Cel mai simţitor deranj vine, însă, de la cadranele de bord. Faptul că acestea nu sunt amplasate în faţa celui de la volan, ce pe partea superioară centrală a bordului, nu e o mare noutate pentru Renault. Cadranele de bord sunt, de fapt, un display LCD, care preia rolul afişării tuturor funcţiilor esenţiale ale maşinii, dar şi ale sistemului audio. Viteza este afişată electronic, cu cifre masive, iar turometrul este afişat două variante posibile fie în stitlul unuia clasic analogic, cu o săgeată în mijloc, care mai lasă şi o umbră galbenă, fie într-un stil mai avangardist, cu un contur progresist şi cu cifra turaţiilor
indicată pe mijloc. Pe acelaşi display mai sunt prezente informaţii despre nivelul combustibilului din rezervor, temperatura motorului, temperatura aerului exterior, ora, frecvenţa postului de radio audiat şi un încă un parametru interesant, foarte rar întâlnit în maşini cantitatea totală de combustibil consumat de la pornire. Astfel, dacă aţi alimentat cu 20 litri, spre exemplu veţi vedea progresiv cum maşina consumă această cantitate. Toate afişajele display-ului LCD despre care vorbeam ar fi plăcute, mai ales că au o calitate grafică destul de bună. Ceea ce spuneam că deranjează la
cadranele de bord nu este logica şi nici amplasamentul, ci faptul că, atunci când se aprind farurile pe timp de zi cu soare, display-ul LCD îşi reduce într-atât de mult luminozitatea, încât se trasnformă într-o zonă gri închis, din care nu se mai poate înţelege nimic. În condiţiile în care în multe ţări europene e obligatoriu să se circule cu farurile incluse pe timp de zi, mai ales în afara localităţilor, acest element se poate dovedi destul de incomod. Am încercat să căutăm setări prin care să putem reseta luminozitatea acestui display la capacitatea sa maximă, însă nu am găsit vreuna.