MINI recheamă peste 235,000 de maşini, din cauza riscului survenii unui incendiu în compartimentul motor. Toate din cauza unei pompei defecte a lichidului de răcire a turbinei. Recall-ul vizează toate versiunile de top Cooper S şi John Cooper Works, indiferent de model, produse între martie 2006 şi ianuarie 2011.
După cum afirmă oficialii MINI, problema pompei este că, atunci când este exploatată într-un regim foarte intens, aceasta poate topi stratul izolare din cauza suprasolicitării şi în acest fel poate izbucni şi un incendiu sub capotă. Până în acest moment au fost înregistrate 4 astfel de cazuri, însă nimeni din ocupanţii de la bord nu a avut de suferit.
Comunicatul oficial al MINI mai spune: motorul turboaspirat al versiunilor Cooper S şi John Cooper Works este dotat cu o pompă suplimentară, care răceşte turbocompresorul după oprirea motorului, pentru evitarea depunerilor în rulmentul turbinei. Anume această pompă, prezentă doar pe aceste motoare, este şi cea care provoca în cazuri foarte rare problema sus-menţionată.
Proprietarii modelelor MINI vizate sunt invitaţi la cele mai apropiate reprezentanţe oficiale pentru verificări şi înlocuiri ale pompei vinovate.