Dacia Logan aniversează 10 ani cu o ediţie limitată, creată exclusiv pentru România
19 Iunie 2014, 08:50
Au trecut numai 10 ani din momentul lansării primului Logan, în anul 2004. Modelul accesibil a pus bazele unui deceniu de succes pentru marca românească, prezentă astăzi în peste 43 de ţări ale lumii şi cumulând vânzări de 2.7 milioane de vehicule în ultimii 10 ani.
Cu ocazia aniversării, Dacia
lansează exclusiv pe piaţa românească ediţia limitată „LOGAN 10 ANI”, derivată din nivelul superior de echipare Laureate. Ediţia specială va avea un design personalizat al jantelor de aliaj uşor, de 16 ţoli, indicatoare de direcţie integrate în corpurile
oglinzilor exterioare, stripping de culoare neagră în zona montanţilor centrali, protecţii laterale pentru protiere, zonă de decor de culoare
neagră pentru bara de protecţie spate, mască de culoare roşu închis pentru blocurile optice spate, proiectoare faţă dublu optice şi inserţii speciale pe praguri, în habitaclu, cu inscripţia „Logan 10 ani”. De asemenea, va exista şi o emblemă cu aceeaşi inscripţie aplicată la exterior, pe montanţii spate.
Habitaclul, de altfel, uimeşte şi mai mult, cu o ambianţă şi o tapiţerie nouă, dar şi o planşă de bord schimbată. Logan 10 ani vine echipat până şi cu sistem de climatizare automat! Pe consola centrală gurile de ventilare
nu mai au formă circulară, ci rectangurală, cu contur de crom satinat. Butoanele de acţionare a geamurilor faţă de pe consola centrală au primit funcţia de a dirija cu geamurile spate, iar pentru geamurile
faţă au apărut comenzi noi, instalate pe portiera şoferului. Pe lângă aceste echipament, clienţii vor mai putea opta pentru un sistem de navigare opţional sau sistem cruise-control cu volan îmbrăcat în piele.
Ediţia limitată Dacia Logan 10 ani va fi disponibilă în două motorizări – 1.2 benzină de 75 CP sau 1.5 dCi de 75 CP. Preţurile pornesc de la 9,400 euro pentru motorizarea pe benzină şi de la 11,300 euro pentru cea diesel.
PiataAuto.mdIlie Toma
2
3,495
GALERIE FOTO (14 IMAGINI)
COMENTARII (19)
Valeriu
Chişinău
la 19 Iunie 2014 - 11:21
Bravo Renault si Romania! Lada nici nu pute pe langa Dacia!
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 19 Iunie 2014 - 13:12
Mda......bascalie curata ! Asta este o jignire la adresa ''industriei auto 2014'' . Asta nu e o editie , ci o replica la cum trebuia sa arate o masina normala pt anul 2014, adica cu ''butoanele de actionare a geamurilor electrice pe usa '' si nu ''pe bord'' , cu climatizare automata, nu aeroterma ca acum si evident cu semnalizatoare pe oglinda si jante din aliaj. Asa trebuia sa arate o masina normala , deci prin editia asta nu vad nimic ''wow'' decat un Logan la standarde 2014 si atat. Daca inca era ''Daewoo Motors'' nu pleca de pe piata EU , nu as fi mai vazut caramizi de Loganuri pe strazi . Cand Daewoo scotea Cielo in 94' dupa Revolutie , venea cu servo-directie, servo-frane, 4 geamuri electrice puse corect pe manerele usilor, etc. Bag mana in foc ca daca ar mai iesi un Espero den 94' pe portile uzinei de la Craiova ar fi de 10 ori mai calitativ la interior decat plasticul ieftin din Logan, iar ca stabilitate si fiabilitate 10+ fata de Logan.
3
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 19 Iunie 2014 - 13:35
Robert:Pînă acum lăudai Dacia,acum o critici dur,ce s-a întîmplat?!
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 19 Iunie 2014 - 14:19
VW : Ai inteles total anapoda scumpule . Eu in comentariile trecute ma refeream ca decat '' cocalar '' cu Mercedes , mai bine ''amarat'' cu Dacia si cu diferenta de bani in buzunar ( pentru cauzele de rigoare evident )
2
1
Valeriu
Chişinău
la 19 Iunie 2014 - 14:40
Robert, mai bine fii mandru ca deocamdata aceste masini se produc in Romania si inca le cheama Dacia si se vand ca painea calda in Europa si alte parti ale lumii. Daca Renault pleaca din Romania s-a zis cu industria auto romaneasca.
Astia macar pastreaza brand-ul Dacia. Au facut acelasi lucru Daewoo si Ford la Craiova? De ce nu produc Oltcit-uri?
0
5
Robert
Bucureşti, România
la 19 Iunie 2014 - 16:12
''Mandru'' de ce ? Mai draga Valeriu, am mari pretentii la un cunoscator auto cum esti tu. Nu as avea dc sa fiu mandru deodata ce toti banii ajung pe mainile finantistilor care dirijeaza corzile. Daca eu ca cetatean al RO as fi avut de castigat un comision de pe urma vanzarilor Dacia, atunci as fi spus OK , chiar ma mandresc cu un asemenea brand auto. Noi locuitorii acestei tari avem si asa destule greutati puse in carca, asa ca nu ne mai satisface nimic, dar probabil asa ne-am nascut noi ghnionisti .

