Prima pagină  »  Ştiri  »  Premieră: noul Audi A6 Allroad
12 IANUARIE 2012, 09:11
2,377
12
Premieră: noul Audi A6 Allroad
De Valeriu Bahnaru
4
GALERIE FOTO (43 IMAGINI)
Audi a dezvăluit primele informaţii şi imagini cu noul său break cu capacităţi sporite de trecere – A6 Allroad, ajuns deja la cea de-a treia generaţie. Noul A6 Allroad a fost construit pe platfroma actualei generaţii A6 şi se laudă cu o gardă la sol cu 60 mm mai mare.

Echipat cu suspensia pneumatică opţională, noul A6 Allroad va putea să mai sporească valoarea clearence-ului cu încă 35 mm. Pregătirea pentru condiţii dificile de carosabil o sugerează elementele de protecţie din plastic, prezente în zonele aripilor şi a barelor de protecţie. În partea frontală şi cea din spate, modelul vine şi cu elemente metalice de protecţie. Pe plafon se regăsesc două bare, realizate din aluminiu.

În faţă, calandrul de formă trapezoidală vine cu linii verticale accentuate, iar blocurile optice vin cu o suită întreagă de LED-uri, de toate formele şi funcţiile posibile. Noul Audi A6 Allroad va putea fi echipat cu jante cu dimensiuni cuprinse între 18 şi 20 de inch.

Interiorul noului model este similar versiunii break a lui A6, cu un oarecare accent către inserţiile din aluminiu, mai rezistente la uzură.

Sub capota lui A6 Allroad se vor regăsi o serie de motoare V6 de generaţie nouă, care vor aduce modelului o sporire cu 20% a eficienţei în raport cu predecesorul său. Astfel, clienţii vor putea opta între un propulsor TFSI pe benzină şi trei propulsoare diesel, toate motoarele având o capacitate cilindrică de 3.0 litri şi beneficiind de turboaspirare cu injecţie directă. De asemenea, merită menţionată şi reducerea greutăţii modelului, cu 70 kg.

Versiunea 3.0 TFSI livrează 310 CP şi un cuplu de 440 Nm, cifre care fac posibil un timp de acceleraţie de la 0 la 100 km/h în doar 5.9 secunde. În acelaşi timp, propulsorul pe benzină indică un consum mixt de 8.9 litri/100 km, iar emisiile de C02 se situează la o valoare de 159 g/km.

Motorizările diesel ascund sub capotă acelaşi propulsor TDI V6, în 3 variaţii de putere. Cel mai puţin puternic dezvoltă 204 CP şi 450 Nm, urmat de versiunea de 245 CP şi 580 Nm, iar cel mai puternic diesel livrează 313 CP şi un cuplu imens de 650 Nm, care permite accelerarea maşinii până la 100 km/h în doar 5.6 secunde. Această motorizare este cuplată la o transmisie automată în 8 raporte, în timp ce toate celelalte motorizări vin cu transmisii S Tronic în 7 rapoarte.

Toate cele patru motorizări au aceeaşi viteză maximă, de 250 km/h.

Noul Audi A6 Allroad va fi disponibil în Germania din primăvara acestui an. Preţul de bază, disponibil pentru motorizarea 3.0 TDI cu 204 CP la activ, porneşte de la 54,600 Euro.
COMENTARII (12)
dima
Chişinău
la 12 Ianuarie 2012 - 09:55
masina de vis, extraordinra, se vede deodata masina germana nu cadillac sau chevrolet, la fel se vede si pretu:))))
1
0
petro
Chişinău
la 12 Ianuarie 2012 - 10:57
totul e bine,pretul ....cam musca
0
1
Amator
Chişinău
la 12 Ianuarie 2012 - 10:59
Cea mai interesanta varianta para a fi cea cu puterea de 313 CP TDI, dar din pacate nu e diponibil la A6 si A8
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 12 Ianuarie 2012 - 12:07
Foarte stilata... E Allroad, insa creaza o impresie ca e cit se poate lipita de carosail. Imi place!!!
0
0
Mihail
Chişinău
la 12 Ianuarie 2012 - 15:25
dac serios ii cam jiosuta ... da marog astai limita ca altfel ii strica tot vidul... si si motoras ...etc valeau ochiu deas ave asa mainica :)
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 12 Ianuarie 2012 - 15:55
dima iti psun ca eu mai bine as merge intr-un cadilac Escalade decit in acest audi. Credema ca o sa atraga atentie mai multa deict cu aces audi,nu zic nimic e intradevar super acest audi ceva minunat,super imi place si mai ales ca Alroad dar totusi mai bine as merge intr-un cadilac si crededema ca chiar daca e Allroad nu ai sa te bagi prin cel emia mari gloduri si e bun iarca caci e usor de condus dar si cu cadilacul nu a sa ma pierd.
0
0
dima
Chişinău
la 12 Ianuarie 2012 - 19:07
GHITON fiecare cu parerea si gusturile lui, baieti aceatsa masina, cititi in text este cu 6 cm mai inalta ca precedenta, are insa suspensie pneumatica care poate a fost data la limita de jos!
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 12 Ianuarie 2012 - 19:53
Da dima fiecare e cu gusturile lui si nu poti sa ii faci la nimeni
nimic!!!
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 12 Ianuarie 2012 - 22:37
Jora: ma tem ca cu Caddy ai sa ramii chiar la primul glodishor... El nu e proectat pentru off-road, e un SUV obishnuit. Spoylerul fata e prea lasat in os si nu permite escaladarea obstacolelor, kiar daca motorul poate. Plus ca se mai adaoga 3T care la o apasare mai mare a pedalei acceleratorului iti preseaza "SARAIU" in glod punind-ul pe burta. Crede-ma motorul de 6.2L si 600N/m nu are sa te ajute, din contra rotile au sa sape tot mai adinc si vei ave nevoie de un buldozer. Clar ca pe drumusire inmuiate de primavara vei putea merge si la vila de dupa oras la fel, insa e de dorit sa te deplasezi pe sosea impreuna cu nevasta, copii, si ku soacrata in ultimul rind de scaune cu un confort exceptional.
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 12 Ianuarie 2012 - 23:43
wai Vaniusha da tu miai mai psus de lucrurile acstea si striu dar gustul meu e ca sa merg cu cadilac si gata ar fi de dorit unu escalade
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 13 Ianuarie 2012 - 12:05
GHITON: ok, nam nimik impotriva ca tu sa mergi ku un Escalade, numai ca nu prea am zarit pe la tine prin ograda Cadillac. xD
0
0
Mihail
Chişinău
la 14 Ianuarie 2012 - 00:53
eu as prefera audi in loc de cadilac... cadilacu ii masina americana sii una dintre asielea care pentru vreo 200 de caluti tre sai torni in bac cu galeata de 12 kg..

da pin la urma nu lam inteles pe dima si legatura si cu si ocazie o pomenit americoasele :)...
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!