Premieră: noul Mercedes-Benz AMG GT!
10 Septembrie 2014, 08:56
Ăsta e multaşteptatul
Mercedes-Benz GT,
concurent cu emblema
stelară pentru Porsche 911!
Cu un timp de acceleraţie
de la 0 la 100 km/h de
3.8 secunde şi o viteză
maximă de 310 km/h, noul
model Mercedes-Benz se apropie simţitor de parametrii unui
911 Turbo!
Trebuie să ştim, însă, că vor exista două versiuni ale noului sportcar german – AMG GT şi AMG GT S. În ambele cazuri puterea vine de la un nou motor V8 biturbo de 4.0 litri, dar în
ipostaza GT acesta va livra 462 CP şi 600 Nm, în timp ce în ipostaza GT S puterea va creşte la 510 CP şi 650 Nm. Dacă un AMG GT va prinde prima sută în 4.0 secunde şi va apuca o viteză maximă de 304 km/h, atunci
parametrii comparabili cu 911 Turbo vor putea fi atinşi doar de GT S, care va prinde prima sută în 3.8 secunde şi va atinge o viteză maximă de 310 km/h. Spre deosebire de Porsche 911, care vine cu motor poziţionat în spate, noul sportcar Mercedes-Benz va avea motorul poziţionat la locul obişnuit, sub capotă. Puterea va fi transmisă,
evident, punţii spate, un eventual sistem de tracţiune integrală nefiind deocamdată anunţat. Cutia de viteze – una automată cu 7 trepte şi dublu ambreiaj – e montată în apropierea punţii spate, fapt care a favorizat o distribuţie a greutăţii de 47% pentru puntea faţă şi 53% pentru cea spate.
Designul exterior al modelului aduce forme sportive puritane, inspirate pe alocuri din cele mai glorioase modele din istoria mărcii germane. Cu proporţii superbe şi forme masiv sculpate, noul Mercedes-Benz GT e combinaţia frumuseţii artistice şi a inteligenţei
desăvârşite. Mai mult ca atât, cu excepţia conturării fantelor din aripile faţă, caroseria modelului aproape că nu are nervuri proemiente care ar întrerupe formele fluide şi superbe ale siluetei sale. Or, în zilele noastre
obţinerea unui design
fascinant fără linii
agresive ca trucuri
vizuale e de-a dreptul
o raritate!
Şi interiorul aduce un aer nou de design pentru marca germană. Planşa de bord e dublu etajată, cu patru prize de aer în zona centrală şi un display un pic ascuns după ele, iar consola
centrală adăposteşte doar comenzile sistemului de climatizare, derivând imediat într-un tunel central poziţionat la un unghi de înclinare asemănător celui dintr-un 911, dar mult mai masiv
şi mai lat. Noul Mercedes-Benz GT oferă doar două locuri în habitaclul său, iar calitatea de execuţie şi cea a materialelor de la interior este una desăvârşită.
PiataAuto.mdIlie Toma
5
2,998
GALERIE FOTO (88 IMAGINI)
COMENTARII (7)
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Septembrie 2014 - 09:26
Voi scrieti 610Nm
In alte parti gasesc 650Nm .......

Chiar și așa...mă asteptam la ceva mai potent...
PS: turbinele acestuia nu sunt facute de nemti, ci sunt cumparate din SUA. (iarasi nemtii nu pot face turbine :D )
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Septembrie 2014 - 09:27
Interiorul e urit, și asta nu atit bordul, cit tunelul central care "pute" a Lamborghini
2
0
Redacţia PiataAuto.md
Chişinău
la 10 Septembrie 2014 - 09:34
@Eugen0:
A fost eroare, am corectat din 610 în 650 Nm.
0
1
Igor
Chişinău
la 10 Septembrie 2014 - 11:15
Lamborghini pute?
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 10 Septembrie 2014 - 16:15
Pute mult a copie chinezeasca, partea frontala aduce mult a Koenigsseg , iar plansa de bord tinde spre desinul italienesc al marcilor Ferrari si Lamborghini. In rest tot cazan nemtesc ramane......sa ''curga'' manelele ......
2
1
GRED
Chişinău
la 10 Septembrie 2014 - 17:30
Jucarie!
0
2
berta
Alba Iulia, România
la 16 Septembrie 2014 - 10:20
The same bullshit all the time !
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!