Bugatti a creat două Chiron Super Sport similare şi asortate, pentru un soţ şi o soţie din SUA, care şi-au dorit să fie un cuplu unic în lume
18 Decembrie 2023, 14:13 Redacţia PiataAuto.md
Pentru cei mai mulţi pasionaţi auto, deţinerea unui Bugatti Chiron Super Sport, cu motor W16 de 1.600 CP, ar fi o împlinire a unui vis grandios în viaţă. Însă un cuplu de clienţi Bugatti din SUA are o anvergură mult mai mare în visurile lor. Soţul avea deja un Bugatti, dar când i-a fost livrată şi maşina soţiei, soţului i-au plăcut atât de mult ideile implementate pe ea, încât le-a cerut celor de la Bugatti să-i reconfigureze şi maşina sa, luând-o înapoi la fabrică şi refăcând-o.
Ambele maşini sunt Bugatti Chiron Super Sport. Maşina soţului a fost livrată prima şi acesta începuse deja să o conducă şi s-o savureze pe drumurile din SUA, în timp ce soţia îşi personaliza maşina sa, depunând creativitate până la ultimul element împreună cu cei din echipa de personalizări avansate Bugatti Sur Mesure a producătorului francez.
Soţia a mers de câteva ori până la sediul Bugatti din Molsheim, Franţa, pentru a schiţa împreună cu designerii de acolo maşina sa. Voia să fie roşie în omagiul lui Veyron LOr Blanc, o maşină care a făcut-o pe ea să se îndrăgostească de Bugatti acum 12 ani. Îşi dorea ca roşu să fie înţesat cu nuanţe de oranj, iar maşina trebuia să aibă inscripţiile ei de mână pe ea, aplicate printr-o tehnică ce face posibilă o reflecţie vagă şi difuză a luminii, astfel încât acele mici detalii să poată fi observate doar la priviri apropiate şi lungi.
Procesul de schiţare a acestor inscripţii şi deciderea felului aplicării lor pe maşină a durat săptămâni întregi. Apoi aplicarea e la fel de dificilă, întrucât presupune aplicarea de benzi prin care se acoperă restul maşinii, ce lasă la vedere doar suprafeţele ce vor trece prin noul proces, marcate şi calculate cu precizie milimetrică. Abia după ce toate formele sunt verificate şi calificate ca fiind perfecte, se trece la vopsire.
Tot acest proces l-a inspirat pe soţ să-şi dorească şi el transformarea maşinii lui într-o mod similar, care să se asorteze, dar să-i reflecte ideile lui. Bugatti a trebuit astfel să primească maşina soţului înapoi la fabrică, să dezasambleze parţial elementele de caroserie de pe aceasta şi să le treacă prin procese similare de vopsire.
Francezii spun că Bugatti oferă asemenea servicii de reconfigurare profundă din fabrică. Uneori clienţii îşi doresc un habitaclu absolut nou, eventual în alte culori, alteori îşi doresc o reîmprospătate profundă şi o revopsire a maşinii. Doar că de obicei aceste maşini sunt din cele produse în primii ani de fabricaţie, acum un deceniu sau chiar mai mult. De această dată, însă, s-a operat pe maşina aproape nouă a soţului.
Toată maşina a fost revopsită pentru a crea contrastul potrivit, s-a modificat şi interiorul pentru a se potrivi noi tematici, s-a pus chiar şi un acoperiş absolut nou, toate făcându-se cu măsuri ultra-precise cu laser, pentru a avea la final acelaşi produs desăvârşit. A fost prima transformare a unui Bugatti la o etapă atât de timpurie de la fabricarea sa, spune producătorul francez.
Dar, în rezultat ambele maşini au inscripţii în stil similar şi acele condimente vizuale de culori semi-difuze, care fac aceste maşini să fie şi diferite, şi să se asorteze în acelaşi timp. Acum, cei doi au două exemplare Bugatti care sunt frumoase fiecare în parte, dar obţin adevăratul sens când sunt parcate împreună. Şi pentru că sunt prima asemenea realizare pentru vreun cuplu din toată istoria Bugatti, e garantat şi faptul că aceste maşini vor avea o valoare de colecţie excepţională în viitor, peste mulţi ani, fiind foarte probabil că vor fi licitate vreodată tot împreună.