Chevrolet lansează noi generaţii pentru Tahoe şi Suburban în SUA
16 Septembrie 2013, 13:02
Chevrolet vine cu premiere importante
în SUA, lansând noi generaţii pentru
giganţii Tahoe şi Suburban. Noile
modele sau laudă cu mai mult
rafinament, mai multă funcţionalitate
şi chiar mai multe tehnologii trendy
la bord.
Noile Tahoe şi Suburban se declară a fi mai aerodinamice, fapt care le-a redus zgomotul generat de curenţii de aer. Sub capota acestora se regăseşte un nou motor V8 cu injecţie directă, de 5.3 litri, care dezvoltă 355 CP la 5,800 rpm şi 519 Nm la 4,100 rpm, cuplat la o transmisie automată cu 6 rapoarte.
Noile SUV-uri americane sunt dotate şi cu tehnologii ultra-moderne, precum radar-ul activ cu scanare la 360 grade, încorporat într-un sistem de prevenire a coliziunilor, sistem de monitorizare a schimbării involuntare a benzii şi sistem de avertizare a prezenţei unui alt automobil în zona oarbă. Ambele modele vin dotate cu un al treilea aribag frontal, instalat central şi menit să protejeze ocupanţii mai ales în cazul unui impact lateral. Ambianţa
modernă la bord este asigurată de sistemul MyLink cu un touchsreen de 8 inch, capabil să realizeze conexiuni cu toate device-urilor moderne.

Chevrolet nu anunţă deocamdată cifrele de consum ale noilor SUV-uri,
însă judecând după dimensiunile enorme, de 5.18 metri lungime pentru Tahoe şi 5.70 metri pentru Suburban, ne putem aştepta la valori destul de ridicate.
PiataAuto.mdIlie Toma
3
2,381
GALERIE FOTO (11 IMAGINI)
COMENTARII (37)
Igor
Chişinău
la 16 Septembrie 2013 - 13:19
o da! de cate ori am mers in state, mereu imi curgeau balele dupa "marshrutshili" astea... 520 Nm!!!! rotile celea sapa in asfalt rinduri de sadit cartofii!
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 16 Septembrie 2013 - 13:24
Astfel de masini "traiesc" in lumea lor. Este una din reprezentantele industriei auto americane. Nu mi-as lua asa ceva vreodata si inainte de toate astfel de masini trebuie intelese, asta daca unii care zic ca se pricep la masini si au cultura auto le pot intelege. Altfel...
2
2
Valeriu
Chişinău
la 16 Septembrie 2013 - 13:49
Toyota Sequoia va avea concurenti buni, dar nu cred ca Tahoe sau Suburban o vor intrece. Poate doar daca americanii vor dori sa arate ca sunt patrioti.
0
1
GRED
Chişinău
la 16 Septembrie 2013 - 14:08
Din pacate se vand mai bine decat Sequoia - probabil ca sunt mai ieftine....
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 16 Septembrie 2013 - 14:36
@GRED, serios ? Nu cumva aceste trasaturi necesita si ele niste rezultate, asociate cu niste calcule ?, nu se pot trage pareri si estimari asa doar din vedere .
1
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Septembrie 2013 - 16:53
Mie personal imi plac SUV-urile astea a lor, desi nici eu nu mi-as cumpara unul...

PS: Generatia precedenta imi place mai mult.

