Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Noua Toyota Corolla - detalii şi preţuri

16 Iulie 2013 - 18:40
Denis Godorozea
Noua Toyota Corolla - detalii şi preţuri
Prima generaţie Toyota Corolla a apărut acum 47 de ani, în 1966, iar de atunci şi până astăzi s-au vândut 40 milioane de exemplare din cele 10 generaţii. Această legendă poate continua până la nesfârşit, pentru că, acum, ea a devenit mult mai spaţioasă, confortabilă şi mai eficientă decât oricând! Cu ceva timp în urmă, pe web au apărut imagini oficiale cu a 11-a generaţie a modelului Corolla, iar acum japonezii au dezvăluit mai multe informaţii despre aceasta. La exterior, modelul este mult mai arătos, dect cel precedent, având o alură de Camry la posterior.

Dar mai important este ceea, că inginerii niponi au întrebuinţat oţeluri de înaltă rezistenţă, pentru a spori rigiditatea caroseriei şi a scădea greutatea totală cu 30 kg, faţă de a 10-a generaţie.

Graţie ampatamentului crescut cu 100 mm (2.700 mm), noua generaţie Corolla a devenit mai spaţioasă, oferind cu 75 mm mai mult spaţiu pentru genunchii pasagerilor din spate. Lungimea totală constituie 4.620 mm (+80 mm), lăţimea – 1.775 mm (+15 mm) şi înălţimea – 1.465 mm (-5 mm), în timp ce volumul portbagajului a crescut doar cu 2 litri, la 452 litri. În Europa, noua Toyota Corolla va fi oferită cu patru propulsoare pe benzină şi unul diesel. Propulsorul de bază 1.33 Dual VVT-i (99 CP şi 128 Nm la 2.800 rot/min), cuplat la o cutie manuală în 6 trepte, consumă 5,6 l/100 km, în timp ce prima sută este atinsă în 12,8 secunde, iar viteza maximă constituie 180 km/h.

Versiunea cu propulsorul 1.6 Dual VVT-i (122 CP şi 154 Nm la 5.200 rot/min) consumă ceva mai multă benzină – 6,6 litri/100 km, dar consumul scade la 6,3 litri/100 km, în cazul în care acesta este cuplat la noul variator Multidrive S, care înlocuieşte vechia cutie de viteze automată în 4 trepte. În ciuda unei puteri mai mari al propulsorului 1.6 Valvematic (132 CP şi 160 Nm la 4.400 rot/min), consumul mediu de combustibil al noii Toyota Corolla constituie 6,0 l/100 km. Cea mai puternica versiune, echipata cu propulsorul 1,8 Dual VVT-i (140 CP şi 173 Nm la 4.000 rot/min), care este cuplat exclusiv cu variatorul Multidrive S, consumă doar 6,4 l/100 km.

Anume Corolla, dotată cu propulsorul pe benzină de 1,8 litri, este şi cea mai agilă - acceleraţia de la zero la o sută de kilometri durează 10,2 secunde, iar viteza maximă, pe care o va putea dezvolta va fi de 195 km/h.

Şi în sfârşit, propulsorul diesel! Acesta este un D-4D de 1,4 litri, ce dezvoltă 90 CP şi 205 Nm, disponibili între 1.800 – 2.800 rot/min. Cuplat la o transmisie manuală cu 6 trepte, 1.4 D-4D consuma doar 3,8 l/100 km, având emisii de CO2 extrem de mici - 99 g/km.

Acest diesel micuţ, al cărui rezultate sunt identice cu celea al noii Skoda Rapid Spaceback 1.6 TDI Green Tec, este disponibil şi cu o transmisie automată cu 6 trepte MultiMode şi sistemul Start/Stop. Din păcate, dieselul nu va fi disponibil în Moldova, la fel ca şi benzinarul de 132 CP.

În funcţie de nivelul de dotare (sunt 7 nivele la număr!), noua Toyota Corolla este oferită cu sistemul multimedia Toyota Touch 2 cu ecran tactil de 6,1 inch, cu sistem de climatizare cu două zone şi intrare în habitaclu/pornirea motorului fără cheie.

Noua generaţie a modelului Corolla este disponibilă pentru a fi comandată la distribuitorul oficial, cu preţul de pornire de la 11.990 Euro.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (3 MATERIALE):
GALERIE FOTO (48 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter