Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Premieră: noua generaţie Lexus LS

31 Iulie 2012 - 09:02
Ilie Toma
Premieră: noua generaţie Lexus LS
Noua generaţie a sedanului Lexus LS a fost dezvăluită oficial aseară la San Francisco, SUA, în cadrul unei recepţii la care au participat mai mulţi oameni de artă şi designeri renumiţi, care s-au dat cu părerea vizavi de formele şi atracţia noului model.

Primele imagini scurse online acum câteva zile şi prezentate de redacţia noastră s-au dovedit a fi veridice. După cum intuiam atunci, noul Lexus LS reprezintă o evoluţie majoră a aceleiaşi platforme tehnice a generaţiei precedente, cu acelaşi ampatament şi aceleaşi motorizări, perfecţionate şi modernizate. De fapt, platforma tehnică a precedentului Lexus LS a fost într-atât de bună, echilibrată şi fiabilă, încât ar fi fost un mare păcat să se renunţe la ea doar de dragul calificativului „all new”.

Pe lângă tradiţionalele motorizări LS 460, LS 460 L şi LS 600h L, acum va mai exista o a patra motorizare, numită LS 460 F SPORT (în imagine). Cum ne-a obişnuit Lexus în ultimii ani, ediţia F SPORT are sub capotă un propulsor standard, însă vine cu un design mult mai agresiv şi o ţinută de drum ceva mai dinamică. Astfel, motorizarea LS 460 aduce sub capotă un motor V8 aspirat natural (nume de cod 1UR-FSE) de 4.6 litri. Dacă până acum acest propulsor dezvolta 381 CP, pe noua generaţie Lexus LS motorul va fi capabil de 386 CP.

Versiunea cu tracţiune integrală LS 460 AWD va produce 360 CP. Şi deoarece vorbim de un sedan adaptat pieţii americane, unde calitatea benzinei este departe de cea europeană, acest motor rafinat poate fi alimentat fără probleme cu combustibil de cifră octanică 91. Motorul de 4.6 litri vine în combinaţie cu o transmisie automată cu 8 rapoarte.

Versiunea LS 600h L va avea sub capotă acelaşi propulsor V8, ajutat de un electromotor. Motorul pe benzină este capabil să dezvolte 389 CP, în timp ce electromotorul poate dezvolta alţi 221 CP. În mare parte, partea frontală a noului Lexus LS este desenată în stilul noilor modele ale mărcii – GS şi ES. Partea spate a rămas mai fidelă formelor anterioare, însă şi ea aduce mai mult elemente discrete reuşite, care reuşesc să-i confere maşinii un aer modern şi proaspăt. Blocurile optice au LED-uri longitudinale, repetând forma unghiulară a literei „L” a emblemei Lexus.

LED-urile se regăsesc şi în habitaclul redesenat al noului Lexus LS. Aici se regăseşte şi un sistem inovativ, numit Advanced Illumination System, care asigură iluminarea ambientală a interiorului pe bază de LED-uri. În momentul în care ocupanţii se apropie de maşină, interiorul îşi primeşte ocupanţii cu o iluminare relaxantă, iar odată cu pornirea vehiculului aceasta îşi reduce treptat intensitatea, până la stingerea totală. Sistemul de climatizare, numit Lexus Climate Concierge nu are grijă doar de ajustarea individuală a temperaturii fluxului de aer care suflă spre fiecare din ocupanţi, ci şi de temperatura scaunelor cu climatizare şi a volanului, astfel încât fiecare din cei de la bord va beneficia de o zonă climaterică dedicată. Sistemul de navigare este unul standard şi include un display split- view de 12.3 inch de înaltă rezoluţie, fapt care înseamnă că cel de la volan va putea, spre exemplu, să urmărească informaţiile de trafic, în timp ce pasagerul de alături ar putea privi un film pe acelaşi display.

Sistemul multimedia al maşinii este gestionat prin intermediul renumitului „mouse”Lexus, care a debutat pe actuala generaţie RX şi şi-a făcut acum loc şi pe noul LS. Noua generaţie Lexus LS va ajunge iniţial în showroom-urile americane, în luna septembrie a acestui an. Cel mai probabil, la sfârşitul lunii august Lexus va aduce la Salonul Auto de la Moscova şi versiunea europeană a modelului.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (59 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter