Nu a trecut prea mult timp de când Fisker Karma şi-a început cariera sa pe piaţă, însă primul recall răsunător este deja în plină desfăşurare. De vină sunt bateriile modelului electric, care prezintă un risc de incendiu, din cauza unor erori de inginerie la sistemul de răcire a acestora.
Recall-ul vizează toate cele 239 de exemplare Fisker Karma, care au reuşit să fie comercializate până în prezent, proprietarii fiind invitaţi pentru o înlocuire gratuită a bateriei. După cum relatează oficialii Fisker, majoritatea clienţilor au şi vizitat deja centrele autorizate pentru înlocuirea bateriei.
Fisker Karma se declară a fi un model electric cu autonomie extinsă. Acesta dispune de tracţiune pe puntea spate, cu două motoare electrice, montate acolo, fiecare cu o putere de 201.5 CP, sumând împreună 403 CP. Karma poate rula în regim pur electric pe o distanţă de până la 80 km, folosind energia stocată în bateriile lithium-ion, după care intervine un motor turboaspirat, pe benzină, de 2.0 litri şi 260 CP, rolul căruia se reduce exclusiv la generarea electricităţii necesare propulsiei, neexistând vreo conexiune mecanică între motorul termic şi roţi. Modelul dispune de două regimuri de condus Sport şi Stealth, ultimul fiind orientat spre maximizarea eficienţei. În regimul Sport, însă, Fisker Karma primeşte un comportament de sportcar adevărat, fiind capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 6 secunde, cu o viteză maximă limitată la 201 km/h.
Fisker Karma este produs în Finlanda, la uzina Valmet Automotive din regiunea Uusikaupunki.