Am vazut Toyota Sequoia 5.7 G-Force V8 ...are un sunet al naibii de amețitor, ca și 5.7 HEMI-ul de pe RAM....aș vrea sa spun ca un Chevy Silverado sau Dodge RAM arata inca mai masiv decit Sequoia sau Tundra. (Ăsta e doar un detaliu de aspect)
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 16 Septembrie 2013 - 17:55
@Eugen0, asa este. Nici mie nu-mi place Toyota .Dar decat un Mercedes low cost si stupid de scump cum e A class, as alege un Auris HSD cu aspiratii premium.
3
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Septembrie 2013 - 18:05
Robert_444: Decit Mercedes S-class , cu pachet electronic din Republica Moldova , cu mult mai bine o Toyota Auris D-CAT 2.2 - cu 177CP la 3600RPM și 400Nm de la 2000 la 2800RPM , precis ca rupe toate motoarele 3.0 benzina.
3
1
GRED
Chişinău
la 16 Septembrie 2013 - 19:36
Luati-va Auris :) si acultati rotatiile pe minut... Eu prefer sa lupt sa ajung la un S Classe .. .asta serios Roberte :) Viata nu e atat de scurta ca sa conduc un Auris ... :)
1
3
valentin ghionea
Galaţi, România
la 16 Septembrie 2013 - 20:04
Mai Robert, te-am laudat ca nu mai copii de dincolo si cand colo tu ce faci? Dezamagitor:).
1
4
GRED
Chişinău
la 16 Septembrie 2013 - 20:11
Vorbim de Chevy, Toyota si Roberto cu Eugen0 tot la Mercedes face harrrr ... :) Lasati ma MB in pace ca un 2.2 de la MB are 500 NM si 204 CP bre Eugene Zero :)
0
0
Cyber
Briceni, Moldova
la 16 Septembrie 2013 - 20:33
Ok, ce ma fac baetii si fetitele?
ON Topic:
Recunosc, mie nu prea imi place asa masinute... si ca si voi cred ca nu o voi cumpara vreadata. Prefer alt stil...
OFF Topic:
@Eugen0, sincer nu vreau sa aiba loc ce a fost pe alt topic... si sper ca asa va fi (probabil va fi ultimul meu post aici)

Dar la ce ai scris mai sus arunca un ochi aici: (masinile sunt din acei ani, au aceasi masa, in afara de 530i...)
1) http://www.cars-data.com/en/toyota-auris-2.2-d-4d-d-cat-gt180-specs/47456
Empty mass: 1410 kg
Max power: 130 kW (177 hp)
Max power RPM: 3600 rpm
Max torque: 400 Nm
Max torque RPM: 2000 rpm
Acceleration 0-100 km/h: 8,1 s (acestei masini ii trebiue inca 2 s ca sa accelereze ca un bmw 330i (masa fiind ceva mai mult la BMW) si

2) http://www.cars-data.com/en/bmw-320d-specs/5887
Empty mass: 1405 kg
Max power: 130 kW (177 hp)
Max power RPM: 4000 rpm
Max torque: 350 Nm
Max torque RPM: 1750 rpm
Acceleration 0-100 km/h: 7,9 s (deci, chiar daca bmw are mai putin cu 50Nm accelereaza putin mai rapid)

3) http://www.cars-data.com/en/bmw-330i-specs/5810
Empty mass: 1455 kg
Max power: 200 kW (272 hp)
Max power RPM: 6700 rpm
Max torque: 320 Nm
Max torque RPM: 2750 rpm
Acceleration 0-100 km/h: 6,1 s (deci, uite de ce e bine mai intai sa te informezi si dupa aia sa tii cu tarie la ce cunosti)

4) http://www.cars-data.com/en/bmw-530i-specs/7346
Empty mass: 1505 kg
Max power: 200 kW (272 hp)
Max power RPM: 6700 rpm
Max torque: 320 Nm
Max torque RPM: 2750 rpm
Acceleration 0-100 km/h: 6,3 s (deci, ca sal depasesti el trebuie sa stationeze cateva s. diferenta 1.8 s (un sofer profesional stie ce inseamna 1.8 s diferenta sau chiar cateva sutimi din s)

5) http://www.cars-data.com/en/toyota-avensis-2.2-d-4d-luna-specs/47544
Empty mass: 1430 kg
Max power: 110 kW (150 hp)
Max power RPM: 3600 rpm
Max torque: 310 Nm
Max torque RPM: 2000 rpm
Acceleration 0-100 km/h: 9,3 s (Raspunsul! Daca poate face un 2.2 D un E60 3.0i si nu uita ca BMW cantareste cu caa. 100kg mai mult)

De ce am scris acest post? Pentru a scoate in evidenta (cu dovezi convingatoare) ca de multe ori te inseli...

PS: (Doar pentru mine... e mai important rpm si cp la o masina de cat Nm, chiar daca "toate" au locul lor, adica pentru un tractor/camion voi avera nevoie de mai putini rpm, cp si mai multi Nm)

O seara frumoasa!
0
1
GRED
Chişinău
la 16 Septembrie 2013 - 21:05
Asa este Cyber :)
Sa pun si eu capacu :)
http://www.cars-data.com/en/mercedes-c-250-cdi-blueefficiency-avantgarde-specs/23113
Clasa C = 2143 Cm3
Empty mass: 1515 kg (cam greluta)
Max power: 150 kW (204 hp)
Max power RPM: 4200 rpm
Max torque: 500 Nm
Max torque RPM: 1600 rpm
Acceleration 0-100 km/h: 7,1 s

Succes!
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Septembrie 2013 - 21:11
CYBER:
Da, eu vad ca alea pe benzina accelereaza mai rapid, dar stii de ce bai ???
FIINDCA RAPOARTELE CUTIEI DE VITEZE LA BENZINA SUNT MAI SCUUUUUUUUUUUUURTE !!!

Ok. Peste citiva ani o sa demonstrez chestia asta...o sa pun 2 masini cu mase egale, cu aceleasi pneuri de acelasi tip.
Pe unu o sa am CP mai multi, iar pe altu o sa pun Nm mai multi, rapoartele cutiei si a raportului final VOR FI EGALE, ȘI O SA-ti iau nr de telefon ca sa te chem personal la test
SI AI SA VEZI CA MASINA CU NM MAI MULTI O SA LASE IN COLB PE AIA CU CP MAI MULTI, DECI ASTA E BATUT IN ȚINTE, EA NU ARE CUM SA FIE INVERS !!!
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Septembrie 2013 - 21:12
CYBER & GRED:
La Subaru meu , pe net demarajele devla 0-100 sunt TOATE PESTE 8 secunde, dar eu am masurat 7.4 secunde !
0
0
GRED
Chişinău
la 16 Septembrie 2013 - 21:15
Respect mai Eugen0 p-u Subaru - eu la fel am un Forester. Nu e masina de curse dar nici nu mi-am luato mie daca sincer. O foloseste sotia.
Acuma cu colbu - o sa-i lasi primii 10-20 de metri dar nu stiu ce-o fi mai departe .... pana la 100 sau chiar pana la 160 km/h ...
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Septembrie 2013 - 21:15
Bai, voi nu vedeti ce scriu eu, pentru baba surda clopotele de 2 ori nu se bat, dar eu o sa le bat totusi:


6. La Acceleratia a doua masini, conteaza mult CUTIA DE VITEZE, iar daca benzin-urile accelereaza un pic mai repede DOAR din cauza rapoartelor mai scurte din cutie!!!
7. Acceleratia a doua masini aflate in comparatie depinde de natura anvelopei și de lățimea ei.
8. Acceleratia a doua masini aflate in comparatie depinde de coeficientul de aerodinamica.
9. Acceleratia a doua masini aflate in comparatie depinde de masa mașinilor.
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Septembrie 2013 - 21:17
GRED:
Toata dilema consta in CUTIA DE VITEZE!!! Daca e mai scurta pe benzinare, ea transmite MAI MULTI Nm pe roți , si d-aia ele accelereaza mai rapid.

Repet: Sa am aceleasi rapoarte pe benzina si diesel, atunci diesel-ul cistiga sa zicem 1/4 mile, dar deja acel pe benzina o sa cistige 1/2 mile , fiindca o sa dezvolte o viteza maxima mai mare
0
0
GRED
Chişinău
la 16 Septembrie 2013 - 21:22
Dieselul o sa castige si in pante ! Chiar si 4 mile ...
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Septembrie 2013 - 21:22
Asta arata asa:
Benzina face 250Nm (exemplu) , prima treapta e 3.11 c iar diferențialul e 4.0 , atunci cuplul pe axul spate va fi 250 x 3.11 x 4.0 = 3110 Nm
Motorina face 350Nm (exemplu), prima treapta e 3.0 , iar diferentialu e 2.78 , atunci cuplul ce iese din diferential pr axul motor e 350 x 3 x 2.78 = 2919 Nm

