La doar ceva mai mult de un an de la lansarea pe piaţă, americanii operează modificări importante pentru Cadillac SRX, în dorinţa de a-l face mai atractiv pe piaţa sa domestică. Modelul este unul important pentru cei de la Cadillac, întrucât a reuşit să-şi adjudece a doua poziţie în topul vânzărilor din segmentul său, iar 71% din cumpărătorii modelului sunt clienţi noi ai mărcii Cadillac.
Cadillac SRX a primit, astfel, un nou propulsor V6 sub capotă, de 3.6 litri. Acesta este unul aspirat natural, şi livrează 308 CP, iar pentru o îmbunătăţire a cifrelor de consum, este echipat cu un regim ECO, care, odată activat, va limita intensitatea acceleraţiilor, şi momentele de schimbare a treptelor transmisiei automate cu 6 rapoarte. Astfel, deşi acesta livrează mai multă putere decât predecesorul pe care îl înlocuieşte, cifrele de consum nu au crescut SRX consumând, cu noul motor, doar 13.8 litri/100 km în regim urban. În cazul în care cel de la volan alege să ruleze cu tracţiunea integrală cuplată în permanenţă, cifra de consum urban creşte până la 14.7 litri/100 km. La traseu, cifra de consum coboară până la 9.8 litri/100 km.
Modificările continuă la interior, unde acum pot exista cusături cu aţă contrastantă, sistem Bluetooth standard pentru toate versiunile de echipări, volan cu încălzire, iar la exterior cei de la Cadillac au adăugat o nouă nuanţă în lista de opţiuni: Xenon Blue Metallic (cea din imagini).
La formele şi liniile design americanii nu au prea adus schimbări. Americanii nu uită să menţioneze şi distincţia preţioasă, oferită modelului de Institutul se Securitate a Traficului din SUA (IIHS), pentru nivelul său înalt de siguranţă.