Prima pagină  »  Ştiri  »  Tracţiune spate sau faţă?
10 IANUARIE 2012, 11:16
2,168
7
Tracţiune spate sau faţă?
De Valeriu Bahnaru
2
GALERIE FOTO (13 IMAGINI)
Ideea automobilelor sportive compacte accesibile devine tot mai în vogă, odată cu rezonanţa creată de apariţia modelelor gemene Toyota GT 86, Subaru BRZ şi Scion FR-S. Iată că Salonul Auto de la Detroit mai aduce surprize în acest sens, de la o marcă americană, care şi-a zis, probabil, că acum e momentul să acţioneze ca să nu lase concurenţii să înainteze prea departe.

Astfel, la Detroit au debutat două concepte sub sigla Chevrolet, care reprezintă două viitoare modele sport compacte şi accesibile. Conceptul Code 130R (culoare roşie în imagini) reprezintă ideea unui sportcar compact cu tracţiune pe puntea din spate, designul căruia este inspirat din formele muscle-car-ului Chevrolet Camaro, iar pe alocuri acesta aduce asocieri şi cu conceptul SS Concept din 2003. Totuşi, la o privire mai atentă, se poate remarca o similaritate între silueta noului concept şi cea a coupe-ul BMW Seria 1.

Culoarea roşie a caroseriei, jantele aurii şi inserţiile de fibră de carbon accentuează sportivitatea proporţiilor clasice ale conceptului. Sub capota acestuia şi-a făcut loc un propulsor turboaspirat Ecotec, de 1.4 litri. Acesta foloseşte şi tehnologia micro-hibridă eAssist, care permite sporirea eficienţei şi reducerea emisiilor propulsorului.

Cel de-a doilea coupe conceptual, True 140S, aduce o arhitectură cu tracţiune pe faţă, şi un exterior expresiv, realizat într-o manieră conformă cu liniile actuale ale mărcii. Totuşi, designul acestuia este inspirat din tocmai două creaţii General Motors – conceptul Miray şi noul Opel Astra GTC. Chiar şi aşa, silueta noului coupe conceptual are şi analogii cu ultima generaţie a lui Mitsubishi Eclipse, model destul de popular în SUA. Sub capotă este montat acelaşi motor turboaspirat de 1.4 litri Ecotec.

Conform celor de la GM, în ambele cazuri motoarele turboaspirate de1.4 litri livrează aproximativ 150 CP, iar consumul mixt se situează în jurul valorii de 5.9 litri/100 km. Oficialii GM mai declară că, în cazul în care cele două coupe-uri conceptuale ar ajunge în producţia de serie, preţul lor final ar depăşi cu puţin cifra de 20,000 de dolari SUA.
COMENTARII (7)
STEFF
Chişinău
la 10 Ianuarie 2012 - 11:44
True 140S +1
0
0
Mihail
Chişinău
la 10 Ianuarie 2012 - 16:36
hmm prima parca o fost o bucata de unt si o batuto un vint fierbinte....

masinile sunt dragute nam ce spune doar ca cu futuristicu acesta american parca ar fi un chinez negru :)....

vom vedea... da mai nas crede sai sperie pe gigantii ceilalti... care au niste modele cu adevarat bune
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Ianuarie 2012 - 18:57
Patlajika asta rosie are ceva de la Mazda RX-8. Nu prea imi plac daca sincer sa fiu...
0
0
petro
Chişinău
la 10 Ianuarie 2012 - 21:02
cu asa modele sansa la succes nu e prea mare...
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 10 Ianuarie 2012 - 23:36
Da VB_1One asa am vru sa spun si eu e aceeasi MAzda RX-8 nuami ca clar ca e modifivata,si ii lipsesc usie anterioare mici ca la RX-8 si farurile din fata vin asa mici si ascutite cam ca la Mazda

0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 10 Ianuarie 2012 - 23:36
Chveroletul alb parca mi se pare mai dragut
0
0
///////
Chişinău
la 11 Ianuarie 2012 - 17:50
Chevy rulz
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!