Premieră: Noile Audi Q3 şi RS Q3 facelift
6 Noiembrie 2014, 15:00
Cel mai compact crossover Audi, modelul Q3, a debutat în 2011, iar exact peste trei ani acesta vine cu un facelift de mijloc de carieră. Noul Audi Q3 facelift a devenit mai proaspăt şi mai eficient, iar cea mai ţipătoare noutate vine de la noua grilă
tridimensională „singleframe”, care va distinge toate SUV-urile Audi pe viitor. Pe lângă grila inspirată din conceptul
Crosslane Coupe, noul Audi Q3 facelift vine şi cu noi blocuri optice faţă şi spate, în timp ce cele din faţă pot fi comandate şi în versiune „full LED”.
Barele de protecţie la fel au fost restilizate, iar cel mai original aspect, noul Q3 facelift îl are în versiunea S line. Pentru o diversificare a stilurilor,
sunt disponibile pachete de design şi seturi de jante diverse cu dimensiuni cuprinse între 16 şi 20 de inch.
Interiorul a rămas neschimbat, în schimb cei de la bord vor fi delectaţi cu un confort sporit, datorită noilor setări la suspensie.
Gama de motoare al noului Q3 facelift a devenit mai puternică (cu până la 10 CP) şi mai eficientă, conformându-se normelor ecologice Euro 6. Puterile propulsoarelor diesel şi a celor pe benzină cu un volum de 1.4 şi 2.0 litri, variază între 120 şi 220 CP.
Pe lângă versiunile simple Q3, cei de la Audi au aplicat un facelift mai consistent modelului de top RS Q3. Evident, cel mai dinamic crossover a devenit mai stilat, dar noutatea cea
mare vine de sub capotă. Acolo se ascunde acelaşi benzinar de 2.5 litri în 5 cilindri, dar puterea şi cuplul acestuia i-au fost sporite cu 30 CP şi 30 Nm, la 340 CP şi 450 Nm! Datorită
surplusului de putere, noul Audi RS Q3 accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde, sau cu 0,7 secunde mai rapid decât versiunea de până la facelift!
Viteza maximă a rămas limitată la 250 km/h, în schimb RS Q3 facelift este dotat cu un nou sistem de evacuare cu valvă acţionată electronic, care deschide toată adâncimea sunetului irepetabil al propulsorului cu 5 cilindri.
Stăpânirea performanţelor dinamice vine de la noul sistem de frânare cu discuri de frâne faţă cu un design văluros, care reduce greutatea acestora cu 1 kg.
Startul producerii va avea loc la uzina din Martorell, Spania în februarie 2015, iar livrările sunt aşteptate în primul trimestru al anului 2015. În Germania, preţurile pentru modelele restilizate vor porni de la 29.600 euro pentru Q3 şi de la 56.600 euro pentru RS Q3.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
5
2,706
GALERIE FOTO (24 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!