Chrysler reduce la 50% producţia lui SRT Viper: clienţilor le e frică de maşina asta...
4 Octombrie 2013, 10:00
Grupul Chrysler a decis reducerea producţiei la 50% pentru noul SRT Viper, din cauza cererii scăzute pentru bestia super puternică. Dacă anterior uzina Conner Avenue a celor de la Chrysler producea 9 exemplare SRT Viper în fiecare zi, atunci de astăzi vor fi asamblate doar 6 exemplare pe zi. Muncitorii uzinei nu vor fi disponibilizaţi, ci vor fi redirecţionaţi temporar la alte uzine ale grupului Chrysler.
Pe parcursul anului 2013 grupul Chrysler a vândut doar 426 exemplare ale „viperei” în SUA., la care se mai adaugă alte 565 exemplare produse şi aflate în prezent în stocurile dealerilor din întreaga ţară. Cei de la Chrylser planificau iniţial să vândă cel puţin 2,000 exemplare SRT Viper anual.

Şeful diviziei SRT, Ralph Gilles, ne asigură, însă, că problema este una
temporară, cauzată de startul târziu al livrărilor lui Viper în SUA, care a avut loc abia în aprilie, în loc să se realizeze la sfârşitul anului trecut, or, în mod tradiţional Viper înregistrează cele mai multe vânzări anume primăvara. Deci, pentru primăvara anului viitor Gilles are speranţe mari.

Începând cu luna noiembrie a acestui an, dealerii americani vor permite
tuturor clienţilor interesaţi să realiezeze teste drive complete cu noul SRT Viper, pentru a se convinge pe propria piele de senzaţiila tari de la bord, dar în acelaşi timp de rafinamentul mult mai civilizat al maşinii, în raport cu predecesoarea sa, renumită pentru tendinţa continuă
de a-şi scoate proprietarii în decor. Gilles a mai adăugat, într-un stil plin de nonşalanţă: „Trebuie să aşezăm cât mai multe funduri în scaunele şoferilor, ca oameni să înţeleagă calitatea senzaţiilor de la volan. Astăzi foarte mulţi dintre potenţialii clienţi se tem pur şi simplu de maşina asta”.
Cu atâtea maşini în stoc la dealerii americani, cu siguranţă că acum e momentul potrivit ca cei, care visează la bestia de 640 CP şi 813 Nm, scoşi dintr-un imens V10 aspirat natural, să dea fuga la cel mai apropiat dealer american SRT şi să obţină un preţ fantastic!
PiataAuto.mdIlie Toma
1
1,742
GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
COMENTARII (19)
Robert
Bucureşti, România
la 4 Octombrie 2013 - 16:34
''Sportiva'' este incredibila chiar si fara s-o testezi.
Uneori, apare in calitate de participant in acea categorie binevoitoare, greu la indemana cuiva evident: "numai pentru cei care poseda cunostiinte temeinice si pretentiosi". Dar ce sa inteleaga exaltatii coca-balcanici de la acesta masina(ca sa ma pronunt in acelasi stil-pistil cu un "amic" de pe aici).

Insa dupa parere mea, asa cum am mai precizat, galantul Ralph ar trebui sa fie nevoit sa judece totusi ca o cilindree de 8 litri ar putea sa fie dezolanta chiar si pt americani, la apogeul carierei vechiului Viper erau alte timpuri in SUA, acum si cu toata stare patologica constand in tulburari profunde ale activității psihice, manifestata prin apariția involuntară in constiinta a unor idei sau temeri obsedante ecologice urmata de taxe din ce in ce mai mari este normal sa fie retineri, eu nu cred ca este o coincidenta faptul ca Chevrolet vinde mai bine Corvette pt ca are si cilindreea maxima de 6.2, care si asta e foarte mare, dar 8 litri este si mai mare.
2
3
501STL
Chişinău
la 4 Octombrie 2013 - 17:20
roberte,prima data iti citesc un comentariu si cad deacord cu ce ai scris,ai dreptate.......
1
0
501STL
Chişinău
la 4 Octombrie 2013 - 17:24
oricum mie imi place foarte tare,e un sport car care dupa parerea mea tre sa ofere ceva mai aproape de realitate,adica tehnologiile sunt da nu prea multe(cu om fac aproape toti in ziua de azi),eu sa am posiblitatea de a alege un super car sau super car mia alege sau asa ceva sau un corvete de ultima generatie..........
1
2
valentin ghionea
Galaţi, România
la 4 Octombrie 2013 - 19:07
http://www.automarket.ro/stiri/dodge-srt-viper-nu-se-bucura-de-succes-chrysler-reduce-productia-53263.html#comment_post

