GALERIE FOTO (28 IMAGINI)
Ce te faci atunci când 340 CP îţi par prea puţini pe o maşină precum TT-RS? Te întristezi. Însă bucuria îţi revine în scurt timp pe faţă, atunci când Audi anunţă soluţia: versiunea TT-RS Plus, care vine cu... 360 CP...
Acum, cei care îşi doresc şi mai multă putere de la modelul german, vor putea achiziţiona noua versiune a acestuia, care le va oferi 20 CP în plus, izvorâţi din acelaşi motor multi-premiat de 2.5 litri, în 5 cilindri. Noul Audi TT-RS Plus va fi capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 4.3 secunde, în varianta Coupe, şi 4.4 secunde în cea Roadster. Motorul va putea fi cuplat cu o transmisie manuală în 6 raporte sau la una automată cu dublu ambreiaj şi 7 trepte.
Cei care vor alege transmisia automată se vor bucura de un timp de acceleraţie 0-100 km/h şi mai mic de doar 4.1 secunde pentru coupe şi 4.3 secunde pentru roadster! Aceste calităţi dinamice au fost posibile datorită sistemului de tracţiune integrală Quattro şi funcţiei Launch Control, care favorizează un start perfect de pe loc.
Şi mai picantă este viteza maximă a lui Audi TT-RS Plus. Această nu mai este limitată la 250 km/h, în stil clasic german, ci la 280 km/h! Iar consumul de combustibil rămâne la un nivel admirabil de doar 8.5 litri/100 km în regim mixt pentru coupe şi 8.6 litri/100 km pentru roadster.
Ca şi aparenţă, un TT-RS Plus se distinge foarte discret de un TT-RS obişnuit. Corpurile oglinzilor exterioare diferite, realizate din fibră de carbon, guri de evacuare de culoare neagră şi o margine roşie pe jantele speciale ale ediţiei asta aduce diferit un TT-RS Plus. La apăsarea puternică a pedalei, însă, în sistemul de evacuare intră în funcţie o valvă specială, care scoate la suprafaţă răgetul nebun al motorului în 5 cilindri...
Preţul unui Audi TT-RS Coupe va porni, în Germania, de la 60,650 Euro, în timp ce preţul Roadster-ului porneşte de la 63,500 Euro.