Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Viitoarea Honda S2000 ar putea fi un hibrid cu tracţiune integrală!

28 Aprilie 2015 - 17:44
Denis Godorozea
Viitoarea Honda S2000 ar putea fi un hibrid cu tracţiune integrală!
Cei de la Honda au început să reînvie modele legendare precum NSX sau Civic Type R şi rezultatele sunt de-a dreptul senzaţionale! Noul NSX este o bestie hibridă cu un propulsor V6 twin-turbo de 3.5 litri, care lucrează împreună cu 3 motoare electrice, în timp ce noul Civic Type R deja şi-a adjudecat titlul de cel mai rapid automobil cu tracţiune faţă de pe Nurburgring Nordschleife!

Niponii nu se opresc aici şi ne prezintă compactul roadster S660, care va ave un propulsor de 1.0 litri turbo pentru Europa şi se va numi S1000. Aici ne vine în minte încă un model celebru – Honda S2000! Apărută în 1999, Honda S2000 a fost o adevărată revelaţie, nu numai datorită ţinutei de drum impecabile, dar şi propulsorului de 2.0 litri VTEC aspirat natural, care scotea 120 CP per litru, sau un total de 240 CP, fiind ani buni propulsorul cu cei mai mulţi cai putere atmosferici storşi per litru volum. Cu siguranţă, fanii Honda S2000 aşteaptă un succesor demn, pentru celebrul roadster, care a fost scos din producţie încă în 2009. Conform unor zvonuri, viitoarea Honda S2000 va apărea deja în anul 2017 şi va fi un coupe hibrid… cu propulsorul poziţionat central!

De ce, vor exclama fanii acestui model?! Conform zvonurilor noul S2000 va fi mezinul în gama sportcar-urilor nipone cu propulsoare poziţionate central şi se va situa exact între Honda S1000 şi Honda NSX. Noul S2000, ar putea împrumuta propulsorul 2.0 litri VTEC TURBO, de la Civic Type R, care va propulsa puntea spate, în timp ce puntea faţă va fi propulsată de un motor electric.

Oricât nu ar fi de straniu, dar cei ce au relatat aceste zvonuri ar putea omite mai multe momente esenţiale. În primul rând, propulsorul poziţionat central poate fi amplasat în faţă, după axul faţă, la fel cum a fost amplasat şi pe prima generaţie S2000 şi nu în spatele conducătorului şi pasagerului faţă, în timp ce motorul electric ar putea fi integrat în cutia de viteze, pentru a minimiza turbolagul şi a transpune mai mult cuplu pe puntea spate. Niponii de la Honda ţin mult la tradiţiile sale şi nu ar scoate un astfel de frankenstein, Dacă cei de la Honda doresc să conceapă o clonă mai modestă al lui NSX, ar trebui să-şi reevalueze ideile şi să asculte ce vor fanii modelului S2000 – un roadster compact, cu propulsorul poziţionat frontal şi tracţiune spate!
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter