Hyundai i20 rămâne fără propulsoare diesel dar primeşte o versiune cu accente offroad în Europa

Compania Hyundai a prezentat versiunea actualizată a compactei i20 destinate pieţei europene. În urma actualizării i20 a rămas fără propulsoare diesel, dar a primit o nouă versiune cu accente off-road – Active. Astfel, Hyundai continuă trendul pornit de mai mulţi producători la nivel mondial, care renunţă treptat la motorizările diesel pe modelele compacte – anterior fără motorizări diesel au rămas modele precum Skoda Fabia şi Toyota Yaris.
La exterior Hyundai i20 este aproape identic modelului prezentat acum peste două luni în India – facelift-ul discret a adus compactei bare de protecţie uşor restilizate cu un calandru ondulat, în stilul actual al mărcii. În bara de protecţie faţă îşi fac apariţia blocurile optice anti-ceaţă de o altă formă, iar la posterior plăcuţele de înmatriculare vor migra de pe bara de protecţie pe hayon. Pentru prima dată clienţii vor putea opta pentru caroserie vopsită în două nuanţe şi… cam atât cu modificările exterioare, cele mai consistente actualizări venind la substratul tehnic.
La interior modificările sunt minime, iar printre opțiunile noi se enumeră inserţiile din plastic de mai multe nuanţe de culori la alegere şi noul sistem multimedia cu conexiuni Apple CarPlay şi Android Auto. Lista sistemelor de siguranţă activă a fost suplinită cu sitemul SmarSense, care include funcţia de frânare automatizată la viteze mici, sistem de monitorizare a marcajului rutier şi lumină adaptivă.
Aşadar, Hyundai a pensionat unităţile pe motorină 1.1 CRDi şi 1.4 CRDi, însă coreenii oferă în continuare un număr vast de motorizări. Benzinarele aspirate natural de 1.2 litri (75 sau 84 CP) şi de 1.4 litri (100 CP) sunt disponibile pentru dotările incipiente fără modificări şi vor fi cuplate doar la o cutie manuală. Versiunile mai dotate vor fi propulsate de benzinarul turboaspirat 1.0 T-GDI cu 100 sau 120 CP la activ. Vechea cutie automată cu 4 rapoarte a fost pensionată, iar pentru versiunile de top acum este oferită noua cutie robotizată cu 7 trepte şi dublu ambreiaj. Toate motoarele vin achipate cu filtru de particule DPF.
Odată cu facelift-ul coreenii lansează versiunea cu caracter offroad a compactei sale, ce a primit denumirea Active. Tradiţional pentru această clasă, noua versiune diferă de cele standard prin elemente din plastic nevopsit pe caroserie, dar şi cu alte bare de protecţie cu blocuri diferite anti-ceaţă. Substratul tehnic, afară de o gardă la sol mărită nesemnificativ, este absolut identic modelelor standard.
0
2,629
GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!