Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Epic fail al Mercedes-Benz în Australia? Din The Best or Nothing, marca germană oferă nimic acolo

4 Septembrie 2020 - 12:58
Redacţia PiataAuto.md
Probabil aveţi deja o confuzie totală despre cum ar putea Mercedes-Benz să declare tare şi răspicat că oferă nimicul, dacă tot de mai mulţi ani are sloganul „The Best or Nothing”, adică ”Ce e mai bun sau nimic”, dacă ar fi să-l traducem.
Ei bine, Mercedes-Benz Australia a conceput o promoţie prin care achită primele trei luni de rate în cazul achiziţiei unui Mercedes-Benz cu finanţare specializată de la ei, sau până la 4,500 dolari australieni în rabat dacă cineva decide cumpărarea cu banii jos. Şi pentru a sublinia faptul că primele 3 luni clienţii nu vor trebui să-şi bată capul de nimic, cei de la Mercedes-Benz au gândit şi un slogan al campaniei, ”Enjoy nothing” — ”Savurează nimicul”, dacă ar fi să traducem din nou.

Sloganul a captat cu siguranţă atenţia, mai ales că vizează şi sloganul principal al mărcii, ”The Best or Nothing”, dar totuşi efectul a fost unul mai mult negativ, decât pozitiv, or, australienii au început să-i ia în derâdere pe cei de la Mercedes-Benz, ca şi cum dintre The Best şi Nothing, acum marca germană ar fi decis să renunţe la ce e mai bun şi să le ofere clienţilor nimicul.
Se pare că cineva din departamentul de marketing de la Mercedes-Benz Australia va avea de dat nişte explicaţii creative acum. Voi ce părere aveţi de sloganul năstruşnic?
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter