Chinezii de la Qoros se abţin de la expansiunea europeană. Au pierderi de 305 milioane de euro!
9 Iunie 2015, 10:36
Chiar dacă este cel mai calitativ brand chinez, fiind şi prima marcă chineză care a obţinut 5 stele Euro NCAP cu modelul Qoros 3 Sedan, se pare că europenii nu se avântă să procure un brand fără istorie, care se vrea drept un concurent redutabil pentru mărcile europene.
La moment Qoros este vândut în China şi Slovacia piaţa de încercare pentru chinezi de a pipăi potenţialul european, unde au fost vândute doar 51 de automobile, din cele 7,000
exemplare vândute în total pe parcursul anului 2014. Astfel, noul CEO Qoros, Phil Murtaugh, vrea să
abandoneze pe un timp ofensiva pe piaţa Europei şi să se concentreze intens pe piaţa Chinei.
Conform lui Phil Murtaugh, piaţa europeană rămâne a fi una extrem de importantă, dar Qoros va reveni în Europa nu foarte curând. Şi acest pas înapoi este făcut pe bună dreptate, căci europenii nu doresc un brand chinezesc, oricât ar fi de bun, care îşi comercializează maşinile la un preţ
de 20,000 euro costul unui Qoros 3 Sedan în Bratislava. Preţul mare şi vânzările mici au sporit pierderile înregistrate de Qoros în 2014, care au ajuns la 305 milioane de euro! Dar lucrurile se vor mişca din loc odată cu strategia revizuită al noului CEO Qoros.