Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

1,000 km într-un week-end prin Moldova – aventurile unui câştigător al unei Skoda Yeti gratis, pe week-end

3 Aprilie 2014 - 19:26
Ilie Toma
V-am tot spus în ultimele săptămâni că distribuitorul oficial Skoda în Moldova desfăşoară o campanie inedită până la sfârşitul lunii aprilie, în cadrul căreia, în fiecare săptămână un câştigător primeşte o Skoda Yeti, gratis, pe week-end, cu combustibil în rezervor. Pentru a avea şanse de câştig nu e nevoie decât să mergeţi în showroom-ul Skoda din Chişinău să vă înregistraţi în lista de doritori, iar la finele fiecărei săptămâni este desemnat aleatoriu un câştigător.

Roman Chirilici a fost cel care a câştigat maşina pe week-end săptămâna trecută. Şi-a adunat încă trei prieteni şi şi-au făcut programul pentru un week-end în mişcare continuă prin Moldova. Roman este în prezent posesorul unui Mercedes- enz M-Class de primă generaţie, având alte câteva maşini anterior. Acum se gândeşte tot mai mult că ar fi cazul să facă trecerea la o maşină nouă şi practică, dar nu ar vrea să renunţe la poziţia de SUV de la volan şi la toate atributele practice ale unei asemenea caroserii. Aşa că Skoda Yeti e una din opţiunile principale analizate de el. A efectuat câteva teste drive de scurtă durată anterior la vreo trei distribuitori din Chişinău, iar atunci când a aflat de campania celor de la Skoda, s-a gândit că ar fi pentru el o ocazie perfectă de a cunoaşte mult mai aproape maşina. Atunci când a fost contactat pentru a i se comunica faptul că tocmai a fost desemnat câştigător, şi-a sunat prietena şi alţi doi prieteni apropiaţi pentru a-i anunţa că toţi patru voi avea un week-end special.

Fiind originar din oraşul Bălţi, Roman nu putea omite oraşul copilăriei sale de pe harta aventurilor de week-end.

A vizitat, aşadar, Bălţiul, Rezina, Saharna, iar în noaptea dintre zilele de sâmbătă şi duminică a înnoptat la hotelul unei vinării renumite din Moldova. După cum ne-a relatat chiar Roman, a fost o experienţă fantastică pentru el. „Bagaje, prieteni, aventură şi 1,000 km parcurşi prin Moldova într-un week-end superb! Ce poate fi mai frumos? Iar maşina asta e minunată pentru orice peisaj şi drum din Moldova, se descurcă oriunde!”

Am vrut să aflăm mai multe despre impresiile lui Roman Chirilici după cei 1,000 km parcurşi cu Skoda Yeti 2.0 TDI 110 CP, aşa că l-am luat la întrebări mai departe.

„Ştiţi, poate pările mele de şofer nu vor fi tocmai profesioniste, dar vă voi relata aşa cum am simţit eu maşina. Mi-a părut foarte puternică, motorul ei diesel are întotdeauna rezervă de putere, care te împinge în scaun când apeşi pedala acceleraţiei. Mai ales dacă circuli cu viteze normale, de până la vreo 120-140 km/h, puterea îţi este mai mult decât suficientă. A fost şi destul de eficientă – prin oraş când am mers prima noapte am avut un consum de vreo 8 litri la sută fără a fi foarte grijuliu cu regimul de condus, iar la traseu am obţinut o medie de 6 litri la sută, care pe mine m-ar satisface perfect ca un posesor. Mi-a plăcut cum circulă pe şosea, cum se ţine pe drum, cum inghite gropile drumurilor noastre. Apropo, am avut o pană la o roată prin satele prin care am trecut. Am coborât, am văzut care e situaţia, şi am vrut să schimb roata. Când am scos roata (stânga spate, n.r.), am văzut suspensia spate, ce braţe groase şi rezistente are. Aşa maşină va ţine mulţi ani pe drumurile noastre. M-am uitat şi în faţă, totul pare la fel de rezistent şi cu rezervă. Mi-a plăcut şi cât de confortabilă este şi spaţioasă, chiar şi prietenii mei pe bancheta spate s-au simţit bine pe tot parcursul călătoriei noastre. Ştiţi, chiar n-aş putea să vă spun vreun neajuns, mi-a plăcut într-atât de mult, încât m-a convins că e cea mai bună alegere pe care mi-aş putea-o dori din rândul automobilelor noi. Sper că momentul în care chiar mi-o voi cumpăra nu e departe!”

Profesioniste sau nu, noi credem că părerile unui om entiziasmat de o maşină sunt de multe ori chiar mai valoroase pentru toţi ceilalţi, aşa că l-am rugat să ne ofere şi câteva din pozele făcute de el pe parcursul week-end-ului prin locurile pe care le-a vizitat cu Yeti, pentru acest articol. I-am urat, desigur, lui Roman să-şi realizeze visul cât mai curând, revenind la volanul unui Yeti în calitate de proprietar şi l-am invitat să pozeze lângă maşina pe care tocmai o adusese înapoi la showroom-ul Skoda Chişinău, dar şi să ne viziteze în continuare site-ul. Maşina de test, apropo, are logo-ul PiataAuto.md pe ea, ori publicaţia noastră este partener media al întregii campanii promoţionale, iar toţi vizitatorii site-ului nostru sunt invitaţi în mod special să meargă în showroom-ul Skoda pentru a-şi manifesta dorinţa de a primi un Yeti gratis, pe week-end. Chiar dacă numai unul din cei înregistraţi în fiecare săptămână ia maşina acasă pe week-end, ceilalţi au oricum şansa de a face teste drive mai scurte, sau de a participa, eventual, următoarea săptămână!

Deci, daţi fuga în showroom-ul Skoda din Chişinău! Puteţi chiar menţiona că sunteţi un vizitator fidel al PiataAuto.md şi cine ştie, poate pilele destinului vă favorizează să deveniţi câştigător! :)