Capodopera din Zuffenhausen Partea 4: Porsche 911 în generaţia 993, apogeul epocii de răcire cu aer şi ultimul în felul său!

Cea de a patra generaţie a modelului Porsche 911 cu indexul 993, a desemnat sfârşitul epocii de motoare răcite cu aer.
Începând cu 1993 generaţia 993 a suferit schimbări majore ale desingului, păstrând în acelaşi timp caracterul clasic al modelului 911. La fel pentru prima dată modelul 911 (993) a primit o suspensie de tip Multilink pe axa din spate, cu proprietatea de auto-direcţie, care oferea maşinii un nivel nou de confort şi dinamică în curbe.

Până în anul 1995 modelul 911 (993) era oferit doar în versiunile Coupe şi Cabrio, după care modelul Targa a fost lansat, cu un acoperiş din sticlă acţionat electric care a aluneca sub fereastra din spate, în locul unui hardtop detașabil prezent în generaţiile precedente.

La fel în 1995, versiunea 911 Turbo (993) a primit un sistem twin-turbo care alături de tehnologia twin spark oferea benzinarului de 3.6 litri, tip Boxer în şase cilindri, o putere maximă de 408 CP.
Acelaşi motor era capabil de 450 CP fiind instalat în versiunea cu tracţiune pe spate 911 GT2, care a fost produsă în doar 100 de exemplare. Cutia manuală la rândul său a primit a şasea treaptă, sport-car-ul fiind capabil de o viteză maximă de 270 km/h.

Generaţia 993 al modelului 911 este una specială pentru fanii Porsche din întreaga lume fiind apogeul epocii motoarelor răcite cu aer. Porsche 911 (993) a fost produsă în cantitate de 68,881 de unităţi, în perioada anilor 1993-1998.
0
2,607
GALERIE FOTO (4 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!