@Alifonso

Asta ca sa intelegi dc Robert a scris un comentariu cu care esti de acord, citeste 2 comentarii de acolo si vezi de unde a copiat, pardon, de unde s-a inspirat:).
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 4 Octombrie 2013 - 19:21
Mai bine, luati-va de manutza amandoi. Unul mai penibil si mai prostutz, iar tu(Ghionea draga) mai razbunator si mai penibil, si apoi cititi-mi commenturile de pe celalat site cu atentie, poate cinestie o sa intelegi ca toti au dreptul la cate o opinie de exprimare, chiar daca nu sunteti de acord cu el ( in cazul asta cu mine ). Dar iimi cer scuze ca mi-am copiat propriile comentarii si le-am pus aici, sper sa fi fericit acum .
4
0
valentin ghionea
Galaţi, România
la 4 Octombrie 2013 - 19:27
Comentariul meu si cel al lui @inexorabil sunt ale tale? Asa este, oricum, de acum voi pune doar link-ul cu cele originale, nici nu mai e nevoie de precizari, cand Robert copie eu pun textul original, este foarte simplu.
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 4 Octombrie 2013 - 19:36
Mult spus comentariul tau. Comentariul tau este asta :Ultimul in care mai mult de 4 cuvinte nu ai spus nimin......dezamagitor:ia priviti :


http://www.automarket.ro/stiri/dodge-srt-viper-nu-se-bucura-de-succes-chrysler-reduce-productia-53263.html#comment_post
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 4 Octombrie 2013 - 19:41
Mai Valentine, ce faci, dai linkuri in care arati ce fel vorbesc cu alti useri pe celalalt site? Chiar te rog sa pui niste link-uri, singurul user cu care m-am purtat necuviincios dupa parerea ta ai fost chiar tu, apoi mai mult de 20 de comentarii in cateva luni n-am pe acolo, in schimb tu esti terfelit zilnic de majoritate

Dar ma intreb cu de te-a lasat sa-ti rafaci contul si apoi sa imi copii nikul de cateva ori.

Ai venit cu zeci de comentarii cu @dan._grc cu avatarul meu si datele de la contul meu, asta pe langa alte comentarii scrise sub anonimat, stilul tau este inconfundabil, daca mai adaug si sutele, miile de comentarii sub nikuri diferite, se strange
2
0
501STL
Chişinău
la 4 Octombrie 2013 - 20:03
MDE roberte ,esti dus rau de tot cu pluta
1
2
valentin ghionea
Galaţi, România
la 4 Octombrie 2013 - 20:08
Si acum si comentariul original:
http://www.automarket.ro/stiri/euroncap-si-iihs-sua-au-testat-sistemele-care-evita-accidentele-cu-53171.html

Tu nu intelegi ca nu poti sa modifici data si ora aparitiei comentariului? :). Pt cine nu stie, Robert e ala cu comentariile ascunse:).
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 4 Octombrie 2013 - 21:05
@Ghionea
Mai penibilule mai nou copiezi postarile mele de pe AM si mi le trimiti ca si cum ar fi a tale. Ce-ai scris mai sus ti-am scris eu ca raspuns la inca un atac de-al tau in materialul despre ''testele de siguranta'' sept.13. Cat de jos poti sa cazi mai analfabetule cu aere de primadona. Acum ca descoperi ca esti unul din userii cei mai slabi pregatiti citezi din altii. Ai insultat si atacat multa lume pe site-ul AM fara sa prezinti nimic si avind aceea atitudine de prepotent cu replici de genul si citez: nu ne intereseaza ce spui tu, mai tinere si alte tampeni de genul asta. Si toate astea pe langa faptul ca esti agramat cu aere de mare letrat. Unul dintre cele mai mizerabile caractere pe care le intalnesti pe net.
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 4 Octombrie 2013 - 21:26
Si ca sa vedeti , cum ma imita acest om pe nume Valentin Ghionea o sa va distribui linkul de mai jos: Eu am scris cu 2 nikuri la acel articol, in care m-am si prezentat cine sunt cand mi le-am facut, prima data am comentat cu nicul @dan_.grc, apoi i-am raspuns cu @zarnesteanu .Data postarii articolului spune multe.

