Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Premieră: Audi R8 facelift

25 Iulie 2012 - 12:10
Ilie Toma
Premieră: Audi R8 facelift
Audi anunţă astăzi că cel mai fascinant supercar german tocmai a trecut printr-un facelift, menit să adauge atractivitate şi dinamism performanţei acestuia. Facelift-ul e unul discret ca şi aparenţă, fiind operat după filosofia „ceea ce e genial nu merită schimbat radical”, şi asta în condiţiile în care Audi R8 tocmai şi-a început cel de-al şaselea an de carieră. Să vedem deci care sunt lucrurile noi aduse de facelift. Grila frontală a primit o formă uşor modificată, în partea superioară, devenind mai puţin rectangulară. Grila nu mai dispune acum de striaţii cromate, ci e vopsită în negru mat, unicul element cromat rămânând a fi conturul. Doar versiunile V10 vor avea şi linii orizontale cromate pe calandru. Bara de protecţie este de asemenea uşor modificată, iar opţional aceasta poate conţine şi un splitter realizat din polimer ranforsat cu fibră de carbon.

Farurile LED, introduse în lumea auto chiar de Audi R8, iau acum o nouă formă pe supercar-ul german, înglobând o nouă tehnologie LED. Farurile de zi crează acum iluzia unui contur bine evidenţiat şi înglobează şi indicatoarele de direcţie. Opţional, şi compartimentul motor poate fi iluminat cu LED-uri. Luminile LED, cu tehnologie nou similară celor frontale, domină şi spatele noului Audi R8. Mai mult ca atât, indicatoarele de direcţie aici au un afişaj dinamic, fasciculele de lumină migrând întotdeauna spre exteriorul maşinii, în direcţia în care maşina urmează să vireze.

Aici iau sfârşit, în mare parte, modificările estetice. Însă noutăţile aduse de facelift abia încep. Modelul a primit o transmisie automată actualizată S tronic, cu 7 trepte, care a adus câteva beneficii majore – consum mai mic, emisii mai mici şi timp mai mic de accelerare. Puterea motorului V8 de 4.2 litri a rămas neschimbată, la 430 CP, cuplul maxim fiind situat de asemenea la valoarea de 430 Nm. Cu acest propulsor sub capotă şi transmisia automată revizuită, Audi R8 accelerează acum de la 0 la 100 km/h în 4.3 secunde (-0.3 secunde), iar viteza maximă atinge valoarea de 300 km/h. Versiunea Spyder, cu acelaşi tandem motor-transmisie, are nevoie de 4.5 secunde pentru a prinde prima sută. Motorul V10 şi-a păstrat şi el neschimbată puterea, la valoarea de 525 CP, cu un cuplu de 530 Nm. În combinaţie cu noua transmisie S tronic, acest motor va putea accelera maşina de la 0 la 100 km/h în doar 3.6 secunde (-0.3 secunde). Pentru versiunea Spyder, această cifră urcă la 3.8 secunde. O noutate importantă adusă de facelift este apariţia versiunii R8 V10 plus. Acesta va primi rolul de model de top în ierarhia familiei R8 şi va veni cu un motor V10 mai puternic, de 550 CP. Disponibil doar în versiune coupe, R8 V10 plus va putea accelera de la 0 la 100 km/h în doar 3.5 secunde, iar viteza maximă pe care o va putea atinge se cifrează la 317 km/h.

Primele exemplare împrospătate ale lui Audi R8 vor ajunge în showroom-uri către sfârşitul acestui an. R8 Coupe, cu motor V8, va costa 113,500 Euro, iar R8 Spyder V8 va costa 124,800

Euro. Versiunile cu motor V10 costă 154,600 (Coupe) şi 165,900 (Spyder), iar noul vârf de gamă, R8 V10 plus, va costa 173,200 Euro.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
GALERIE FOTO (15 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter