Skoda Superb facelift
17 Ianuarie 2014
Actuala generaţie Skoda Superb are o carieră onorabilă pe piaţă, fiind lansată la începutul anului 2008 şi câştigând imediat în preferinţele publicului european, iar mai apoi din întreaga lume. Numai faptul că a fost numită maşina anului 2009 în opt ţări europene e un exemplu elocvent pentru un start excepţional de carieră. Se poate vorbi şi despre succesul
din ţara noastră, Skoda Superb menţinându-se constant în topul celor mai vândute modele din segmentul său.

Iar succesul nu e unul uimitor, dacă aruncăm o privire peste ingredientele cu care te ademeneşte Superb. În
esenţă, acestea se concentrează pe ideea de a „oferi mai mult pentru puţin”. Dacă e să ne coborâm un pic mai jos în folclorul popular, am putea spune că Superb merge pe ideea de a fi „ieftin, bun şi consistent per kilogram”. Şi nu e nicidecum o ofensă! E mai degrabă un ideal împlinit, pe care mulţi alţii îl declară imposibil!
Skoda Superb vine cu un spaţiu interior absolut imens, mai ales pe lungime, de care beneficiază în primul rând pasagerii spate. E ca şi cum ţi-ai lua în dotarea de bază o versiune cu ampatament mărit a unei limuzine de clasă business. Materialele interioare nu sunt tocmai fiţoase, dar păstrează o demnitate de care să fii întotdeauna satisfăcut. Confortul la rulare este şi el excelent, iar grija pentru toţi pasagerii
se face simţită imediat, astfel încât nu-ţi ia foarte mult să ţi-l doreşti pe Superb ca maşină de familie sau ca maşină în flota companiei. Modelul vine şi cu un design elegant, cu un pic de accente retro, care te face să-l admiri şi să-l consideri întotdeauna proaspăt, detaşat de trecerea timpului. E explicabil, deci, de ce primul facelift major al modelului a venit abia la mai mult de 5 ani de la intrarea în producţie!
Ei bine, faceliftul lui Skoda Superb i-a tăiat serios din accentele retro şi ne serveşte acum modelul ceh drept un produs proaspăt, abia conceput. S-a umblat şi la partea tehnică. Dar esenţa ingredientelor de cucerire a rămas neatinsă. Iar noi vrem să vedem un Superb într-o dotare medie, cu o motorizare ceva mai accesibilă. Aşa că am luat la test un Superb 1.4 TSI GreenTec, cu 125 CP la activ,
cuplat la o transmisie manuală în
6 trepte, în dotare medie Ambition.
În Moldova, un astfel de Superb nu
e prea departe de preţul minim
posibil al modelului de 16,990 euro
(valabil pentru aceeaşi motorizare,
în dotare de bază Active) şi costă
17,950 euro.
Haideţi să vedem, deci, ce poate obţine un cumpărător care îşi doreşte un Superb mai accesibil.

Accente noi

În pozele oficiale, dezvăluite de producătorul ceh la anunţarea faceliftului, noul Superb vine cu
modificări substanţiale la designul
părţii frontale, dar mai ales la
posterior. Blocurile optice faţă conţin
acum fâşii de LED-uri şi şi-au
modificat şi forma. Dar trebuie să
ştiţi că acele LED-uri sunt opţionale
şi vin doar pe dotările generoase.
Maşina din testul nostru, spre
exemplu, nu
dispune de
astfel de artificii de design şi arată
ceva mai simplu. De fapt, trebuie să
recunosc că fără LED-uri care să
dilueze liniile colţuroase, farurile faţă
par un pic prea rectangulare, cu prea
multe unghiuri ascuţite. Şi calandrul a
obţinut o formă mai rectangulară, în
ton cu ultimele tendinţe de design ale
mărcii, dar şi despre el am putea să
spunem că nu se prea potriveşte cu
aerul ăla un pic retro al maşinii, pe
care îl ştim cu toţii şi care este încă
emanat de forma
montanţilor, mai ales
a celor spate. Dar, în
fine, sunt mici detalii, care taie doar un pic din frumuseţea tabloului final, încât să nu-ţi strice părerea despre un model pe care, în fond, îl admiri.

Posteriorul noului Superb este de
departe mult mai inspirat şi aduce un
aer mult mai intens de prospeţime.
Blocurile optice masive se încadrează
perfect în design şi ai
impresia că anume
aşa ar fi trebuit să
arate Superb încă de
la început.
Confort

La capitolul ăsta Skoda Superb a
rămas fidelă şi absolut de neclintit.
Interiorul a primit mici modificări, dar
şi-a păstrat neastinsă eleganţa
originală, iar confortul la rulare a
rămas la fel de bun. Izolarea fonică e
una bună pentru preţul maşinii, chiar
dacă nu o echivalează pe cea a unor maşini premium, conduse cu şofer. Dar dacă e să privim preţul maşinii, atunci zicem că cehii au făcut o treabă excelentă la acest capitol.

Pasagerii spate beneficiază de guri de ventilare dedicate, poziţionate în montanţii mediani. Dotarea noastră, însă, nu le permite setarea temperaturii individuale, aşa că pe
tunelul central aceştia văd doar temperatura exterioară şi ora, neavând opţiunea de a-şi regla confortul termic. Despre spaţiul pentru genunchi şi pe înălţimea de care se bucură pasagerii de aici, însă, e în plus să vorbim prea mult, şi vă vom spune doar că acesta e absolut imens. Ai într-adevăr senzaţia unei maşini cu ampatament mărit, creată anume cu scopul de a le alinta picioarele pasagerilor spate!
Condus

Atunci când te afli la volanul lui Superb, s-ar putea să te simţi uneori şofer, din cauza atenţiei atât de mari de care se bucură cei de pe bancheta spate. Şoferul familiei, eventual. Dar vei avea plăcerea să-l simţi pe Superb ca o maşină lungă, cu ampatament lung, care virează un pic altfel în spaţii înguste faţă de alte maşinuţe mai mici.
Ştiţi voi, plăcerea aia de a lăsa întotdeauna un pic de spaţiu rezervă pe lateral atunci când faci un viraj într-un loc mai îngust, pentru ca raza de întoarcere să lase şi roţile spate să încapă ulterior. În condus de traseu, dacă îţi setezi scaunul un pic mai sus, pentru a vedea capota, vei fi surprins să descoperi o proeminenţă centrală nouă pe capotă, care îmi aminteşte de un element similar de pe o bătrână
Volgă Gaz-24 sovietică. Ei bine, şoferii cu un stagiu mai mare din fostele ţări sovietice vor prinde imediat această analogie, care s-ar putea să le placă la nebunie.

În condus firesc, chiar şi la viteze mai mari, Superb are o ţinută exemplară şi îşi păstrează o bună informativitate în volan. Efectele ampatamentului XXL se fac vizibile abia atunci când forţezi
nota cu agresivitate în viraje sau pe eventuale circuite izolate. Acolo îi simţi spatele un pic prea departe de tine, iar depărtarea îl face nărăvaş, atentând în permanenţă la derapaje. Dar cine îşi ia un Superb pentru a merge pe circuit cu el? Doar o manevră bruscă de evitare a unui elan scandinav te-ar face să simţi efectele de care vorbesc, iar toate celelalte drumuri publice nu vor face decât să-ţi aducă bucuria confortului sporit de la bord.
Eficienţă

Motorul pe care îl avem sub capotă se vrea a fi unul ultra-eficient, din acest motiv având şi eticheta GreenTec afişată pe el. Cei de la Skoda anunţă emisii CO2 de doar 138 g/km pentru el, iar cifrele de consum par extrem de atrăgătoare: 7.8 litri/100 km în regim urban, 4.9 litri/100 km în regim extra-urban şi 5.9 litri/100 km în regim mixt. E un motor turboaspirat, însă, iar 125 CP,
raportaţi la dimensiunile lui Skoda Superb, ar putea însemna o utilizare mai plenară a resurselor sale, de asta ne-a fost interesant să-i tesăm eficienţa reală într-un maraton de consum pe un traseu dus-întors, în mare parte extra-urban, de aproximativ 120 km prin Republica Moldova – cu drumuri imperfecte, cu trafic lejer, dar real, şi cu un ritm moderat, dar neobsesiv de condus. Am resetat cifrele de consum şi de distanţă parcursă şi am pornit.
După 16 minute de călătorie şi 17.4 kilometri parcurşi, aveam o deja o cifră excelentă de 5.3 litri/100 km. Dar era prea devreme să ne revendicăm laurii, pentru că în prima parte a traseului nu am prea avut urcuşuri abrupte, iar ele abia urmează, condimentate şi de nişte curbe mai strânse de traseu.

După 40 de minute de la start şi 44.2 km parcurşi în total, cifra consumului
urcase la 5.5 litri/100 km. Pe
parcursul următorilor 75 de kilometri
am încercat cu tot mai multă
străduinţă să coborâm cifra de
consum cel puţin până la
iniţialii 5.3 litri/100 km, dar
ne-a fost imposibil. După 118 km parcurşi, media totală a rămas neschimbată, la 5.5 litri/100 km.
E o cifră bună, fără îndoială, dar
noi credem că un ritm ceva mai
nepăsător faţă de cifra consumului
ar putea indica un consum real de
6.0-6.5 litri/100 km în călătoriile
extra-urbane.
Verdicat final

O maşină extraordinar de plăcută şi onestă, până la urmă. O maşină care îşi merită fiecare cent investit şi care va fi mai ales alegerea celor raţionali, care ştiu să-şi cheltuiască banii cumpătat. Perfectă pentru familii tinere şi ceva mai maturizate, graţie portbagajului imens şi conceptului
TwinDoor de deschidere a uşii portbagajului. Perfectă tot pentru familii graţie spaţiului interior imens. Perfectă şi pentru bunicii ăia între vârsta a 2-a şi a 3-a, nostalgici un pic, care îşi doresc un premiu frumos pentru o muncă de-o viaţă, pentru perioadele când încep să aibă, brusc, mai mult timp. Perfectă şi pentru companii şi pentru funcţii din alea oficiale de transportat oameni pe bancheta spate. Perfectă cam pentru
toată lumea, de fapt, cu excepţia celibatarilor înfierbântaţi, care vor să ardă anvelopele în viraje şi derapaje. Mai rar întâlneşti o maşină atât de polivalentă, atât de raţională şi atât de plăcută pentru atât de multe categorii de cumpărători! Şi tocmai prin asta e genială Skoda Superb, prin inteligenţa aia simplă şi extrem de eficientă, care-ţi cade tronc la inimă! Ce mai, merită un mare „bravo” maşina asta...
PiataAuto.mdIlie Toma
4
9,362
GALERIE FOTO (48 IMAGINI)
COMENTARII (35)
Vetrici
Chişinău
la 17 Ianuarie 2014 - 11:38
pentru PA: eu am scos consumul de 5.3 litri/100 km parcursi pe traseul Chisinau-Ungheni.
o masina tare draguta, urm[torul Superb o sa fie o Bomba.
1
0
FIFA
Chişinău
la 17 Ianuarie 2014 - 13:11
cu 4 pasageri la bord consumul cred ca e altul,, sau mai ales daca o pozitionati ca masina de familie....2 maturi 2 copii scaune plus bagaje,,,are alt consum...
1
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 17 Ianuarie 2014 - 13:53
Tare interesanta e gradația vitezometrului...
2
1
dima
Chişinău
la 17 Ianuarie 2014 - 14:28
Daca sa vorbim de consum, eu am condus la servici un tiguan 1.4 tsi cutie mecanica cu 6 rapoarte 4x4 din 2009 aproximativ 2ani, nu stiu daca ceva sa schimbat de atunci la motor si cutie, insa computerul arata tot timpul nu mai mult de 6.6l/100km, in realitate consumul era de aproape 9l/100km, asa ca ceea ce arata computerul nu tot timpul e realitatea.
1
3
501STL
Chişinău
la 17 Ianuarie 2014 - 16:25
eu cu 1.4 benzin ameu simplu fara turbo,77 cai putere cutia 5 trepte ,singur la volan cu un condus normal obtin 5,5 l la traseu asta cu viteza maxim 100 km/h plus ii un consum la rezervor plin controlat nu ce cifre am pe bord,cu 2 maturi + eu 90 kg si un copil,portbagaju plin am obtinut 6 la 100 km traseu la fel din ce am turnat nu ce imi arata la bord,asa ca e destul de posibil ca acest consum sa il ai la traseu cu Superbu,in rest unica obectie pentru gusturile mele sunt farurile spate,care sunt umilitor de aiurea desenate.........in rest o masina SUPERBA .
2
2
Robert
Bucureşti, România
la 17 Ianuarie 2014 - 17:41
Vetrici, da de acord, urmatorul Superb chiar va fi o BOMBA pe roti, adica asta in cazul in care nu s-au saturat de la fumul si uleiul pe care il papa un TDI, posibil sa se transforme in torte pe sosele. Dar au casco.
Cel mai amuzant lucru este ca un Superb nu prinde vit. max. mai mult de 185 km/h , iar ei i-au facut gradatia la 270 ? Oooouuu, mama-mia, dar ehh spalatilor pe creier ii abureste foarte usor, pe mine nu sau pe alti.Rotile spate mi se par cam disproportionate de intreg ''ansablul'' , deci in concluzie o masina iubitoare de mult ulei. Eu cu un prieten am consumat chiar 1 litru cu Superb va vine sa credeti ? Deci calitatea ''ghermanski'' este implorabila.



