Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Tuning de excepţie: Mercedes-Benz SLS AMG în interpretare retro!

18 Februarie 2013 - 11:56
Ilie Toma
Tuning de excepţie: Mercedes-Benz SLS AMG în interpretare retro!
În lume există mulţi pasionaţi ai automobilelor clasice, însă există şi cei care sunt pasionaţi doar de designul lor şi nu vor să renunţe la deliciile tehnice şi tehnologice ale maşinilor moderne. Pentru aceşti excentrici există mărci precum Morgan sau Wiessman, ultima din care ascunde un substrat tehnic de origine BMW.

Dacă, însă, nici asemenea soluţii nu vă sunt pe plac, ce se poate face?

Se pare că un client din Europa de Est e unul din acei cărora nu le place nici una din soluţiile existente pe piaţă, motiv din care acesta a apelat la atelierul Gullwing America (GWA), pentru a-şi transpune visul în realitate.

Sarcina a fost una deloc simplă: tunerii au trebuit să creeze o interpretare modernă a renumitului cabrio Mercedes-Benz 300 SC W188 din anul 1955, produs la vremea sa în doar 92 de exemplare. Pentru a realiza proiectul, cei de la GWA au luat la bază un Mercedes-Benz SLS AMG modern, pe care l-au dezbrăcat până la substratul tehnic şi l-au transformat în proiectul unic pe care-l vedem aici, numit 300 SLC.

Noua caroserie retro a fost produsă manual, din aluminiu, aceasta păstrând întreaga esenţă a liniilor modelului clasic. În acelaşi timp, lângă grila clasică a radiatorului au fost montate elemente moderne, precum blocurile optice modelate de la zero, cu elemente LED şi xenon la interior. Jantele imense GWA Evolution, de 21 inch în faţă şi 22 inch în spate, sunt o altă interpretare modernistă a detaliilor maşinii.

Despre "donatorul" modern, SLS AMG, mai amintesc la exterior doar gurile de evacuare şi spoilerul activ, care a fost mutat mai aproape de zona centrală a automobilului. La interior, însă, atmosfera lui SLS AMG a rămas aproape nemodificată, pentru ca ocupanţii de aici să poată beneficia de un nivel contemporan de confort. Ei bine, noi credem că cel puţin inserţiile de carbon ar fi putut fi schimbate cu unele din lemn, pentru mai multă autenticitate, dar asta a fost soluţia tunerilor.

Sub capotă se află acelaşi V8 de 6.2 litri de pe SLS AMG, care livrează 571 CP şi 650 Nm. În rezultat, retromobilul ieşit de pe poarta atelierului de tuning poate atinge prima sută în mai puţin de 4 secunde.

Nu am putut să nu aducem aici şi o imagine cu originalul Mercedes-Benz 300 SC W188 din 1955, întrebându-vă dacă proiectul de tuning al celor de la GWA reprezintă o reinterpretare demnă a originalului? Da, sau nu – cert este că proprietarul anonim din Estul Europei e cu adevărat fericit în aceste clipe...
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (15 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter