Noile camioane Mercedes-Benz SLT, gata să tracteze până la 250 tone
17 Septembrie 2013, 09:10
În mod tradiţional, ediţiile SLT ale camioanelor Mercedes-Benz sunt cele dedicate celor mai grele munci de tractare. Odată cu lansarea noilor generaţii de camioane Mercedes-Benz, a venit timpul şi pentru noi ediţii SLT, care îşi fac apariţia în familia modelelor Actros şi Arocs.

Noile Actros SLT şi Aroc SLT vor fi singurele camioane heavy-duty de pe piaţa europeană disponibile cu motorizări Euro 6. Arocs SLT vine cu suspensie de oţel, în timp ce Actos SLT vine cu suspensie pneumatică.

Noile camioane vor beneficia de renumitul motor diesel Mercedes-Benz cu 6 cilindri în linie, cu numele de cod OM473. Vor fi disponibile mai multe variante de putere şi cuplu, iar cea mai puternică dintre ele dezvoltă 625 CP şi un cuplu de, atenţie, 3,000 Nm la 1,100 rpm! În lumina ultimelor dispute ale vizitatorilor noştri despre importanţa cuplului, aceste cifre sunt cât se poate de elocvente!

Transmisia camioanelor este puternic adaptată să facă faţă unor asemenea
forţe, având un regim special de operare pentru situaţiile de tractare efectivă a greutăţilor mari. Dat fiind că sarcina maximă de tractare a noilor camioane constituie 250 tone, ne punem imagina intensitatea forţelor care vor trece prin transmisie. Aceasta are, apropo, 16 trepte!

Noile camioane vor putea fi comandate imediat, iar primele camioane vor
fi livrate clienţilor către sfârşitul anului, urmând ca acestea să se regăsească în scenarii precum livrarea unor mega-turbine eoliene, a unor mega-generatoare sau mega-utilaje, a unor piese imense de avioane sau a oricăror obiecte cărora li se potriveşte atributul „mega”.
PiataAuto.mdIlie Toma
3
2,736
GALERIE FOTO (1 IMAGINI)
COMENTARII (34)
GRED
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 09:56
Asta e! MB stie a face tot in industria AUTO. Si invata si pe altii :)
3
3
Igor
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 11:03
lasa sa puna cutia asta pe brabusu cela cu 1500 de NM :))
1
1
501STL
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 11:50
Igor ))))))))))))
1
0
Valeriu
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 12:30
Au vrut sa-i faca design agresiv, dar a iesit ca motanul ala cu botul turtit!
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 12:39
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 12:40
Aici ar detine si ei suprematia cu ceva
3
0
GRED
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 14:18
O detin in tot.
Cand Lexus va construi un S asemanator celui actual atunci vom vorbi .. dar asa... no chance ... doar sa copie ceva no problem - din anii 80 incoace LS-urile cam asta si fac ... S-ul face legea - restul le respecta si o interpreteaza poate uneori mai bine doar atat!
1
3
GRED
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 14:23
Nu sunt din capu meu Roberte - si expertii si statistica o arata !!! Controlează peste tot !
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 17 Septembrie 2013 - 14:49
Am de zis 2 lucruri:
1. Bravo Mercedes p/u asemenea camion!
2. Bravo VOLVO p/u cel mai puternic camion din lume !
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 17 Septembrie 2013 - 14:50
Apropo:
La FH , 3550Nm vin de pe la 800-900RPM ...
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 15:59
@GRED, cred ca glumesti, daca LS construia '' acelasi S nou '', sincer ma dezgusta acest model, si stii dc ? Trasaturile noului S nu ma frapeaza deloc, mult mai atragator era vechiul S , adica cel anterior la interior si exterior ( avea o personalitate puternica ) insa era sub LS, dnpc tehnic. S-ul o face legea in segmentul sau, si are si drept sa o dovedeasca, doar S-ul a fst primul care a deschis acest segment, apoi a urmat XJ de la Jaguar. Dar din punct de vedere al robustetii este sub LS toate. GS-ul, joaca foarte indraznet in segmentul F , chiar este un joker foarte experimentat in aceasta clasa.
3
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 15:59
sunt*
0
0
Valeriu
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 16:29
Am inteles ca sunt "pe drum" cateva S -uri spre Chisinau. Astept si eu sa vad cum arata in realitate. Poate nu arata chiar asa rau cum zici Robert. Si eu prefer Lexus, dar totusi vreau sa vad un S. Cu toate ca si mie imi pare mai reusit ca design modelul precedent.
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 16:42
@Valeriu, de acord iti dau dreptate aici. In realitate este posibil sa arate mai beton. Dar asta ramane de vazut. Oricum sunt putin '' revoltat '' de ce am vazut azi intr-un clip in care se aratau nemultumirile unui proprietar de BMW.... Este chiar strigator la cer, sda nu iti respecti responsabilitatile fata de proprietari si sa te interseze doar profiturile. Oare cate astfel de clipuri le mai trebuiesc unor puse in fata ca sa se trezeasca la realitate ca aceste '' cazaturi '' bavareze sau limpezit din punct din mai multe puncte de vedere : al robustetii/ controlul calitatii dar si seriozitate.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 16:42
unora *
0
0
GRED
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 16:58
Ce te dezgusta pe tine Robert e treaba ta. Doar atat. In rest S-ul e peste LS - in toate. Asculta parerea expertilor daca pe "omuletii" de rand care le cumpara nu-i crezi.
Referitor la vechiul S era mai atragator - compania Daimler Benz tot timpul in istorie sa ciocnit cu asa "respingeri". Cauta pe Net si vezi ce mare zarva au facut nemtii in fata uzinei Mercedes ca au inlocuit W123 (Cobra) cu W124 care dupa aia sa dovedit a fi foarte indragit model, La fel si W126 a fost mai indragit decat W140, si exemplele continua de la generatie la generatie asa ca W221 e mai frumos nu stiu ce mai bun decat W222 asta nu pe mult timp.... undeva pana in toamna si basta !!! Si stii de ce asa se intampla - fiindca oamenii in fond greu primesc o schimbare a unui lucru care si asa merge bine dar in fond asta e o companie care de la model la model chiar face MODELE NOI - nu le lipesc 2 faruri in cruce si de aia se deosebesc destul de tare ... Explicatia e clara - MB face "legea", construeste si implmeneteaza regulile - restul le respecta si le perfectioneaza - sunt lucruri diferite ! Apropo - lasa-l pe Dumnezeu in pace :)
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 17:20
MDA......M-am informat.......am comentat cu totul gresit mai sus cand am spus '' S-ul o face legea in segmentul sau,........'' . De fapt expertii spun urmatorul lucru la testuele cu noul LS:

*Una dintre cele mai silentioase si confortabile masini din intreaga lume a fost relansata. Cu peste 3000 de modificari fata de modelul anterior - incluzand trei premiere mondiale - gama LS include versiunile LS 460, LS 600h, precum si noua echipare F SPORT.Noul model prezinta imbunatatiri in ceea ce priveste dinamica, cel mai ridicat nivel de rafinament si lux si dispune de tehnologie de varf in clasa.” Asta este introducerea pe care a facut-o un reporter
1
1
dima
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 17:21
voi atita va contrati in privinta lui S si LS incit am deschis google sa vad cum oare arata acest LS fiindca niciodata nu mia fost interesant, sa va spun ceva LS nici macar cu C classe nu se compara , exteriorul deja tine de gust, insa interiorul e fix ca la corolla din sec XX cu mici schimbari:)))))))))) aparatul radio cu orificiu pentru CD:))))))))))) cei cu vintage-ul ista deja de 15 ani se foloseste USB sau blocuri ascunse in portbagaj, dar Lexus inca le mai pune, mor de ris:))))))))
3
2
dima
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 17:21
voi atita va contrati in privinta lui S si LS incit am deschis google sa vad cum oare arata acest LS fiindca niciodata nu mia fost interesant, sa va spun ceva LS nici macar cu C classe nu se compara , exteriorul deja tine de gust, insa interiorul e fix ca la corolla din sec XX cu mici schimbari:)))))))))) aparatul radio cu orificiu pentru CD:))))))))))) cei cu vintage-ul ista deja de 15 ani se foloseste USB sau blocuri ascunse in portbagaj, dar Lexus inca le mai pune, mor de ris:))))))))
3
2
GRED
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 17:28
Robert> Limba romana frate !!! "Una dintre cele mai" - nu e chiar întocmai = cu "cea mai" :)
Au si jurnalistii astia politetze cum crezi ...
0
2
Cyber
Briceni, Moldova
la 17 Septembrie 2013 - 17:41
Respect, si mult succes MB!
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 17:50
O mica precizare

@dima, sa stii ca de fiecare data cand deschizi computerul ca sa scrii comentarii aberante acesta consuma curent, care este generat de o centrala electrica, care la randul ei consuma combustibili fosili [din pacate] si evident emana CO2 in natura. Asa si S-ul , care nu este in stare sa produca un hybrid integral si nu PARTIAL cum are acum. Am deschis si eu google inaintea ta, sa vad cum oare arata acest S fiindca niciodata nu mia fost interesant, sa va spun ceva S nici macar cu LS anterior nu se compara, interiorul e fix ca la o Solenza '' preparata '' din sec XX cu mici schimbari:)))))))))) sistemul de propulsie cu '' motorina:))))))))))) cei care vor tractoare universale de lux vor opta noul S fiindca este atat de vadit de diesel incat boraste pe acestea fara mari ezitari, nici la propulsii pe hirogen nus buni, la hibrizi integral nu mai zic, la fiabilitate nici atat, dar Mercedes inca mai are simptomele eplacute, mor de ris:))))))))

Bun gata cu ironia pustiule, in trecut vazusem un mic anunt intr-un parc auto din Germania care vindea vechiul S class, era plin de tzarana pe la praguri , bari, si alte orificii , dar cu toate astea intr-adevar trebuie sa recunosc ca nemtii sunt cateodata foarte ingeniosi Sa ascunzi rugina sub un strat gros de praf nu trece prin minte chiar oricui. Mai trebuie doar ca marketingul sa sufle putin si gata ... ai praf in ochi cat cuprinde.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 17:56
Oricum la masini agriculturale, si masini de carat gunoi sau balast n-am nici o problema sa le contest intaietatea celor de la Mercedes. Nici in visele mele cele mai indraznete n-am crezut vreodata ca MB isi va face reclama cu mana lor exact asa cum eu, personal percep marca asta. Da, azi chiar am tras o burta de ras. In sinea mea bineinteles ... :)
1
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 17 Septembrie 2013 - 18:24
Roberte, imi vine greu sa-ti urmez logica. Ceva timp in urma, la anuntarea noului Arocs, daca nu gresesc, ziceai ca Mercedes s-a injosit foarte mult ca s-a bagat si in sfera autoutilitarelor (asta tinind cont ca ei fac asta de cam 120 ani incoace). Acum zici ca-s buni in acest domeniu.

Eu ma indoiesc ca tu iti formezi concluzia dupa un singur test, cu atit mai mult ca nu e unul comparativ.
Pentru comparatie iti sugerezi sa urmaresti ce zic si alti "experti"
http://www.youtube.com/watch?v=bfI5vMHsTkc
0
0
Mihail
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 19:35
dupa parerea mea fosta sotie a lui Robert sta acum cu un neamtz...

bre robert bre .... exagerezi bre omule..... torni prostiii cu galeata..... esti atit de opsedat incit vorbeste despre unele masini care inca sunt doar pe hirtie.....

prietene fati un blog.... si scrieti toate parerile tale..... in club pe piata auto posteaza linkul si cine va dori va intra sati citeasca logica.....

da AJUNGE BRE................ o ajuns singele la cap... yo mayo....
2
4
dima
Chişinău
la 17 Septembrie 2013 - 19:57
Mihail 100% eu nici nu citesc comentariile lui sint asa de plictisitoare, le citesc doar pe cele scurte, ca sa nu adorm:)))
2
3
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 20:23
@Mihaitza, ce ti-am zis eu tie ? Devii penibil copilas, sincer. Ori ai intrat crezand ca castigi de un suc pe forumuri ?
@dimisor acceseaza-ti casuta de vise din cap si da o tura cu BMW-ul.........pardon Trotineta.
3
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Septembrie 2013 - 20:51
@GRED, da ai dreptate, este greseala lor.
3
1
GRED
Chişinău
la 18 Septembrie 2013 - 08:49
Ma ce ura ai tu pe ingeniozitatea nemților :)
2
2
GRED
Chişinău
la 18 Septembrie 2013 - 08:51
Apropo in Japan sau macar in ASIA cand treci cu traiul ca sa fii mai departe de germani ...
1
1
GRED
Chişinău
la 18 Septembrie 2013 - 09:00
Uite ce scrie o revista destul de influenta in lumea auto - "...După fuziunea cu Chrysler gigantul auto Mercedes a devenit unul din cele mai mari insa nu putea beneficia din aceasta fuziune. Numărul lor de modele a devenit un "infinit" insa in zadar fiindca sa inregistrat o scădere drastica în calitate. Chrysler a căzut, iar calitatea a tot ceea ce este produs de Mercedes a revenit la normal... "
Tu se vede ca traesti in anii 98-2000 ... Bre trezeste-te e 2013 afara
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 18 Septembrie 2013 - 12:31
In curand 2014 GRED, iar Mercedes nu si-a invatat lectia. Mi-e ca va mai ramane '' repetent '' inca 2 ani , noroc ca Lexus ii sufla in ceafa, altfel nici S-ul cel nou nu arata a limuzina de varf.
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 18 Septembrie 2013 - 14:38
OAMENI BUNI:

Fiecare mașina are ceva al sau aparte! Iar cind ziceti ca iata un reporter sau un jurnalist a zis asta despre masina data, asta e parerea lui proprie. Eu sunt alt om - deci am parerile mele. Respectiv, eu am inteles ca e in zadar sa bagi le git masina ta preferata altuia...La capitolul "aspect exterior/interior" nu exista discutii.

Ex: Eu parca sunt conservator fiindca RAR, imi plac masinile noi...mereu am o nostalgie fata de vechile generatii, și respect atunci cind un model nou are niste trasaturi usoare de "retro"..
Altuia insa NU-i place retro...e snob - adica ii place tot ce e "up to date".

Ce ține de substratul tehnic , aici pot aparea discutii - desi tot e relativ...
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 18 Septembrie 2013 - 17:35
apropo:
LEXUS LF-CC arata tare...
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!