Viitorul Mercedes-AMG GT va avea un V8 de 510 CP!
13 Iunie 2014, 13:35
După ce a încetat producţia modelului SLS AMG, compania Mercedes-Benz vrea să se strecoare într-o nişă de maşini sport mai accesibilă cu viitorul Mercedes-AMG GT, acolo unde domină faimosul Porsche 911. După primele poze cu interiorul şi o siluetă întunecată, Mercedes-AMG GT vine să ne destăinuie secretele „inimii” sale, care va face istorie printre viitoarele modele Mercedes AMG.

Ştiam că sub capota lui Mercedes-AMG GT se va regăsi un V8 biturbo de 4.0 litri, dar acum au venit şi caracteristicile tehnice ale acestei „inimi” imense! Propulsorul cu nume de cod M178, este dotat cu pistoane forjate şi sistem de ungere cu carter uscat, ceea ce permite coborârea motorului cu 55 mm, astfel micşorând şi centrul de greutate. Dar cel mai important este sistemul avansat turbo. Mercedes-AMG GT va fi primul Mercedes-Benz din istorie, al cărui turbocompresoare vor fi instalate pe mijlocul blocului şi nu prin parţi.
Acest lucru face ca motorul să fie
mai compact şi mai uşor – greutatea
la gol constituie 209 kg. Pentru
prima dată acest aranjament al turbocompresoarelor l-au
implementat bavarezii de la
BMW, mai apoi şi cei de la
Audi, iar uite acum şi cei de
la Mercedes-Benz!











Propulsorul lui Mercedes-AMG GT
are o chiulasă din aliaj de zirconiu şi cilindri cu nano-acoperire ce ţine să reducă nivelul de frecare în motor, astfel asigurând un consum redus şi nivelul emisiilor Euro 6. Ca urmare, noul propulsor V8 biturbo dezvoltă o putere de 510 CP la 6.250 RPM şi un cuplu maxim de 650 Nm, care este atins între 1.750 şi 4.750 RPM!

Sunt performante demne, dar nu este exclusă şi o versiune mai performantă
al lui Mercedes-AMG GT, care
va concura cu 911 Turbo S.

Cel mai probabil, motorul M178 îşi va face loc şi sub capotele viitoarelor modele C63 AMG de nouă generaţie, dar pentru prima dată, acesta va debuta anume pe Mercedes-AMG GT,
premiera căruia va avea loc în toamna anului 2014 la Paris, în timp ce debutul său pe piaţă va fi în martie 2015.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
2,098
GALERIE FOTO (8 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (2 MATERIALE)
COMENTARII (1)
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Iunie 2014 - 01:03
Maladeț.....da motoru e mai slab decat precedentu' ..momentu o rămas pe loc.
583CP / 650Nm ...ceea ce inseamna că l-o coborit in turatie...iaca așă pațanii.
2
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!