La Frankfurt a fost dezvăluit cel mai compact SUV din gama Volkswagen noul T-Roc. Noul model tinde să captiveze cu aspectul stilat, un nivel înalt de personalizare și o gamă de motoare diversă, care include unitățile 1.0 TSI (115 CP și 200 Nm), 1.5 TSI (150 CP și 250 Nm), 2.0 TSI (190 CP și 320 Nm), 1.6 TDI (115 CP și 250 Nm), 2.0 TDI (150 CP și 340 Nm) și 2.0 TDI (190 CP și 400 Nm).
În ciuda faptului că cei de la Volkswagen îl prezintă drept un model premium construit pe platforma MQB și condimentat cu zeci de dotări moderne, exemplarele de la Frankfurt ne-au surprins printr-o calitate dubioasă.
Poate că e vorba doar de aceste exemplare de dinaintea producţiei de serie, care au fost expuse aici la Frankfurt, dar calitatea căptuşelilor sare imediat în ochi, drept una care nu inspiră încredere. Acelaşi lucru e valabil şi pentru plasticul ce căptuşeşte aripile roţilor. Totuşi, anume aceste componente de obicei sunt făcute artizanal la exemplarele de dinaintea pornirii liniei de asamblare la modelele din lumea auto, aşa că e prea devreme să spunem dacă aceeaşi calitate e va regăsi şi pe exemplarele lui T-Roc care vor ajunge în showroom-uri.