Otcit, era produs cu licenta, in spatele ''siglei'' nu se ascundea decat un Citroen ffffff vechi . Cea mai ''originala'' marca romaneasca era ARO , in rest ............ nimic. Daewoo nu facea majoritatea modelelor pe licenta , in afara de 3 modele modele : Tico ( Suzuki Alto ) , Cielo ( Opel Kadett )si Espero ( Opel Asconsa ) in plus in primele luni dupa caderea regimului comunist au rupt vanzarile, si au atras cat mai multi clienti, chiar si pe adeptii Dacia, oferidu-le acestora un plus urias de calitate pentru acei ani . Arunca o privire ce dotari avea Leganza din 97 , era peste insusi Mercedes , BMW si Audi, de fapt Audi nu se vroia ''premium'' in acei ani, era doar o prezenta destul de timida, si asta la un pret foarte corect. Din pacate GM , a facut acelasi lucru ce va face si cu Chevrolet, anume : retragerea de pe piata Europeana. Chevrolet este Daewoo European ( adica vand niste masini apropiate de preturile marcii Daewoo ) , mai nou se numeste ''Chewoolet'' sau ''Daeoopel''.
3
1
GRED
Chişinău
la 20 Iunie 2014 - 11:18
Succes Dacia!!!

Nu suntem noi ghinionisti. Tre sa luptam da nu sa bocim de fiecare data!
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 20 Iunie 2014 - 11:46
GRED : Nu mi-o lua in nume de rau, cand am zis ''cocalar'' cu Mercedes nu m-am referit neaparat la tine, ci la un anumit public, mai ''brunetei'' asa , stii ce vreau sa zic :D
2
0
Valeriu
Chişinău
la 20 Iunie 2014 - 13:23
Robert, pretentiile tale ma dor in cot, dar patriotisul tau sufera rau! Exact ca o baba la piata: urla ca sunt peste tot hoti, banditi, traieste rau, dar nu face nimic.
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 20 Iunie 2014 - 14:28
Ei pentru asta ai primit un vot rosu. Daragul meu Valeriu, am mai spus, ca unui om iti trebuie un numar mare de neuroni si puterea de a intelege . Ideea era alta, asadar ce fumezi, ca vreau si eu ?
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 20 Iunie 2014 - 16:04
PS : Tabla de pe Logan este ff subtire de aici si pretul scazut. In urmatorul CLIP , un sofer Bucurestean cu Toyota LC v8, suparat ca un Logan l-a blocat, il impinge . Din pacate tabla de pe Logan a cedat imediat.

http://www.youtube.com/watch?v=wdN3yLS3eBg
1
0
Valeriu
Chişinău
la 20 Iunie 2014 - 16:49
Tie iti trebuie mai multi neuroni daca ai ajuns sa compari LC cu Dacia!!!!
Bai, Roberte, special pentru tine: Dacia in clasa in care este, este cea mai buna! De asta merita apreciata si este apreciata in intreaga lume, mai putin de mintea ta profesionista! Si tocmai ca este cea mai buna in clasa ei si pentru ca inca mai poarta un nume romanesc merita sa fim mandri ca acest popor contribuie la producerea unor asa masini.
Volkswagen de cand se screme sa produca ceva ieftin si bun? Nimic deocamdata! De asta nemtii si cumpara Dacii! Pentru ca sunt bune si dau chiar mai mult decat unele marci mai scumpe.
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 20 Iunie 2014 - 19:56
Mai draga, Valeriu, te mai intreb inca odata. Ce fumezi ca sa intru si eu in filmul tau ? Eu am facut referire la tabla slaba de pe Logan, nu am vb destul de clar ?


