Prima pagină  »  Ştiri  »  Facelift pentru Lexus LX 570
12 IANUARIE 2012, 14:04
2,285
2
Facelift pentru Lexus LX 570
De Valeriu Bahnaru
5
GALERIE FOTO (31 IMAGINI)
Cu doar puţin timp în urmă anunţam operarea unui facelift pentru Toyota Land Cruiser 200 şi iată că a venit rândul şi fratelui său mai luxos să treacă printr-un tratament de întinerire – Lexus LX 570. Dacă modelul Toyota s-a limitat doar la modificări discrete, atunci SUV-ul Lexus a fost ceva mai îndrăzneţ.

Grila radiatorului a primit o nouă formă, în stilul noulu Lexus GS. Blocurile optice au primit câte un set de LED-uri, farurile de ceaţă au fost restilizate, iar întreg designul barei de protecţie frontale a devenit mai agresiv. În spate, blocurile optice şi-au schimbat uşor forma şi au primit şi ele elemente de iluminare pe bază de LED-uri.

Interiorul cu 8 locuri a primit un bord restilizat, aici făcându-şi loc şi un nou tip de lemn roşu drept inserţie. Pentru un acces mai uşor, modelul a fost dotat cu sistemul Easy Acces, care, la oprirea motorului ridică volanul şi depărtează scaunului şoferului, urmând ca la revenirea la bord atât volanul, cât şi scaunul să revină în poziţia iniţială.

Sub capotă se regăseşte acelaşi propulsor V8 de 5.7 litri, însă acesta şi-a sporit randamentul, puterea lui crescând până la 383 CP. Cuplul maxim este şi el impresionant, ajungând la 546 Nm, fiind transmis celor patru roţi prin intermediul unei transmisii automate cu 6 rapoarte. Diferenţialul dintre axe este unul autoblocabil, de tip Torsen, care transmite, în mod normal, puterea într-un raport de 40:60 între puntea din faţă şi cea spate. În momentul în care cel puţin una din roţi pierde din aderenţă, sistemul de control al tracţiunii A-TRAC şi cel de stalibizare VSC intră în rol, pentru a asigura deplasarea vehicului în siguranţă.

Lexus LX 570 a mai primit un sistem nou, numit Turn Assist, rolul căruia aeste de a frâna uşor roata spate din interiorul virajului, ajutând astfel la o înscrierea unei traiectorii mai precis în viraje a enormului SUV.

Pe lângă cele trei regimuri ale suspensiei pneumatice – Comfort, Normal şi Sport – aceasta mai dispune şi de o funcţie nouă, numită Active Height Control, care permite microşarea gărzii la sol cu 50 mm, pentru ca „mastodontul” să poată trece sub pasaje mai coborâte. La o ulterioară acceleraţie, garda la sol a maşinii revine în poziţia iniţială.

Lexus LX 570 este dotat şi cu o suită de sisteme de siguranţă pasivă, printre care şi 10 airbag-uri, care „acoperă” toate cele 3 rânduri de scaune din habitaclu. De asemenea, LX 570 este dotat şi cu un sistem de prevenire a coliziunilor, care funcţionează pe baza unui radar şi a unui cruise-control active.

Printre dotările luxoase de la bord se regăsesc un sistem de climatizare 4-zonal, cameră de luat vederi spate, sistem de navigare şi un sistem audio de înaltă fidelitate, cu 9 difuzoare şi posibilitatea conectării facilităţilor auxiliare prin Bluetooth sau USB, precum şi a iPod-urilor.
COMENTARII (2)
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 12 Ianuarie 2012 - 14:25
Mai tare m-a impresionat facelift-ul Land Cruiser-ului ca acesta al lui Laxus cu toate ca au adus mai multe elemente noi. Cred ca ar fi trebuit sa fie si ei un pic mai modesti la capiolul restyling.
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 12 Ianuarie 2012 - 23:38
Sooper imi place ceea ce fac Japonezii....
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!