Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Primele informaţii şi imagini cu noul Mercedes-Benz GL 63 AMG!

31 Mai 2012 - 12:20
Ilie Toma
Primele informaţii şi imagini cu noul Mercedes-Benz GL 63 AMG!
La doar o lună distanţă de la prezentarea noii generaţii GL-Class, Mercedes-Benz dezvăluie primele informaţii şi imagini cu versiunea de înaltă performanţă a acestuia – GL 63 AMG! Superioritate fără efort. Asta e cea mai bună caracterizare pentru mega-SUV-ul cu 7 locuri, care vine cu habitaclu ultra-luxos şi un motor V8 biturbo de 5.5 litri sub capotă, capabil să dezvolte 557 cai-putere şi 760 Nm! Cu o astfel de putere, orice mega-SUV de talia lui GL-Class ar avea probleme serioase la abordarea în viteză a virajelor, din cauza centrului de greutate înalt. Inginerii din Affalterbach, însă, au găsit o soluţie pentru această provocare: suspensia sport AMG RIDE CONTROL cu sistemul ACTIVE CURVE SYSTEM. Aceste sistem vine cu bare stabilizatoare active pe ambele axe, ce livrează forţa compensatorie necesară pentru a reduce la zero înclinaţiile unghiulare fireşti ale maşinii în viraje. Pe lângă acest sistem, GL 63 AMG e dotat standard cu suspensie pneumatică cu control automatizat al gărzii la sol. Puterea imensă a motorului este transmisă tuturor celor patru roţi, însă în mod normal puntea spate are privilegiul de a primi 60% din cuplul motorului, în timp ce axului faţă îi revin 40% din cuplu. Transmisia disponibilă e una automată cu 7 rapoarte, de tip AMG SPEEDSHIFT PLUS. Ei bine, cât timp credeţi că îi ia mega-SUV-ului GL 63 AMG să accelereze de la 0 la 100 km/h cu cei 557 CP sub capotă? Doar 4.9 secunde! Viteza maximă e limitată, din păcate, la 250 km/h...

Tendinţele ecologice au dictat ca GL 63 AMG să fie echipat cu un sistem electromecanic de asistare a direcţiei, însă Mercedes-Benz promite că feedback-ul a rămas unul demn de o maşină cu ADN sportiv. Aceleaşi presiuni ecologiste au provocat şi montarea unui sistem start/stop la bordul lui GL 63 AMG, care opreşte V8-ul setos de putere atunci când maşina staţionează la semafoare sau, uneori, chiar la cedările de treceri de pe drumuri secundare. Penibilă situaţia cu start/stop-ul pentru o maşină atât de performantă, însă, din păcate, această practică a devenit astăzi o regulă în industrie, pentru ca aceste maşini să poată atinge consumuri declarate decente. În cazul lui GL 63 AMG, consumul mixt teoretic se cifrează la 12.3 litri/100 km.

Cât priveşte exteriorul noului GL 63 AMG, acesta va dezamăgi mulţi fani care ar fi aşteptat o deosebire mai radicală a versiunii AMG faţă de un GL-Class standard. Există prize de aer ceva mai masive în faţă, şi praguri ceva mai profilate, şi jante de 21 de inch, şi inscripţii „V8 BITURBO” pe aripi, şi guri de evacuare rectangulare cu inscripţie AMG, însă toate aceste elemente sunt mult mai „cuminţi” decât pe versiunile AMG ale altor modele Mercedes-Benz. Chiar şi aşa, germanii declară că noul GL 63 AMG a fost conceput ca un automobil masculin, la volanul căruia femeile nu prea au ce căuta... Doar dacă vor cu adevărat să domine puterea imensă a super-SUV-ului...

Modelul va ajunge în showroom-uri în luna noiembrie a acestui an. Preţul lui GL 63 AMG nu a fost anunţat deocamdată.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (24 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter