pentru Mustang, menit sa-i confere muscle-car-ului o agresivitate mai pronuntata si sa-i sporeasca performantele.

Mustang este prin insasi conceptul sau un model cu performante dinamice de invidiat si agresivitate ereditara. Pachetul RTR va aduce insa si detalii aditionale picante: Mustang RTR va dispune acum de difuzor supradimensionat de aer, un eleron din aluminiu, jante de 19 inchi mai late, splitere de aer frontale si laterale, precum si o combinatie contrastanta a culorilor in care este vopsita caroseria. Nici interiorul nu a fost omis, aici facandu-si loc o manivela speciala a cutiei de viteze, cu inscriptia RTR pe ea. Ceasurile de bord si covorasele au primit si ele aceleasi trei litere inscriptionate pe ele.

Pe langa micile modificari estetice, Mustang RTR s-a bucurat si de o revizuire a filtrului de aer al motorului, beneficiind acum de un filtru K&N cu rezistenta nula, fapt care a dus la sporirea puterii motorului de 5.0 litri V8 de la 412 CP la 420 CP.

Jantele personalizate au fost incaltate in anvelope sportive Falken FK-42, iar suspensia sport a fost coborata cu 3.8 cm. Pentru puntea spate, au fost instalate bare stabilizatoare de un diametru mult mai mare, fapt care va permite un control superior in momentele deraparilor controlate din drift.

Cireasa de pe tort vine prin recalibrarea sunetului sistemului de evacuare, acesta facand motorul sa „raga” musculos in intreaga sa putere.
 
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!