Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Premieră: Opel Astra facelift

15 Iunie 2012 - 13:58
Ilie Toma
Premieră: Opel Astra facelift
Acum o săptămână, Opel dezvăluia pentru prima dată sedanul Astra, publicând, însă, doar imagini cu posteriorul noului său model. Atunci, redacţia PiataAuto.md a intuit că motivul vine din apropiata anunţare a facelift-ului, designului căruia va fi prezent şi pe noul sedan.

Iată că astăzi Opel ne confirmă presupunerile, anunţând operarea unei împrospătări pe întreaga familie Astra. Modificările aplicate designului sunt foarte discrete dar interesante. De asemenea, sub capota lui Astra îşi face loc şi noul motor diesel BiTurbo al celor de la Opel, care a debutat acum un an pe Insignia. Acest motor dezvoltă o putere de 195 CP, în timp ce cuplul maxim atinge valoarea de 400 Nm.

Cu acest nou propulsor, Astra va fi primul model din segmentul compact care propune un diesel atât de avansat, biturbo. Propulsorul se va regăsi sub capota versiunilor hatchback, GTC şi Sports Tourer. Opel a mai operat perfecţionări şi asupra motorului 1.4 Turbo pe benzină, pe care l-a înzestrat cu funcţie overboost, care poate mări temporar cuplul cu 10%, de la 200 Nm la 220 Nm. Familia Astra a mai primit şi un set de tehnologii noi, printre care a doua generaţie a sistemului de recunoaştere a indicatoarelor rutiere Opel Eye, sistem de asistenţă la devierea de pe bandă, sistem de avertizare a pericolului de accidentare la deplasarea în coloană, atunci când distanţa se mişcorează periculos de mult. Alte sisteme incluse acum în dotările opţionale sunt camera video spate, asistentul avansat de parcare, care poate identifica spaţiile potrivite pentru parcare. De asemenea, Astra va beneficia şi sistem de avertizare a prezenţei vehiculelor în unghiul mort şi chiar un sistem cruise control activ, care va monitoriza partea frontală a maşinii şi va putea interveni în frânarea vehiculului în cazul unui pericol iminent.

Dacă până acum scaunele ergonomice, certificate de ortopezi, erau opţionale, odată cu facelift-ul acestea devin standard pentru întreaga familie Astra. La interior şi-au mai făcut loc şi noi materiale, dar şi noi tipuri de inserţii. Cât priveşte exteriorul, modificările se disting interesant în funcţie de tipul de caroserie şi chiar în funcţie de motoriul de sub capotă. Hatchback-ul cu 5 uşi şi

Sports Tourer-ul obţin linii cromate accentuate pe calandru. Tot pentru hatch-ul cu 5 uşi a fost modificată şi bara de protecţie spate, care a obţinut un spaţiu redesenat de încadrare a plăcuţei de înmatriculare. Acest model, împreună cu Astra Sport Tourer, au mai primit aici şi o linie cromată de-a lungul barei de proteţie, menită să accentueze lăţimea maşinii. Motorizările noi BiTurbo ale hatchback-ului cu 5 uşi, Sports Tourer-ului şi GTC-ului au primit forme mai agresive în faţă. Partea de sus a grilei are o formă inspirată din cea a lui Astra GTC şi este vopsită în culoarea caroseriei. Hatch-ul cu 5 uşi şi break-ul vor avea acum un element în forma a două aripi pe grilă. Partea de jos a grilei şi-a sporit de asemenea agresivitatea. Pe lateral, geamurile au obţinut contur cromat, iar în spate gurile de evacuare sunt mult mai accentuate. De asemenea, Astra vine acum şi cu noi jante de aliaj uşor, de 17, 18 şi 19 inch. Familia Astra are o importanţă deosebită pentru marca Opel. Mai mult de o treime din vânzări le revin modelelor din gama Astra.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (17 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter