Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Premieră: Hyundai i30 Wagon

27 Februarie 2012 - 07:45
Ilie Toma
Premieră: Hyundai i30 Wagon
Hyundai scoate un nou as din mânecă, în calea cuceririi inimii europenilor, aducând la Salonul Auto de la Geneva versiunea break a modelului i30. După un start de carieră reuşit al hatchback-ului i30, era firesc să apară şi un model pentru cei cu predilecţii mai practice.

Partea frontală a lui Hyundai i30 Wagon este absolut identică celei de pe hatchback, însă în spate se fac remarcate linii noi, cu blocuril optice care pornesc de departe de pe lateral. Iscusinţa designerilor de a masca masivitatea posteriorului a făcut ca liniile de aici să pară suficient de dinamice, încât să nu denatureze tabloul general al maşinii, însă chiar şi aşa, i30 Wagon nu şi-a dorit să piardă din practicism în favoarea unor mofturi formale.

Lungimea de 4,485 metri a noului i30 Wagon îl încadrează într-un segment cu concurenţi redutabili pe continentul european, precum Opel Astra Sports Tourer, Ford Focus Wagon, Renault Megane Estate, Skoda Octavia Combi, Volkswagen Golf Variant sau Peugeot 308 SW. Faţă de predecesorul său, numit i30 CW, noul Hyundai i30 Wagon a crescut în lungime cu un singur centimetru.

Chiar dacă se vor bate într-un segment aglomerat, coreenii mizează, ca întotdeauna, pe un preţ accesibil, cooptat cu aspecte practice atractive. Portbagajul noului i30 are un volum de 528 litri până la linia geamurilor, iar în cazul rabatării banchetei spate, volumul de încărcare creşte până la 1,642 mm. La acest capitol, noul i30 Wagon îi devansează pe mulţi dintre concurenţii săi.

Gama de motorizări porneşte de la un propulsor aspirat natural de 1.4 litri, care dezvoltă 90 CP şi 137 Nm. Pentru doritorii de ceva mai mult dinamism, Hyundai va oferi un propulsor pe benzină de 1.6 litri, capabil de 135 CP şi 164 Nm. Cel mai accesibil diesel va fi un CRDi de 1.4 litri, care va dezvolta 90 CP şi 220 Nm. Şi în vine, sub capota noului i30 se va mai putea găsi un propulsor diesel de 1.6 litri, în două versiuni de putere – 110 CP şi 260 Nm sau 128 CP şi 260 Nm. În versiunile de bază, toate motorizările sunt cuplate la transmisii manuale în 6 rapoarte, iar cele mai puternice motorizări pe benzină şi diesel primesc posibilitatea de a fi echipate şi cu o transmisie automată cu 6 rapoarte.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (3 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter