GALERIE FOTO (24 IMAGINI)
Deşi Porsche Panamera este un model axat spre oferirea unui confort de Gran Turismo, se găsesc ateliere de tuning care îl transformă într-o adevărată bestie. Unul din aceste ateliere este Edo Competition, care a lucrat din greu la un Porsche Panamera Turbo S...
În rezultat, de pe poarta atelierului a ieşit o bestie feroce, cu aspect de oiţă blândă. Marea fascinaţie nu e dată de kit-urile agresive sau de jantele supradimensionate, ci de motorul V8 de sub capotă, puterea căruia a fost mărită cu 150 CP şi 130 Nm, datorită noilor turbine, a unui nou sistem de admisie şi a unui nou sistem de evacuare, cu catalizator sportiv cu rezistenţă nulă. Desigur, s-a umblat şi la creierul electronic al maşinii, ca acesta să poată gestiona corect noul potenţial al maşinii. Astfel, Panamera Turbo S Edo Competition dezvoltă o putere totală de 700 CP la 6,500 rpm şi un cuplu maxim de 800 Nm, disponibil între 2,500 şi 5,200 rpm.
Noii muşchi ai maşinii au permis reducerea timpului de accelerare de la 0 la 100 km/h cu 0.3 secunde de la 3.8 secunde, atât cât face un Panamera Turbo S de serie, până la 3.5 secunde. Acceleraţia de la 0 la 200 km/h a vehiculului tunat s-a redus de la 12.9 la 11.8 secunde. Şi viteza maximă a crescut până la 340 km/h!
La exterior, tunerii s-au limitat la aerografierea caroseriei şi la instalarea unui nou set de jante, de 22 de inch, încălţate în anvelope Continental Conti Sport Contact 3, de dimensiune 265/30 ZR22 în faţă şi 305/25 ZR22 în spate. De asemenea, Edo Competition a instalat şi un modul electronic de coborâre a suspensiei, micşorând garda la sol a maşinii cu 30 mm.