Noua generaţie BMW X5
9 Octombrie 2013
Atunci când a apărut pe piaţă prima
generaţie BMW X5, la sfârşitul anilor
1990, modelul ăsta a sfidat toate
aşteptările criticilor, declarându-se
din start nu un SUV, ci un SAV. Adică
nu un sport Utility Vehicle, ci un Sport
Activity Vehicle. Mai pe înţelesul
tuturor, BMW X5 a zis din start că
nu vrea să se dea tare în
offroad, ci va fi primul
model care va aduce sportivitatea adevărată onroad, într-o siluetă de SUV. Aoleu, e un model absurd, au sărit să zică cel mai mulţi din criticii vremii. Dar în anii care au urmat, BMW X5, alături de Volvo XC90, au dominat segmentul la vânzări, făcând toate criticile să pară lipsite de sens. Şi dacă Volvo XC90 încă mai stă blocat la prima generaţie (în 2014 vine în sfârşit şi noua generaţie
a SUV-ului suedez), atunci BMW X5 tocmai a ajuns la cea de-a treia generaţie şi a nimerit pe mâinile noastre, ca să vedem şi noi cât de mult îşi justifică noul model bavarez poziţia de supremaţie.
Evoluţie darwinistă

Vă mai amintiţi de manualele de biologie, de capitolele alea cu descrierea teoriei evoluţiei a lui Darwin, când aflam de câte milioane de ani a fost nevoie pentru fiecare nou avans evolutiv la o specie? Ei bine, o senzaţie similară e dată şi de posteriorul noului BMW X5, care aduce o siluetă într-atât de similară cu cea a predecesorului său, încât par să fie doi fraţi gemeni, nu tată şi fiu, apartenenţi ai unor generaţii diferite. Pentru că o doză de rebeliune e firească de la o generaţie la alta, doză care ar vrea să reinventeze lumea, să se ambiţioneze să schimbe tiparul în care a încadrat-o inerţia evolutivă. Aşa se întâmplă în cazul oamenilor. Aşa se
întâmplă de multe ori şi în cazul maşinilor. Dar noul BMW X5 alege să păşească pe o cărare bine bătătorită, a succesului predecesorului său. Bavarezul a învăţat cu brio ce le place proprietarilor de X5 şi nu vrea să-i provoace la noi experimente. Le oferă pur şi simplu ceea ce poate mai bine.

Din capitolul evoluţiei darwiniste face parte şi platforma tehnică a noului model. Ea este, de fapt, aceeaşi platformă a generaţiei precedente, evoluată şi perfecţionată pentru noua
generaţie. Avem deja o senzaţie de
deja-vu cu păstrarea şi perfecţionarea aceloraşi platforme în segmentul premium german şi începem să suspectăm un complot de cartel, dar verdictul adevărat îl vom putea da doar după cel puţin câteva ore petrecute la bordul maşinii, pe tot soiul de carosabil şi peisaje.

Doza aia importantă de prospeţime, absolut necesară unei noi generaţii, este asigurată de partea frontală a noului BMW X5. Aici stilul de design
inaugurat de actuala Serie 3, cu blocuri optice care derivă direct în calandru, s-a materializat într-o formă frumoasă. Contururile celor două prize ale calandrului sunt mai discrete, dar alungirea farurilor spre vârful longitudinal al maşinii creează un efect de sportivitate nuanţată cu un pic de agresivitate. Priza aia centrală subţire, poziţionată imediat sub calandru, completează acest efect. Prizele masive laterale şi cea centrală inferioară sporesc agresivitatea, fără îndoială, dar trebuie să ştiţi că acestea din urmă nu se vor regăsi pe toate exemplarele noului X5, ci doar pe cele care vor bifa pachetul de stilizare exterioară „M”.
Un alt detaliu de design agresiv, dar frumos, sunt inciziile de pe aripile faţă. Acestea nu fac parte din pachetul „M”, deci vor fi prezente pe toate versiunile modelului bavarez. Şi apropo, nu sunt doar o imitaţie pentru aspect. Aripile au adevărate incizii în acea zonă. Nouă ne plac, şi parcă ne amintesc de modelele britanice cu cap de felină pe capotă.

Desăvârşire predictibilă

Şi dacă urcăm în habitaclul noului
BMW X5, atunci descoperim o ergonomie predictibil de bună a designului bordului, cu forme
familiare de pe alte modele ale mărcii. Oricine e familiarizat cu cel puţin unul din modelele mărcii bavareze se va putea descurca imediat la bordului noii generaţii X5, fără nicio secundă de adaptare.

Interioarele concurenţilor din segment, însă, au crescut şi ele formidabil în calitate şi foarte multe dintre acestea beneficiază de un design foarte inspirat şi original. Noul BMW X5
suferă un pic la capitolul originalitate, în schimb selecţia materialelor a devenit una mult mai elitistă, modelul bavarez aliniindu-se astfel la rivalii proaspeţi din segment. Întreaga zonă superioară a planşei de bord este acoperită cu piele cusută cu aţă contrastantă, tot cu piele sunt acoperite şi portierele, dar şi marginile tunelului central. Plasticul brut a rămas doar la zona inferioară a planşei de bord, acolo unde acesta trebuie să existe din considerente
practice. Inserţiile de lemn sunt şi ele mult mai masive, iar aluminiul completează discret tabloul desăvârşirii germane de la interior.
Cadranele de bord sunt digitale
acum şi beneficiază de o calitate
grafică foarte bună, asemenei celei de
pe ultimele modele BMW. O creştere
spectaculoasă în calitatea afişajului
a primit-o şi display-ul central al
sistemului multimedia. Calitatea
excelentă este prezentă până şi la
afişajul sistemului de redare a
imaginilor video la 360 grade în
jurul maşinii, semn că şi camerele
video de la exterior au devenit
mult mai sensibile şi calitative.
Un element mai puţin armonios de design îl reprezintă inserţiile dublu etajate de pe zona mediană a planţei de bord, executate în culori şi materiale diferite. Pe lateral acestea derivă chiar în guri duble ale sistemului de climatizare, fapt care aglomerează nedorit designul planşei de bord.
Scaunele faţă au devenit ceva mai
late şi mai axate spre confort, deşi beneficiază în continuare de susţinere laterală eficientă. Cu tunelul ăla central masiv şi asemenea scaune,
aproape că-ţi vine s-o faci pe şoferul
relaxat la bordul noului X5, uitând să
mai provoci maşina asta să-şi
demonstreze adevăratul pedigriu
bavarez.
Bancheta spate a
fost niţel reamplasată,
primind şi o zonă de şezut
mai subţire şi mai coborâtă,
care lasă mai mult loc util
pentru un acces facilitat la bord
şi găsirea unei poziţii comode.
Spaţiu pentru genunchi şi cap există
berechet, iar profilarea reuşită a
banchetei va garanta un confort foarte
bun pasagerilor de aici, chiar şi
la drumuri foarte lungi. Coborârea eventuală a cotierei centrale, la fel de masivă ca şi tunelul central dintre pasagerii faţă, poate spori nivelul de confort până la cel al unei limuzine business veritabile.

Şi unde mai pui că noul BMW X5 vine şi cu dotarea aia în vogă, numită iluminare ambientală, care face atmosfera atât pentru pasagerii faţă, cât şi cei spate. Mai mult ca atât, odată ce culorile de iluminare a LED-urilor care formează această iluminare pot fi schimbate separat pentru diferite zone, se pot crea combinaţii cu adevărat relaxante în ambianţa de la bord.
Eh, ce să mai spunem, interiorul noului BMW X5 e unul predictibil de desăvârşit, aşa cum te aştepţi de la un bavarez modern. Cei care se aşteaptă să vadă un grad mai mare de noutate de la o generaţie la alta i-ar putea reproşa pe bună dreptate o anumită perpetuare conservatoare, dar până la urmă posesorii vor obţine oricum un tablou complet de ambianţă premium de calitate.
Confortul a învins sportivitatea?

Pornim în sfârşit la drum, amintindu-
ne de senzaţiile precedentului X5, pe
care l-am condus acum 3 ani.
Suntem curioşi cât de mult au reuşit
să schimbe germanii lucrurile cu
aceeaşi platformă tehnică, dacă le-au
schimbat. Şi dacă au făcut-o, vrem să
vedem încotro a evoluat noua
generaţie BMW X5.
Ei bine, nu-ţi ia foarte mult să sesizezi că noua generaţie aduce schimbări semnificative în senzaţiile de la bord. Dar parcă nu-ţi prea vine să crezi acestor senzaţii, aşa că aştepţi să mai schimbi natura carosabilului, să vezi modelul în alte ipostaze înainte de a o spune răspicat. Mergi şi în alte peisaje şi senzaţia iniţială ţi se reconfirmă: noua generaţie BMW X5 a devenit mai „moale” în suspensii şi inevitabil mai confortabilă. Maşina înghite acum cu silenţiozitate denivelările, abordează virajele cu o lejeritate aproape
improprie pedigriului bavarez şi te întrebi, la un moment dat, ce s-o fi întâmplat de a avut loc schimbarea asta. Probabil clineţii şi-au dorit maşini mai confortabile. Că ştiţi şi voi, a fost o vreme în care producătorii se înghesuiau să injecteze supradoze de sportivitate pe maşinile lor, negând cu desăvârşire confortul. Acum însă, tendinţa pare să revină din nou în albia confortului şi observăm tot mai multe maşini noi care pun un tot mai mare accent spre confort. Iar noul BMW este o mostră surpriză pentru noi, unde confortul pare să fi învins sportivitatea!
Până şi senzaţiile în volanul noului BMW X5 sunt mai lejere şi mai voalate. E bine, e plăcut, şi cei car ne citesc pe noi de mult timp ştiu că nouă ne place întotdeauna un confort bine dozat într-o maşină. Dar aici e vorba de BMW, şi parcă ne aşteptam la caracterul ăla nărăvaş de maşină potentă indiferent de situaţie. Presez cu putere pedala de acceleraţie şi dieselul sub capotă se trezeşte la viaţă
instantaneu, livrându-mi un val imens de cuplu. O da, motorul îţi depăşeşte aşteptările şi reacţionează cu o reacţie incredibil de rapidă! Conducem un X5 xDrive30d, prin urmare avem sub capotă un diesel de 3.0 litri, cu 6 cilindri în linie şi sistem TwinPower Turbo, care şi-a crescut simţitor puterea şi cuplul de la o generaţie la alta, livrând acum 258 CP şi 560 Nm, disponibili între 1,500 şi 3,000 rpm.
Dar diferenţa de putere la turaţii mari o simţi mai puţin, în schimb simţi o diferenţă enormă în rapiditatea reacţiilor la turaţii mici – noul X5 xDrive30d răspunde cu „Da, să trăiţi” când abia începi să dai ordinul acceleraţiei... E superb!

Dar revin la senzaţiile suspensiei confortabile şi a direcţiei. Cum rămâne cu fanii ăia tradiţionali BMW, care vor un SUV, sau SAV, ziceţi-i cum vreţi, care să-i dea pe spate la acceleraţii,
să-i ţină la limită cu suportul lateral în virajele luate cu viteze amiţitoare. La partea cu acceleraţii ne-am asigurat deja că noul X5 excelează şi a evoluat foarte mult faţă de predecesorul său, care era şi el bun, dar cu virajele încă nu reuşesc să găsesc un răspuns pe potrivă...

Dar răspunsul există. Pentru că astăzi maşinile îşi pot schimba ţinuta rutieră
prin simpla apăsare a unui buton, care ridigizează suspensiile, sporeşte acuitatea volanului şi a pedalei de acceleraţiei, ascuţeşte reacţiile transmisiei automate... E suficient să apeşi butonul ăla Sport la noul X5 şi maşina asta devine... o cu totul altă maşină. S-a zis cu confortul ăla lejer şi ritmul pensionar de condus. Gata!
În starea asta BMW X5 e un BMW adevărat, evoluat, modern, şi foarte capabil să te lase fascinat! Direcţia devine mult mai precisă, suspensia ţine maşina neclintită în viraje, chiar dacă apeşi acceleraţia cu forţă la abordarea acestora, transmisia schimbă într-un ritm alert treptele şi X5 se transformă într-un vehicul de performanţă sporită. O da! Fanii puritani ai mărcii vor avea
parte de revelaţii în acest regim de condus. Doar în acest regim, dacă nu vreţi să mergeţi până la vreo setare de circuit, în care să mai opriţi ESC-ul. Dar puterea e transmisă pe toate patru roţi, aşa că driftul spectaculos va fi mai puţin posibil chiar şi pe un circuit. Totuşi, gradul de satisfacţie şi mărimea zâmbetului de pe faţă cresc incontestabil, până la valori aproape maxime, în regim sportiv de condus. Am găsit adevăratul pedigriu bavarez! N-a dispărut nicăieri, a fost doar ascuns în regimul sport! Ba dimpotrivă, şi acolo a evoluat şi şi-a
antrenat muşchii, astfel încât să devanseze orice aşteptări!

Deci, ce s-a întâmplat, de fapt? Păi, iată care e situaţia. Concurenţi direcţi sau mai puţin direcţi ai lui BMW X5, precum Mercedes-Benz M-Class şi Porsche Cayenne, mai ales cel din urmă, se lăudau în faţa lui X5 cu suspensii mai moi, mai capabile să înghită denivelările şi să asigure un grad superior de confort la bord. Acum noua generaţie BMW X5 şi-a mărit considerabil diapazonul de reacţii şi senzaţii oferite la bord, astfel
încât sportivitatea maximă de care e capabil modelul a avansat şi mai sus, iar în partea opusă gradul de confort a evoluat cu paşi gigantici, până la o zonă apropiată de cei doi concurenţi menţionaţi mai sus. Astfel, noul BMW X5 a devenit mai bivalent, mai capabil să facă faţă unui diapazon divers de solicitări. Cei care vor mai mult confort la bord, vor avea adevărate revelaţii. Cei care nu se împacă să aibă întotdeauna un regim „normal” prea confortabil, pot seta o reacţie implicită mai sportivă a suspensiei şi direcţiei din sistemul
iDrive al maşinii, astfel încât să taie din relaxarea mai mare a maşinii chiar şi în regim normal de condus. Un fel de maşină pe care ţi-o croieşti după cum îţi place, doar că acum stofa a devenit mai mult capabilă să satisfacă un număr mai mare de posesori!

Ei bine, cât costă noua generaţie BMW X5 în Moldova? Cea mai accesibilă motorizare e deocamdată cea testată
de noi, xDrive30d, care porneşte de la 55,810 euro, cu tot cu taxe. Cu un set optim de opţionale, preţul poate fi adus în zona a 62-65 mii euro. E un preţ care a rămas oarecum în aceeaşi zonă a predecesorului său, iar cei cărora li se pare prea mare, vor putea să se bucure spre sfârşitul anului de versiunile xDrive25d şi sDrive25d,
care vor fi mult mai accesibile dar şi, fireşte, mai puţin performante. Noi credem că, pentru obţinerea unui pedigriu veritabil bavarez, motorizarea xDrive30d e pur şi simplu perfectă în performanţele pe care le oferă şi deci, e cea indicată spre alegere!
PiataAuto.mdIlie Toma
6
5,484
GALERIE FOTO (52 IMAGINI)
COMENTARII (56)
Junnior
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 10:49
merge extraordinar de bine ;)
2
1
GRED
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 12:23
Bravo BMW!!!
Partea cu "Confortul a învins sportivitatea?" e ceia ce astept si eu de la un BMW! Cu o conditie ca sportivitatea so lase in pace!!!!!
Dar arata extraordinar! Bate ML-ul la partea de agresivitate si prospetime in design !!!
0
6
Cyber
Briceni, Moldova
la 9 Octombrie 2013 - 13:04
@GRED, de fapt sportivitatea "N-a dispărut nicăieri, a fost doar ascuns în regimul sport!"

Imi place si mie cum l-au transformat... Adevarul este ca de cele mai multe ori pe drumurile din Moldova ar fi necesar un automobil mai confortabil si uite x5 a reusit si aceasta si nu a renuntat nici la caracterul lui sportiv.
Si nu e de neglijat partea frontala... pentru care eu ii dau un 10+

Bravo BMW!
1
3
501STL
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 14:20
cind am vazut prima data pozele cu noul x5 lam crezut cel mai straniu desing din ultimii ani,insa er am avut ocazia sal vad in realitate,fix asa cum pe poze,arata extraordinar baeti,parca e vie,e foarte agresiv,hrrrrrrrrrr :) imi place
2
3
dima
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 15:02
In realitate arata mai bine ca in poze, partea posterioara tare aduce a X3, multi sint sigur le vor incurca, din fata poate prea au exagerat cu farurile, in ansamblu insa arata bine, este o varianta M , din cite am inteles vor fi ca si seria 3, 3 modificatii: sport, luxury si modern, varianta 2.0d va avea minim 218 HP, ceea ce este echivalent motorului 3.0d inca de pe rpima varianta a lui X5, cred ca va fi bine cumparata!
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 9 Octombrie 2013 - 15:28
Mdea, maestre @Alifonso, dar povesteste-ne de experientele matale pe care le-ai avut cu ''zecile de masini'' pe care (cika ) le-ai condus. In afara, de hrrrrrrrrrrrr, mrrrrrrrrrr, si pocirea lb romane, nu mai stii absolut nimic.

on topic: Cat despre acest x5, ce pot sa zic ? Nu pot decat sa spun ca l-am vazut parcat la un mall din Bucuresti, ce-i drept mi-a placut, asta pana cand aparu-se proprietarul cu ''ceafa lata'', atunci mi-am soptit in gand : ''hopa noul x5 a revenit si el la vechiul obicei'' :))
3
0
Valeriu
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 16:19
E frumos X5-ul.
Robert, lasa in pace proprietarii, masinile nu au nici o vina ca sunt cumparate de cine nu merita. Traim in asa o zona in care un om cinstit si cu bun simt nu isi poate permite asa masini. Regula generala e ca trebuie sa fii makar cat de cat bandit ca sa ai bani, poate mai sunt exceptii, dar foarte putine. La noi chiar si Lexus e cumparat de banditi care pun sisteme de ascundere a numerelor (cred ca toti au vazut filmuletul), asa ca Robert, noi, fani ai japonezilor, aici nu avem argumente. :))
0
4
Robert
Bucureşti, România
la 9 Octombrie 2013 - 16:25
:D :D
2
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 9 Octombrie 2013 - 17:16
Valeriu,deacord,în Est,așa mașină cu bani cinstiți nu-ți poți permite,așa e viața prin aceste părți.
0
0
GRED
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 17:30
Din pacate fratilor tot noi suntem de vina ca cei cu "ceafa lata" (.. Iol a mea ceafa tot e lata nu-mi place sa am par mult pe cap) conduc afacerile pe pamantul asta .... Tre sa stim cum si poate mai influentam si pe altii cand mergem la vot.. dar ma tem ca pana nu se schimba generatiile acest pamant va fi blestemat ... :(((
1
2
501STL
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 18:13
robert am condus bmw e34 2005,e 39 2 modele din ani diferiti,e38 1999,e65 2004 3.0 d, asta din gama bmw ce leam condus foarte mult si cunosc foarte bine tot ce ii legat de ele,au apartinut familiei un x5 2000 alu un prieten care destul de mult lam condus,apoi un x6 3.0 d biturbo 306 cai alu un prieten care la fel am dovedit sa ii inteleg caracteru,apoi A 8 2006 3.0 tdi care foarte mult lam codus inclusiv azi si care e menit dupa ceva timp sa devina al meu,vw passat b4 1994 2.0 benzin(tanc)care lam avut si vindut acum citi va ani ,hyundai elantra 2012 1,8 automat superba masian,ca d ealtfel si hyundai i 40 2013 2.0 benzin automat,hyundai accent 2011 ,hyundai getz care de altfel si acum il conduc la servici,hyundai sonata 2010,hyundai sonata 2013 diesel automat,astea sunt toate de la servici, care de altfel am un mare respect ca fac masini foarte bune,kia sportage 2009 2.0 automat,kia magentis 2008 2.0 benzin automat,kia ceed,kia proceed de ultima generatie,si au mai fost multe care cel putin 2-3 ori am mers pe ele si am dovedit mai mult sau mai putin sa le inteleg ,chevrolet aveo de ultima generatie am facut vreo 400 km,la fel mi aplacut,si multe alte marci si diferite,astea care leam condus nu in care am mers,ca deas incepe in care am mers nu imi incape aici sau imi crapa degetele,dacia logan inclusiv de penultima generatie am conduso multisor da numa ca era cam slab motoru de 1,2 daca mai tin minte,si absolut nici una nu a fost luata in chirie sau visata noapte ,e ceea ce am condus si simtit pe mine,rrepet mai sunt multe dar aste is acelea care mi leam adus aminte,poftim robert vrei fa haz de necaz din textul meu care poate pentru cineva va parea inventat ,da iti asigur ca este lume aici care cunoaste de mine bine si credema nu mii a arata ceva ce nu sint,pa pa prostutule,tu ?ce ai condus?sau macar daca ai mers?
3
3
501STL
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 18:13
bmw e34 1995
1
3
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 9 Octombrie 2013 - 18:49
Alifonso:amu unde trăiești, în Liban sau în Moldova?Nu știu cum alții,da eu te cred,chiar dacă nu scrii prea corect,dar nu asta e cel mai important.
2
2
Dorin Ciobanu
Lugano, Elveţia
la 9 Octombrie 2013 - 19:59
În realiate arată mult mai bine decît pe foto,am văzut 5 X5-uri noi,dar cea mai frumoasă culoare e albă+jante foarte frumoase,mi-aș procura unul,dar nu acum,peste vreun an.
1
3
Robert
Bucureşti, România
la 9 Octombrie 2013 - 20:16
@Alifonso, sa presupunem ca te cred. Insa la ce ''gandire uniforma'' ai nu as crede nici ca ai macar permis de moped, dar sa mai si conduci. La manifestarile care le ai, la putini le vin sa creada ca ai trecut testul psihologic inainte de asta. Dar sa presupunem ca ai mers cu aceste masini enumerate de tine, dar nu le-ai condus tu. Iar asta poate fi iar o alta problema, sa vorbesti de impresiile altora. Asta pe langa faptul, ca imi dau seama ca nu stii nici macar cum arata un ''recuperator'', si la ce foloseste intr-un service auto, mi-e greu sa te cred ca cunosti '' foarte bine tot ce ii legat de ele '' :D

4
0
Robert
Bucureşti, România
la 9 Octombrie 2013 - 20:17
PS : Asta cu ghilimelele de rigoare..........
3
0
FIFA
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 21:33
dacia ceia era 1.0....ini aduc aminte cum ai conduso a fost vesel pin ala urma..si prikoale o mai fost atunci....si ai mers ink si pe mb cela veki a meu w202, 1,8 benzina mecanica elegance anul 96 sinii diplomat,.))))))))))))))))))))...iaka de asta vreu eu ca sa ne intilnim odata pe viu sa vedem cine si ce este pe forum si ce este in realitate...

de x5 aestea nu mia plakut din prima si nici acum numi plak le vad in fiecare zi...


robert palma..
1
2
FIFA
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 21:35
da masina care o ai amu dc nu ai scriso???
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 9 Octombrie 2013 - 22:25
@tudor, luati-va de manutza amandoi.
Datorita limbajului tau de atotstiutor si superior prefer sa te ignor. Cu aroganti ca tine care cred ca le stiu pe toate si restul sunt niste prosti nu am ce discuta. Acele ''cutii'' de (Dacii) pe care le ponegresti tu mereu, au fost proiectate de niste ingineri care au facut niste facultati in domeniu. Eu am spus o parere dpdv al unui simplu utilizator al unei masini. Mai citeste comentariile mele inca o data, cu atentie de data asta.
Poate ca tu ai studii in domeniu... uite ca nu toata lumea e asa desteapta ca tine. Hai atunci sa le spunem la toti ca sunt tampiti....... cu alte cuvinte ar fi vai de capul lor, mai putin de al tau. Forumul de genii este in alta parte.
Bafta!
3
1
FIFA
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 22:53
....................................DACA NU ESTI ROBERT NU CITI OMENTARIUL NU ITI VA FI INTERESANT, .........................zimi concret unde am spus eu ceva de dacia de bine sau de rau.....niciodata nu miam spus parerea pe PA despre dacia dupa cite tin eu minte,...

robert, am impresia ca copii comentariile altora sau nici nu stiu ce faci,,,, ca nu se leaga ce spui tu, sau mai ales cu ce am spus eu.....

apropo spui ca unii utilizatori nu scriu corect, semne de punctuatie etc...si tu in comentarii tot faci greseli multe, zeci de greseli,,,asa ca nu ai dreptul sa critici pe cnv din cauza unui asa motiv stupid......nu suntem sub vizorul unor supraveghetori care asta si asteapta sa faci greseala si sati taie un deget.....bull shit...


si inca ceva, de obicei nu citesc cu multa daruire de sine comentariile tale, unul de aici chiar lam citit si uite cum vb tu....
Dar sa presupunem ca ai mers cu aceste masini enumerate de tine, dar nu le-ai condus tu. Iar asta poate fi iar o alta problema, sa vorbesti de impresiile altora. Asta pe langa faptul, ca imi dau seama ca nu stii nici macar cum arata un ''recuperator'', si la ce foloseste intr-un service auto, mi-e greu sa te cred ca cunosti '' foarte bine tot ce ii legat de ele '' :D


tiai dat seama cred ca am copiat ce ai scris tu....deci...tu presupui o situatie,,deci asta e doar o presupunere a ta mai apoi faci din asta o problema, si bazindute pe presupunerea ta ca el nu a mers la volan dar a fost pasager aratind asta ca realitate spui cu incredere ca nu stie ce e un recuperator si ce inseamna o masina in genere........................rezum ....te bazezi pe o presupunere *sper ca deja ai cautat in dex ce inseman presupunem)) adica nu e ceva real...si faci concluzii bine definite........construesti o casa cu fundament din tizic....*daca nu stii ce e tizic scrii si iti spun*................si inca ceva ................................cum? nu e aici forumul de genii? pai toate comentariile si ideile si cunostintle tale despre masini pot fi expuse cel putin de un geniu....*miam adus aminte aici si de eugen *fizicianul*......mai pe scurt dati o ....stii singur deja
2
3
Robert
Bucureşti, România
la 9 Octombrie 2013 - 23:12
Mai @tudore, dai cu bata-n balta , te pacalesti singur. Nu ai spus niciodata, dar niciodata pe PA despre Dacia ? Ai spus-o mai sus. Ori ti-ai uitat propriul comentariu pe care l-ai postat acum cateva ore, ori propriile identitati. Acum ca ai vazut ca esti in mocirla imi cauti nod in papura. Ei bine, iarasi dai gresi, eu imi recunosc unele greseli din comentarii si le corectez mai jos , cu ''modificarile de rigoare evident '', insa ceea ce face @Alifonso, nici decum nu este greseala, ci atat il duce capul. Eu inteleg ca este putin cam frustrat si are un caracter cu aroma de penibil, insa chiar si asa, melteanul cat este el meltean mai se simte din cand in cand. Pe langa asta, ce ''mi-e Tuti ce mi-e Mandi''. Amandoi scrieti aceleasi galuste expirate intr-una. De fapt cu voi din oficiu am ceva, si cei de spetza voastra, care in multe comentariii doar jigniti si nu spuneti nimic despre masini, ca doar asa iesiti voi in evidenta. Ceva on topic ai ? Daca nu comenteaza pe PA si PA-PA.
4
1
FIFA
Chişinău
la 10 Octombrie 2013 - 00:14
Acele ''cutii'' de (Dacii) pe care le ponegresti tu mereu, au fost proiectate de niste ingineri care au facut niste facultati in domeniu.......................unde am spus eu cutii de dacii.?????????deoarece am folosit niste cuvinte neintelese pt tine , cred ca nu ai inteles ce am avut in vedere....de asta ai ghicit sensul si ai fc concluzii...ai gresit..........cit despre faptul ca nu comentez despre x5 ista......
1. numi place masina , numi orezinta interes
2. nu comentez la fiecare topic, la fiecare marca de masina.......... cu date tehnice, cite vinzari, recalluri etc etc.....copiate de pe saituri specializate de parca as fi cel mai destept din romania.....unde nu sunt informat si nu am experienta de folosinta nu comentez....
1
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Octombrie 2013 - 00:40
TUDOR:
Faza aia cu "fizicianul" ---- iarasi, e iluzia propriei tale minti de geniu....a zis cineva ca-s fizician?? Sunt eu fizician? M-am autonumit eu pe mine "fizician" ??
Intrebare: Daca te-ai intoarce in scoala, ai alege profilul real sau umanist? - nu de alta dar, eu, prefer sa fac niste calcule ca sa pot face concluzii, iar fizica/matematica e o știinta care a dat rezultate, nu o multime formata din idei a unui "geniu" de pe o oarecare planeta a "geniilor" dintr-o galaxie de "genii" dintr-un univers paralel de "genii"...

AAPROPO: Din toata "fizica" ieșita din mine pina acum, arata-mi TOATE GREȘELILE comise de mine in concluzii si calcule!!!!!! AȘA, scriele pe puncte "1. ........ ; 2. .......; ...." ---- iar daca nu mi le arati, atunci, macar nu te amagi tu pe tine - da-ti seama ca vorbesti ceva imaginar --- "genial"...
3
1
FIFA
Chişinău
la 10 Octombrie 2013 - 00:56
am scirs la inceput daca nu esti robert nu citi....dc ai citit dle fizician? ..........)))) tu folosesti fizica ca sati argumentezi pozitiile......si am inteles ca vrei sa studiezi domeniul dat....cu ce nu esti tu fizician? ce am gresit aici?
2
2
FIFA
Chişinău
la 10 Octombrie 2013 - 00:57
si la urma urmei a fost o paranteza,,,,bea niste agheazma si linistestete
2
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Octombrie 2013 - 01:17
1. Nu devia de la subiect cu intrebarea :" de ce ai citit??"
2. Iarasi tu singur ma numesti "fizician".
3. De la "a vrea sa studiezi domeniul dat" pina la "am terminat sa studiez domeniul dat - am devenit fiziciaan" e o cale lunga.
4. Nu cred in existența unor ape sfinte...
5. Tu vorbeai acolo ca ne credem super destepti , fizicieni si priceputi....adica, ai vrut sa spui:" nu o mai faceti pe geniul, precum ti-ai adus aminte de un eugen care o facea pe fizicianul, ca nu mai sunteti voi toti asa priceputi" --- prin urmare eu intreb:" daca ma cred destept fara ca sa fiu, unde e dovada ca eu ma prefac destept , adica undeva, prin comentariile mele exista ceva aiurea, care dovedeste ca eu am vorbit niste prostii , lucruri false. ȘI EU INTREB:" unde sunt aiurelile mele???"
6. No answer.
3
1
501STL
Chişinău
la 10 Octombrie 2013 - 08:39
Tudor,bai am uitat de mercedesurile tale ,eu pe toate 3 ale tale mercedesuri am mers la volan ;), lasai ca cu oameni atrofiati la cap nu ia ce discuta,la general tudor cunoaste foarte bine de mine si nu am scris un cuvint in plus,da asai cind vrei sa te imparti cu niste imbecili,primesti si rezultat pe masura.
2
3
501STL
Chişinău
la 10 Octombrie 2013 - 08:39
Volkswagen traesc in chisinau da nu mam nascut aici,sunt de la nord
2
0
501STL
Chişinău
la 10 Octombrie 2013 - 08:44
robert - tu vezi incetisor in ce teai transformat ?eu urmaresc si automarket si mari prostiii mai indrugi si acolo,sap ei comenturi de acolo si le bagi aici,mii sila de tine,iti doresc macar un prieten in viata ta sa te bucuri si tu un pic de comunicare sanatoasa ,sa ai parte de o distractie sanatoasa ,dar sa nu iti futi prietenul din prima zi(tinind cont de orientatia ta)
1
2
501STL
Chişinău
la 10 Octombrie 2013 - 08:50
robert citeste icna o dat acomentariu si copie mie textul unde tudor scrie ceva de dacia rau sau bine?el sia adus aminte de dacia fiindca era iarna si eu imi faceam de cap cu frina de mina si am intrat intrun sants ))))))))))))))))))))))))
2
0
501STL
Chişinău
la 10 Octombrie 2013 - 08:58
Volkswagen - sincer nu imi dau staruinta de ascri aici anume cu semne de punctuatie,la servici ma satur sa bag î ă ș ț si semne de punctuatie :)
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 10 Octombrie 2013 - 11:00
@Alifonso,

Vreau sa iti atrag atentia de ceva vreme (in cel mai pertinent mod) ca faci un lucru care nu este foarte frumos. Toti avem slabiciuni pentru o anumita marca sau marci si unele persoane chiar investesc bani si timp in aceasta pasiune care este automobilul , iar cand apar comentarii la fiecare articol referitoare la cat de "cazan" e o masina sau alta, poate fi un pic ofensiv. Toata lumea citeste cu placere un comentariu fundamentat si prezentat civilizat, iar in acele cazuri, cateodata chiar se pot invata lucruri noi. Dar cand sunt spuse lucruri pe un ton atat de transant si provocator ,discutia nu poate fi constructiva. Si vreau sa precizez ca ceea ce am spus mai sus nu are legatura cu acest articol in particular ci mai degraba cu mai toate comentariile tale. Daca citesti atent ceea ce am spus ai intelege ca nu am nimic impotriva opiniei personale a nimanui.Singurul lucru care trebuia inteles e ca anumite drepturi vin cu o responsibilitate, iar in cazul de fata aceea este ca un pic de moderatie (ma refer la mai putina agresivitate si mai mult respect pentru cei care intra pe site-ul acesta). Si indiferent ce comenteaza un om, cata vreme nu o face cu rea-credinta, nu ai nici un argument uman sa il jignesti.De aceea te indemn la temperatie. Nu o sa continui conversatia pentru ca daca nu am reusit sa ma fac inteles pana acum, ori eu am o problema in a ma exprima, ori tu ai o problema in a intelege.
Numai bine !
3
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Octombrie 2013 - 13:43
ALIFONSO nene --- lasa jelea bre --- " lasai ca cu oameni atrofiati la cap nu ia ce discuta[.......] asa cind te imparți cu imbecili...." ....băi , ȚINE MINTE 3 LUCRURI:
1. Nu e foarte greu sa numesti pe alții, fara argumente......
2. Orice imbecil, o sa spuna despre un om normal, ca EL e imbecil....
3. Un om normal, incearca sa rezolve conflictu, axandu-se pe SUBIECTUL DISCUTAT, nu pe IMPUȘCARE DE CUVINTE URITE LA ADRESA CUIVA. Daca te crezi priceput , ar trebui sa poti explica orice neintelegere, si nu ar fi o problema daca ar aparea pareri gresite.
3
1
501STL
Chişinău
la 10 Octombrie 2013 - 14:57
ce sa explic unui fizician ca tine?forta de frecare ?forta de atractie? )))))))) asa argumente vrei?,eu nu is di aista malish :) ,tu davai citeste si invata ca cind ai sa cresti mare sa ai masina ta si atunci sa comentezi si sa argumentezi,da di aistea aldi tini care nu es din google si youtube nu am ce vorbi,tu esti un mucos inca asa ca stergeti mucii si foc la invatatura ))) pampers man :D
2
4
501STL
Chişinău
la 10 Octombrie 2013 - 14:58
nene? hahhaha ,wai malish ,nu vorbi prostii ca o sa faci caca
2
4
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Octombrie 2013 - 15:39
ALIFONSO: OAMENI BUNI - sa fim seriosi - sa iasa desteptaciune din ALIFONSO??
1. Care forțe ?? Visezi forțe ?? Pfff - "eu nu is de aista" --- ap ii clar ca nu esti de aista --- UMANISTULE, nu cumva esti vreun prof de istorie sau educație civica ?? Vorbești EXACT ca un umanist......ai niște idei UTOPICE FAȚA DE TOT CE TE INCONJOARA --- "sint cu capu-n nooooooori"
2. Tat se rezuma la aseia ca "n-ai masina , insamna ca nu stii nica" "foaie verde fum de tractor" . Asta ii toata argimentarea --- argumentare de om inteligent, ce sa zic.
3. Nu stiu cine ii mai credul la ceea ce arata youtube-ul .... Sa nu arat amus cine, crede mai mult in youtube...
4. Ne reintoarcem -- "esti un mucos , pampers man" --- tralalalalalala --- bla bla bla --- cuvinte ale unei personalitati remarcante . Eu ințeleg ca poate intimpini probleme in viata din cauza DEREGLARILOR SFINCTERIENE, da nu numi pe altii asa ,,, hai sa fim seriosi...

Nu stiu ce virsta ai dar ....ești de-a dracu' de tot , scrie pe comentariile tale :"Băi , ceva nu-i in regula cu mine....NU LUAȚI IN SERIOS" ---- asta scrie pe cuvintul "ALIFONSO"
3
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Octombrie 2013 - 15:48
PENTRU TOATA LUMEA CARE MERGE IMPOTRIVA MEA:

Să faca unu din voi un subiect pe "CLUB" --- "Contra-argumente pentru Eugen0" sau numiti-l cum doriti, și ROG SA SE SCRIE TOATE LUCRURILE spuse de mine cu referire la automobile CU CARE NU SUNTETI DE ACORD.

PS: va rog fara chestii de marca ALIFONSO gen :" esti prost , ca nu intelegi, ca esti retardat" ș.a.m.d
Pe PUNCTE , și sa fie text structurat --- " 1. xxxxx ; 2. xxxxx ; 3. xxxx ; ......"
3
1
FIFA
Chişinău
la 10 Octombrie 2013 - 20:59
mai gheorghita, eu vad ca aceaesi propozitie noi o intelegem diferit,,, nu mai explic ca pierd timpul....AM SCRIS DEODATA DACA NU ESTI ROBERT NU CITI,,,,,ce iti bagi nasul unde nuti fierbe oala.....daca nu esti de acord cu fizicianul,,,,voi schimba in viitorul fizcian....e ok??
2
1
FIFA
Chişinău
la 10 Octombrie 2013 - 21:01
din momentul cela mie mia plakut cel mai mult...reactia luioleag,,,in genere reactia noastra
2
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Octombrie 2013 - 21:43
Eu citesc, tot ce e legat de mine. Ce e despre mine - ma priveste, indiferent de ce o sa scrii tu...altfel . Sau tu nu stiai ca nu e frumos sa vorbesti de cineva, cind acel cineva nu e prin apropiere.

APROPO: De ce as face ceea ce scrii tu ? Cine esti tu , ca eu sa te ascult ?
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 10 Octombrie 2013 - 22:29
Mda, se pare ca am avut dreptate...........O sa incerc sa il evit cat de mult posibil pe acest mare letrat. Daca era intr-adevar un barbat adevarat, nu ar fi postat sub ''anonimat'' , chiar daca s-a semnat ''Alifonso''.

Nivelul de cultura al omului , sare in ochi de la primele cuvinte, unde tot aici ai impresia ca este mai matur decat ''pulseaza'', insa nea' Alifonso abordeaza un comporament total inadecvat , iti dai foarte repede seama din urmatoarea fraza, citez : '' el sia adus aminte de dacia fiindca era iarna si eu imi faceam de cap cu frina de mina si am intrat intrun sants '' , si alte paragrafe de genul asta. Ce-i drept sa lasam baiatul sa se ''dea cu frina di mina '' :)) .....
4
1
501STL
Chişinău
la 11 Octombrie 2013 - 10:29
da mai robert imi placea sami bat joc de dacia voastra fiindca nu era amea si nu aveam nici o treaba sa merg atent,era iarna si imi era vesel cu prietenii sa ne facem de cap ,am facut vreo 30 km in seara ceea numai ca sa cumparam o cola :)))) ceea ce unora li se pare idiotism,nou ne era vesel asa ca ciocu mic roberte,da tu magarule nu esti sub anonimat aici si pe alte siteuri aldi automarket,ce idiot prost mai esti zici de mine da singur faci asta,aici singur tiai puso :)))))))))))
2
2
501STL
Chişinău
la 11 Octombrie 2013 - 10:45
tu crezi sau fizicianul pampers man ca o s ama farim sa imi intelegeti inteligenta si temperametnul meu?cine sunteti voi ca sa ma starui s anu scriu cu greseli?eu aici ma distrez cu voi,imi place cind si cum va enervati,cum incercati sa pareti destepti da ditro parte va spun ca e cu totul invers,mai ales pampers man care cu fizica lui mo dat gata :D ,si tu robert cu viziunile tale de orientatie gresita,ce sa va dovedesc voua imbecililor? :D : este o vorba " sint prost si eu,da cind vad mai prosti ca mine ma bucur " :D
2
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 11 Octombrie 2013 - 11:44
ALIFONSO:
1. Esti prost ca crezi ca noi ne enervam Habar nu are creieru tau cum ma simt eu in spatele ecranului. Și esti prost ca nici macar nu poti sa iti argumentezi spusele - esti om GOL.
2. Ti-am spus ca la prosti , ca neuronu tau prost , percepe asa lucrurile. Deci e treaba ta ce gindesti. Nu ma *** ce crede un prost.
3. Vad ca ai probleme psihologice legate de dereglarile sfincteriene...macar puteai sa nu le faci publice.
4. In concluzie - poti fi FOARTE USOR , dus de nas...crezi in niste mituri , fara macar sa pui logica la lucru...minte de gaina. La vorba esti tare vad ca......da la argumentare , demonstrare - ZERO.

PS: nu te screme la asa turatii, ca o sa faci ceva in pantaloni, doar ai probleme sfincteriene.
4
1
Robert
Bucureşti, România
la 11 Octombrie 2013 - 16:18
@alifonso,

Vaii, dar ne cerem scuze maestre, ca am ''imdraznit'' sa iti '' farimam'' inteligenta si temeramentul tau demn de un Einstein. Acum, te lasam sa '' ti dai cu frina di mina '', deci mai baga o cola............ Macar sa fi treaz fizic daca psihic nu.:))

Scuzat-mi offtopicul.....
3
0
501STL
Chişinău
la 11 Octombrie 2013 - 17:28
eugen :D ,tu singur ai inteles ce ai scris? eu nu ,esti atit atrofiat mental ca nu stii sa te exprimi normal,ai scris o serie de cuvinte fara legatura intre ele si fara sens prost prost prost prost :DDDDDDDDDD si gata?daca t esocoti asa echilibrat si controlat de ce vorbesti cu cuvinte urite?deja stii singur raspunsu ,pentru c aesti pampers man :DDDDDDDDDDD ,si mia apoi folosesti cuvintul "sfincteriene" atit de des si aiurea ca am impresia c anici nu stii ce ineamna asta domnule enstein :),tiai facut lectiile?ia zi ce not ao primit baitelu bombonelu azi la scoala?
1
2
501STL
Chişinău
la 11 Octombrie 2013 - 17:34
da tu bai robertinnhio,ce fugi de la tema?de aici ma acuzi ca mam semnat ca un animat,da singur nu stii sa rs de tine,si tu si eugenio sau pampers man ma acuzati de ceea ce de fapt si voi sunteti :D ,da ce ii legat de ce fac eu fac din placere,nu ma incordes ca sa fi fost prius avea sa fie mai econom sau sa fi fost land criuser avea sa nu simt santu :D ,ma pis pe tine si pe mentalitatea ta incordata,si modalitatea ta de a trai ,esti un om eftin ,nu ai valoare ca sa iti mai acord timp,constat timp pierdut cu tine aiurea,iti doresc o fata frumoasa in viata sa ai macar o data sa intelegi ca nui bine sati rozi treaba de podea sau de vreun prieten deal tau bun,c anumai de acestea si ai :D ,pa raule :D
1
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 11 Octombrie 2013 - 17:43
ALIFONSO:
Daca tu nu intelegi ceva - nu inseamna ca ala care a scris e vinovat...poate tie nu iti ajunge inteligenta sa intelegi...cica "atrofiat mental" -- pai asta tu esti - daca nu intelegi lucruri atit de simple, atunci de ce naiba te mai bagi in masini ??
PS: Asta este un "filtru" de oameni fara substanta cenusie in ei... cica "nici tu nu ai inteles ce ai scris" --- ai o inteligenta de invidiat...Limita inteligentei cind gradul ei tinde la infinit esti tu, intelegi ?? -- a stai... tu nu stii ce inseamna o "limita de functie" ....locu tau e la stina....eu macar termin 12 clase, da tu nici p-astea nu le ai....DUTE BAI LA PSIHOLOG, AI PROBLEME CU LOGICA....
2
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 11 Octombrie 2013 - 17:53
ALIFONSO :
Nu vrei sa-ti facem o testare de atentie ???
PROBLEMA:
Deci tu esti conducatoru unui autobuz, la prima statie se urca 15 baieti si 13 fete, la a 2-a statie se coboara 5 baieti, 5 fete, dar se urca 2 baieti si 4 fete. La a 3-a statie, se coboara 10 fete si 1 baiat, dar se urca 4 baieti si 12 fete. La a 4-a statie, mai urca inca un baiat si cu un pensionar, se coboara 1 fata. La a 5-a statie mai urca un pensionar si 5 fete, dar se coboara toti baietii din autobuz. Intrebarea : Citi ani are soferul autobuzului ?
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 11 Octombrie 2013 - 18:03
ALIFONSO:
La fiecare coment al tau, am raaspuns. DAR TU, dupa fiecare comentariu al meu, NU AI contra-argumentat nimic, AI TRECUT LA ALTE SUBIECTE. Ceea ce inseamna ca fugi de la un subiect la altu si cauti prosti in jur, dar nu te uiti in oglinda - ca sa iti dai seama cit e de aproape
0
1
Cyber
Briceni, Moldova
la 11 Octombrie 2013 - 19:47
Din aceste comentarii, daca pot fi numite asa:)), se oberva clar ca BMW-ul ramane a fi una din cele mai populare masini de pe PA... tinand cont de numarul de coment-uri:))

Numai bine! Da, apropo, nu pot sa ma opresc din ras cand observ cate cuvinte "frumoase" sunt folosite frecvent de super-inteleptii peteiauto.
1
3
501STL
Chişinău
la 13 Octombrie 2013 - 02:41
eugen esti bolnav? :D scrie un comentariu si bun ,ce ai impins acolo?ca nu am citit ,sis cu ghisitoarele este de clasa 1?sau ai ghicito si vrei sa te arati tare?tu singur intelegi ce scriii?da sincer?macar acuzama de ceva ,injurama ,dar sami fie clar ,da tu iar ai copiat un aalineat de alu enstein :D si ti se pare ca esti destept? pampers man ,fii linistit,ea si mai studiaza fizica ,ca in viata o sa iti ajute tare,cind o sa intelegi ca esti un bolvan prost si nimic nu ai facut in viata asta,o sa arunci o caramida in sus si o sa astepti sa cada in cap :D ,pa baby :D
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 13 Octombrie 2013 - 13:15
acuzama =acuza-ma
injurama =injura-ma
sami = sa-mi


Asta ca sa priceapa si nea' Alifonso cum se scrie corect.
1
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 13 Octombrie 2013 - 23:11
ALIFONSO:
CUM DRACU' VREU EU ATENȚIE DIN TINE CIND TU O PROBLEMA DE CLASA 0 NU O POTI REZOLVA...BA DA IEȘTI DUS CU TOTU!!!!!!

Sincer, credeam ca o sa observi fișka....da minte din tine ca din popa stripper... Daca citeai doar PRIMA si ULTIMA PROPOZITIE, raspundeai!
"Tu ești conducatorul unui autobuz [...] Ciți ani are șoferul autobuzului?" ---- bai ești prost de put colțunii... Mai ai molitva sa-mi zici "bolvan prost" sau "pampers man" ???

Bai, inca ase om descreierat nu am crezut ca o sa intilnesc vreodata....Bai, "problema" asta mo dat gata...ești orb nene,

Și la urma mai vorbesti cu el pe teme auto serioase.....vai de pielea ta....
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Octombrie 2013 - 00:24
ROBERT:
Ca bine au mai pus denumirea de "PIATA auto" ...sunt unii p-aici, care tind sa stirneasca certuri - ca babele la piata.
Eu cred ca cel mai bine sa citim articolele facute de oameni normali, fara sa ne pierdem timpu cu GLOZI... Vorba aia:" uneori taci, fiind convins de prostia celorlalti" . Lasa ei sa "dezbata" temele despre masini, sa faca "destepte" deductii, si sa creada ceea ce cred ei si acum.. La urma urmei, oamenii ciștiga pe baza concurentilor - deci noua ne trebuie concurenti - pe baza lor facem bani :D ....chiar aș vrea sa ma intilnesc peste vreo 15 ani , cu ALIFONSO, el intr-un G-Power Hurricane RR (daca a auzit de asa versiune tunata a lui M5 E60 - care are 800CP , și cred ca vreo cițiva Nm in cruce) , iar eu pun la bataie un muscle de 800CP. Sper sa faca bani in 15 ani sa-și cumpere unu, iar eu un muscle de 800 cai.... Sa vedem cine ajunge primu la finiș...
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Octombrie 2013 - 00:37
ALIFONSO:
Ce zici, BMW M5 E60 G-Power Hurricane RR (800CP la 7500RPM , 800Nm la 5000RPM) versus Dodge Challenger SRT8 HPE800 ( 800CP la 5800RPM , 1116 Nm la 4000RPM) .

PS: pentru M5 se specifica un sprint 0-100 in mai putin de 4 secunde ( avind in vedere ca are 1800kg) ...mi-i interesant Chally in cit il scoate , daca Grand Cherokee , cu acest motor face 3.1 secunde pina la prima suta , avind cam 2300kg...(Challenger are cam 2 tone)
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!