Si nu, Dacia nu este o mandrie nationala, deoarece daca ne gandim bine este doar un produs frantuzesc coordonat in totalitate de francezi, adica de niste finantisti care trag corzile in spatele companiei Renault. De asta ramane o mandrie in primul rand pentru Renault. Daca Dacia era un produs 100% romanesc, proiectat in Romania cu capital romanesc, atunci eram mandri ca suntem romani si avem industrie auto sanatoasa.


Si in primul rand nu vad nimic wow la aceasta editie aniversara, la fel cum nu pricep combinatia de dotari mai ''normale pt 2014'' cu un motor anemic de 75CP. Comparativ, e o afacere mai buna decat laureatul dar de ce nu exista posibilitatea dotarii cu o motorizare mai de doamne ajuta ?Nu mai zic de faptul ca incearca ''sa ia ochii'' ( cica ) cu niste dotari firesti la o masina din anul 2014, in schimb sistemul de franare este in continuare pe saboti ca la clasa MINI entry-level . La fel si cu climatizarea automata, dupa 30 de ani dupa ce altii au inventat clima la masini face si dacia la un ''pret exorbitatnt''.....la Legantza si Nubira 1 din 98' climatronicul era o ''chestie'' obisnuita. Asta ca sa nu vorbesc de branduri super premium. Deci ce-i asa ''wow'' nu inteleg la voi ???


Marca asta din linkul urmator, ar fi zburat Dacia de pe ''podium'' daca inca mai era pe piata EU mai ales in RO, de ce ?Pentru ca oferea un raport calitate/pret de 10 ori mai bun. Te las sa te documentezi :


http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-analize/video-daewoo-masina-de-lux-a-romaniei-postdecembriste-12385997
1
0
Valeriu
Chişinău
la 20 Iunie 2014 - 23:20
Prima dată te-am iertat, dar tu vad ca chiar nu ai nimic in bășcălie. Chiar tu esti cel cu iarba, așa ca trebuiesti sters definitiv de aici și nu mai încerca sa-mi răspunzi pentru ca te bag in....
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 20 Iunie 2014 - 23:36
''ca chiar'' ? Bey esty nebun ? Este extraordinar, ce ''scoala'' au facut unii :)))))))
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 20 Iunie 2014 - 23:39
Hai ca te las, ma duc sa beau un Pepsi, sa ma r''o''coresc, ''ca chiar'' este cald ''aici-sea'' :)))))
1
0
salaria
Chişinău
la 21 Iunie 2014 - 00:16
Pentru cineva care nu are pretentii prea mari pentru o masina cred ca este cea mai buna alegere. Azi am mers intr-o Dacie taxi; soferul mi-a spus ca mai bun auto nou, pt taxi, luind in considerare toate aspectele tehnice si cele nontehnice, nu a gasit. Din cele mai importante minusuri a mentionat motorul cam lenes (1.4 metan-benzina) si lipsa aerului conditionat. In rest spune ca e ft usor de intretinut si rezistenta pt conditiile de taxi in Chisinau. Decit una SH, mai bine o Dacia, asa cum este ea.
Mie imi plac Duster-ele cele caramizii 4*4 1.5 dci. Nu stiu ce impresii ofera la condus, sper ca isi merita pretul destul de marishor..
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 21 Iunie 2014 - 10:26
Nu dau 2lei pe motorizarea lor diesel, nu tokmai diferenta de 2000euro... Bun pas au facut ei ku aceasta editie, insa as aceva era kuinoscut lumii inka ku mult timp in urma. Speram ca poate viitoarele generatii vor avea asa ekipare din stoc.. :)
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 21 Iunie 2014 - 11:38
@VB, de acord cu tine , dar altii parca ''sunt de pe alta planeta'' , nu vor sa inteleaga deloc :)).......la naiba, cand o sa ies la pensie imi voi cumpara Logan ( sa fie lumea fericita )
1
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!