http://www.automarket.ro/stiri/bmw-aduce-supercarul-hibrid-i8-la-salonul-de-la-frankfurt-52299.html

Deci cum ai spus tu @Valentine, nu pot sa modific data , drept urmare eu am postat inaintea ta iar tu ma imitai aiurea . Sper sa fie clar, si cu asta inchei :
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Octombrie 2013 - 16:05
Referitor la Viper: Americanii ar trebuie sa faca public rationamentul si relatia dintre puterea motorului si cilindree, CA MAJORITATEA OAMENILOR NU CUNOSC ASTA. Eu exact asa credeam, inainte de a intelege care e faza, si asta e ceva normal - nu toti au cunostinte in domeniul auto. SE CREDE ca daca o masina are un motor cu volum mai mic si putere mai mare consuma mai putin si e mai buna...Deci eu nu inteleg asta ---- EI TREBUIE DIRECT, sa arata TUTUROR OAMENILOR, care e faza cu "cilindreea gigantica americana" versus "cilindreea mica a europenilor". Si sa mai explice, ca nu CAII PUTERE FAC TOT, dar si cuplul motor mai are un rol !!! TOATA LUMEA A INVATAT SA FACA RAPORTU de CAP PUTERE / Volum...dar ian sa faca si raportu CUPLU/ VOLUM.

Vorba aia: Caii putere vind masinile, Newton-metrii cistiga curse
2
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Octombrie 2013 - 16:07
si inca ceva:

Ar vedea oamenii dupa asta ca ceea ce au spus pina acum e fals. Ma refer la :" ce masina ai, americana?? ehee - dap tre sa mergi cu zapravka dupa tine" -- total incorect
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Octombrie 2013 - 16:15
In Moldova oare cind vedem un DEALER OFICIAL "SRT" sau macar "Dodge" ....Americanii habar nu au ce bogatasi sunt aici si ce clienti bun pierd... :D :D
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 5 Octombrie 2013 - 18:04
@Eugen, exact asa am spus si eu pe siteul romanesc Automarket, ca sunt multe aspecte care se cer dezbatute pentru a dibui acele explicatii logice pe care le vror unii. Majoritatea clientilor confera puterii de cumparare rang de criteriu primordial de triere. Cred ca stii c-a preconizata taxare a "luxului" (daca se poate numi astfel o cilindree care "sare" de 3000 cmc) mi-a taiat si mie aripile, deci, deocamdata, adio 3.8 V6...Nu mi-as permite sa plusez de doua ori suma de achizitie, basca timbrul lu' ''Ponta'' ( premierul RO ).
Ca sa revin la Viper: daca roadsterele americane s-ar oferi si in varianta Diesel (aiurez, dar mai stii ce se va intampla mai incolo?...), atunci ar deveni si Rromanika mai maleabila in privinta "barcilor" de peste Ocean, nu-i asa? Eu, unul, ma agat de un compromis nespecific mie, dar "linistitor" d.p.d.v. economic. :D
2
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Octombrie 2013 - 19:48
Un om cind vrea sa-si ia un sport/super car , se uita LA PRET, LA VOLUM, LA PUTERE, design exterior/interior și poate LA CONSUM. In continuare el zice asa:" aha, deci daca iau un LaFerrari , scot 800CP din 6.3 litri" ....daca imi iau Dodge Viper SRT GTS, primesc 640CP din 8.4 litri.......ahaa, deci americanii is de-a naiba...motoru de 8.4 litri o sa manince mai mult decit cel de pe LaFerrari, dar scoate mai putina putere...mama draga ce-s de destepti astia de la Ferrari" ------------Raționament gresit TOTAL, care da dovada de lipsa de cunostinte in mecanica auto MODERNA.
Caii putere arata consumul masinii.
2
2
xenomorph
Piteşti, România
la 6 Octombrie 2013 - 00:19
Eugen0 sunt total de acord cu tine.Multi nu inteleg,sau se fac ca nu inteleg ce ai zis tu.
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Octombrie 2013 - 20:55
Bugatti Veyron - motor 8 litri ---- consum 37.5L/100km
Viper GTS - motor 8.4 litri ---- consum 19L/100km

DE CE ? ---- Tot consumu il face sistemul "fantastic" Quad-Turbo de pe Veyron, care si ii da 1000CP. => Putere marita = consum ridicat...fara nici un fel de "volumu motorului"
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!