Vă amintiţi de coafurile anilor 80, de celebra zavivkă sovietică sau pantalonii cloşaţi? Nu-i aşa că azi acestea vă trezesc un zâmbet ironic? Ei bine, se pare că şi moda abundenţei LED-urilor poate lua forme într-atât de exagerate, încât şi prezentul poate să-ţi trezească acelaşi zâmbet ironic.
Ceea ce vedeţi în imagini este exemplul perfect a modului în care o bijuterie de maşină poate fi urâţită prin inundarea ei cu elemente improprii, în acest caz cu LED-uri. De fapt, BMW-ul din imagine, tunat de compania Lumma Design, are atâtea LED-uri în faţă, încât aduce a brad de sărbătoare, iar ştirea asta ar trebui citită pe fundalul unui colind...
Deci, pe noul Lumma CLR 600 GT există farurile normale, cu proiectoare şi LED-uri, gândite cu gust. Apoi, există LED-urile din uzină, montate pe extremităţi, sub faruri. Şi dacă acestea nu au fost suficiente, artiştii de la Lumma Design s-au mai gândit să mai monteze alte zece LED-uri frumoase de mama focului în partea inferioară, aşa că acum, noul Lumma CLR 600 GT e maşina perfectă a iubitorului de manele date la maxim...
Şi ca să nu fie acuzaţi că tuning-ul lor s-a rezumat doar la LED-uri, cei de la Lumma au mai modificat un pic şi partea inferioară a barei de protecţie, pragurile laterale şi difuzorul spate. Tot în spate au apărut noi guri de evacuare, iar suspensia maşinii a fost coborâtă cu 20 mm. Roţile originale au fost aruncate, în locul lor venind un set de jante GTB-Monoblock, late de 9 inch în faţă şi 10.5 inch în spate, cu rază de 20 de inch. La interior, maşina a primit o nouă tapiţerie din piele albă perforată şi piele neagră Alcantara.
Şi dacă modelul tunat poartă numele de CLR 600 GT, vă întrebaţi, probabil, dacă nu cumva sub capotă şi-au făcut loc tocmai 600 de cai-putere? Nu, emblema cu 600 e tot pentru manelişti, iar puterea motorului V8 de 4.4 litri, care livrează standard 407 CP, a fost adusă la 490 CP. În comparaţie cu cei 560 CP ai lui BMW M6, storşi din acelaşi propulsor, cu simpla reprogramare a creierului electronic al motorului nu se putea obţine mai mult. Deşi, Alpina scoate din acelaşi motor 540 CP şi 750 Nm, însă acolo modificările sunt mai serioase.
Deci, alegeţi muzica. Dacă o priviţi din faţă, ascultaţi o brad frumos, o brad frumos. Dacă o conduceţi, e obligatoriu să ascultaţi aş da zile de la mine... Uh!...