2919 < 3110. => UNDERSTAND ???
Ca sa nu mai vb de masa/anvelope/ coeficient de aerodinamica
0
1
GRED
Chişinău
la 16 Septembrie 2013 - 21:22
In curbe nu prea... Benzinarul e mai inchegat, mai usor si mai "ascultator"
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Septembrie 2013 - 21:47
1. Eu vorbeam de linie dreapta - adica de acceleratie NICIDECUM DE ALTCEVA!

Ce inseamna "mai inchegat" ?
0
0
GRED
Chişinău
la 16 Septembrie 2013 - 21:52
Ma refeream la faptul ca e mai "echilibrat". Dieselul apasa mai mult pe puntea fata si centrul de greutate deja se cam "strica"
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Septembrie 2013 - 21:54
GRED: De acord!

Nu și daca e BOXER DIESEL
0
0
GRED
Chişinău
la 16 Septembrie 2013 - 22:10
Subaru face motoare opozit ... si are si tractiune 4x4 implicit...
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Septembrie 2013 - 22:13
GRED: E 4x4 , da ea nu are chiar atita forță ca sa faca "wheel spin" , si oricum INTERNETU TURUIE cu valori mai mari de 8 sec, eu am obtinut 7.4 ....
0
0
GRED
Chişinău
la 16 Septembrie 2013 - 22:31
cum ai masurat si timpul si viteza... ? e important
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 16 Septembrie 2013 - 23:03
GRED, asculta-ma pe mine : Mercedes este Dumnezeu pe Pamantul asta. PUNCT. Si cu asta nu mai comentez, va las pe voi.
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Septembrie 2013 - 23:05
GRED: Cronometru + vitezometru ! Recunosc ca eroarea nu este £=0 ...
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Septembrie 2013 - 23:38
GRED: La tine masina de 1515kg asta e greluța ??????????
0
1
GRED
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 00:27
Sunt aparate speciale care folosesc GPS si dau o exactitate mare.

Robert asa crezi tu? Eu sunt obiectiv si nu evit sa spun ca MB are modele de rahat !!! Nu am observat la tine sa fii obiectiv tot timpul...
0
0
GRED
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 00:28
MB-urile cam toate sunt grelute
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 01:19
Ahh, mai GRED mai, dc vorbesti numai ce vrei tu.....Apropo, sa nu uit. Saptamana urmatoare s-ar putea sa plec cu un fost coleg de serviciu sa isi viziteze parintii, care stau in Hincesti, el are cetatenia in RO. Deci o sa parcurg un nr mare de KM cu ''japonezul '' meu, care chiar daca te zgaltaie putin, este mult mai confortabil decat un G-Klass.Si asta nu o spun ca sa ma laud. Va papa ceva pe drum, cam 2 plinuri ca are rezervorul considerabil, ca altfel depasea de 2. Acum sunt curios cum mai sunt drumurile din RM, fiindca nu am mai fst de 3,2 ani pe acolo. Insa cu toate astea le va face fata cu brio fara nici o ezitare.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 01:27
PS: Sper ca acolo ''motociclistii '' sa fie mai rationali...........daca intelegi ce vreau sa zic :D
0
0
GRED
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 08:07
Ah, ai grija si fara primejdii la drum!!!
Depinde unde in Hancesti ca un drum spre Hancesti e reparat si cel de la vama spre Chisinau asa - tak sebe :)
Drumul va fi asa mediu dar oricum e obositor - fata de 2800 km parcursi anu asta in Iunie cand am plecat la odihna in ITA.
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 17 Septembrie 2013 - 08:43
ROBERT:
In MD sunt drumuri reparate - 100% , exista drumuti reparate parțial si exista drumuri NEreparate.

As zice ca din 2009-2010 incoace situatia s-a imbunatatir, desi mai avem de reparat mult
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 11:34
Multumesc frumos baieti!

@GRED, dupa Mereseni mai in fata.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!