Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Premieră: Aston Martin Vanquish Volante

19 Iunie 2013 - 10:30
Denis Godorozea
Premieră: Aston Martin Vanquish Volante
Denumirea Volante are un loc special în istoria Aston Martin. Aceasta este atribuită decapotabilelor Aston Martin, iar noul model, Vanquish Volante, reprezintă punctul culminant al tuturor modelelor decapotabile produse vreodată dea-lungul istoriei de 100 de ani a brandului britanic.

Decapotabila de lux, bazată pe cupeul Aston Martin Vanquish, este primul Volante din istorie, caroseria căruia este executată în totalitate din fibră de carbon.

Datorită utilizării fibrei de carbon şi a aluminiului în arhitectura gen4 VH, a fost posibilă distribuţia aproape perfectă a maselor între punţi – 51/49. Britanicii au făcut totul pentru ca noul Volante Vanquish să nu adauge mult în greutate comparativ cu cupeul. Şi le-a reuşit – cu o masă de 1844 kg decapotabila este cu 9 kg mai grea decât cupeul! Aceasta înseamnă că Vanquish Volante, este practic la fel de dinamic şi bun în curbe, precum este şi cupeul. În comparaţie cu predecesorul său, DBS Volante, rigiditatea caroseriei al noului Vanquish Volante a crescut cu 14%, în timp ce volumul portbagajului a crescut cu 50%, însumând 279 de litri, atât cu acoperişul ridicat, cât şi cu acoperişul rabatat.

Odată rabatat în 14 secunde, acoperişul dezvăluie un interior impecabil, căptuşit în materiale de calitate înaltă, cu cusături splendide ş culori aprinse, ce redau interiorului un aspect spectaculos, care se potriveşte perfect design-ului uimitor al exteriorului.

Propulsorul decapotabilei, este aceeaşi unitate V12 AM11 de 6.0 litri, ce se regăseşte sub capota cupeului şi a noului V12 Vantage S. Aceasta transmite toţi cei 573 CP la 6.750 RPM şi 620 Nm la 5.500 RPM roţilor spate prin intermediul cutiei de viteze automate cu 6 rapoarte Touchtronic 2. În rezultat, Vanquish Volante atinge prima sută de kilometri în 4,1 secunde şi dezvoltă o viteză maximă de 295 km/h.

Pentru a opri de la aşa viteze mari, decapotabila a fost dotată cu sistemul de fânare carbono-ceramic, preluat de pe supercarul One-77, cu discuri de frână de 398x36 mm şi etriere cu 6 pistoane pe puntea faţă şi discuri de 360x32 mm şi etriere cu 4 pistoane pe puntea spate. Manevrabilitatea şi confortul impecabil este asigurat de suspensia adaptivă ADS (Adaptive Damping System) cu trei regimuri: Normal, Sport şi Track.

Costul noului Aston Martin în Germania este de 264.995 Euro, în timp ce primele livrări în Europa continentală vor începe la sfârşitul anului 2013.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
GALERIE FOTO (38 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter