TECHART pune mâna pe noul Porsche 911 facelift!
10 Martie 2016, 12:18
Deși schimbările în urma facelift-ului par a fi nu foarte mari la prima vedere, noul Porsche 911 facelift a primit un design împrospătat și un nou propulsor, care are nevoie de un alt fel de tratament atunci când ajunge vorba de tuning. Astfel, atelierul german TECHART a trebuit să-și ajusteze programul de tuning la schimbările cu care a venit 911 facelift.
La exterior acesta primește un nou spoiler frontal cu splitter integrat executat din fibră de carbon, o inserție în partea de sus al barei de protecție față, corpuri ale oglinzilor și un spoiler
de acoperiș - toate realizate din fibră de carbon, noi praguri cu o nervură proeminentă, un spoiler straniu cu unghi inversat amplasat deasupra spoilerului standard retractabil,
elemente contrastante pentru inciziile laterale a barei de protecție spate și un nou difuzor care găzduiește sistemul de evacuare sport cu finale din fibră de carbon.
Jantele oferite de către cei de la TECHART sunt de 20 sau 21 de inch. Pentru a trece de denivelări sau de limitatoare de viteză suspensia față primește un sistem de ridicare al părții frontale cu 60 mm (+20 mm față de sistemul standard).
La interior Porsche 911 Carrera 4S delectează cu elemente din fibră de carbon și elemente vopsite în
culoarea caroseriei, la fel de
culoare albastră sunt
cusăturile de pe bord,
volan și scaune sport realizate din fibră de carbon. Volanul este un pic mai mic în diametru și are o formă modificată în partea de jos.
Noul propulsor de 3.0 litri turbo instalat pe modelele 911 Carrera S și 4S, primește o resoftare al unității de control ceea ce sporește puterea la 460 CP (+40 CP), iar cuplul maxim la 560 Nm (+60 Nm). Astfel, 911 Carrera S accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.8 secunde (-0.1 sec.) și atinge o viteză maximă de 312 km/h (+4 km/h). La rândul său versiunea cu tracțiune integrală 911 Carrera 4S accelerează în 3.7 secunde (-0.1 sec.) și atinge o viteză maximă de 309 km/h (+6 km/h).
Pentru versiunile 911 Turbo și Turbo S, kitul aerodinamic a rămas fără schimbări, iar poternțialul propulsorului de 3.8 litri turbo la fel ca și pentru versiunile de până la facelift este ridicat la 640 CP (+60 CP) și 880 Nm (+130 Nm).
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
1,860
GALERIE FOTO (17 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!