3
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Ianuarie 2014 - 17:41
Vetrici, da de acord, urmatorul Superb chiar va fi o BOMBA pe roti, adica asta in cazul in care nu s-au saturat de la fumul si uleiul pe care il papa un TDI, posibil sa se transforme in torte pe sosele. Dar au casco.
Cel mai amuzant lucru este ca un Superb nu prinde vit. max. mai mult de 185 km/h , iar ei i-au facut gradatia la 270 ? Oooouuu, mama-mia, dar ehh spalatilor pe creier ii abureste foarte usor, pe mine nu sau pe alti.Rotile spate mi se par cam disproportionate de intreg ''ansablul'' , deci in concluzie o masina iubitoare de mult ulei. Eu cu un prieten am consumat chiar 1 litru cu Superb va vine sa credeti ? Deci calitatea ''ghermanski'' este implorabila.



2
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Ianuarie 2014 - 17:47
Ahh si am uitat sa spun: Pretul de 19 mii Eur varianta de baza, este aberant
3
1
Vlad
Chişinău
la 18 Ianuarie 2014 - 11:58
Ei Robert, comentariile tale de multe ori ma fac sa zimbesc, dar de motoare TSI de la Skoda, mai ales 1.8, am auzit si eu de problema cu consumul de ulei, imi pare ca pina si uzina recunoaste asta ca ceva normal fata de proprietari, pina la 1 litru intre deserviri sau cam asa. Eu insa din auzite zic, n-am pe nimeni foarte apropiat cu asa motor, poate ne zice cineva ceva din proprie experienta mai adevarat si mai precis?
0
0
Igor
Chişinău
la 18 Ianuarie 2014 - 13:10
125 c.p. la o masina cu apartament XXL???

Opriti planeta Va rog, vreu sa cobor...
1
1
FIFA
Chişinău
la 18 Ianuarie 2014 - 13:29
da igor si inca 5l la 100 km....poveste da nu masina
0
1
Igor
Chişinău
la 18 Ianuarie 2014 - 17:16
Tudor, eu nu stiu... ma gindesc ca nu au facut masina asta ca sa cucereasca noi recorduri pe Nurnberg... dar 125 de cai putere pt o masina de... nu stiu... cit cintareste ea? vreo 1600-1700 de kg treb sa aiba... 1.4 TSI? citi Nm are? vreo 150-180... hai 200 treaca de la mine... 200 de Nm si 125 de c.p. pt o masina de clasa D cu tractiune pe fata??

ea, dealul-serpentina de la Cornesti, Ungheni, pe timp de iarna, nu-l ridica... pun pariu
1
0
dima
Chişinău
la 18 Ianuarie 2014 - 17:53
Igor momentul cred ca e mai mare de 200, de mers merge foarte bine, apropo eu am mers si pe yeti cu motor 1.2 tsi, merge extraordinar de bine ne catind ca era cu cutie automata, consumul de ulei este la toate tsi nu numai la 1.8 si nu e doar 1l la 100km, e mai mult si consumul de benzina e mai mare de 5l precis, chiar daca ai merge numai pe traseu.
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 18 Ianuarie 2014 - 18:45
Skoda Superb 1.4 TSI : 123CP@5000RPM , 200Nm@1500-4000RPM.
0
1
Igor
Chişinău
la 18 Ianuarie 2014 - 19:59
Dim, pe drumurile lor da... pe autostrazile europene ideale, da... nici un dubiu... ma gindesc ca o facut cutia cum trebuie... prin chisinau in ambuteiajele de pe izmail sau de la talciok, tot da... da blin... cind dai de o bucatica de asfalt bun, si vrei sa-i dai oleaca sub coada... cind se trezeste Schumacher-ru' (apropo, sper sa-si revina cit mai curind...) din tine... si auzi turbobiziit sub capota si masina sta pe loc, atunci cred ca intelegi ca nu trebuia de economisit la motor...

P.S. pentru cei care nu m-au inteles la ce ma refer, asta e o parere PUR subiectiva :)
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 18 Ianuarie 2014 - 20:22
Citesc com-urile de aici si ma binedispun. Ce-i drept sa o spun sincer, rad in hohote si anume citez : ''ea, dealul-serpentina de la Cornesti, Ungheni, pe timp de iarna, nu-l ridica... pun pariu'' am incheiat citatul. CU CE sa ridice domnule Igorskovinscki ? Cumva vrei sa ''ridici'' dealul cu macaraua ? Logica frate este ZERO la tine, pur si simplu nu are sens...............Probabil ai vrut sa spui ca ''nu-l urca'' , dar inteleg emotiile in public. Ma intreb cum au luat BACU' unii.
4
0
Uberzilla
Bălţi, Moldova
la 18 Ianuarie 2014 - 21:57
@Opriti planeta Va rog, vreu sa cobor...
Daca opresti planeta, coboara toti...
0
0
FIFA
Chişinău
la 19 Ianuarie 2014 - 01:01
f corect igor ziziit.....123 cp la 5000rpm.....dap treb del turat binisor ca sa ai 123 cp .....sa poti merge normal...si iarasi la 5000rpm consumul ,,,da nu mai zic nimic
0
1
Igor
Chişinău
la 19 Ianuarie 2014 - 11:45
bai robert, du-te uai in p...... m... cu gramatica ta si uite-te la radu banciu acela a tau care ne injura si nu te lega de vorbe ca lumea de aici a inteles perfect ce am avut eu in vedere... mudakule
2
4
Ion H.
Trieste, Italia
la 19 Ianuarie 2014 - 12:17
Stati linistiti ca cine o cumpara isi ia un 2.0 diesel ca are acelasi consum sau un benzinar mai puternic.Acelasi lucru poti sa spui si despre Volvo S80 cu motor de 1.6 diesel.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 19 Ianuarie 2014 - 14:17
@Igore, atat te mai intreb. Ce fumezi ca vrem si noi ? Si cine este Radu Banciu ?
2
1
Vetrici
Chişinău
la 19 Ianuarie 2014 - 17:41
ROBERTE PRINDE 210 KM/h fara probleme, personal am incercat.
sunt de acord ca consuma putin ulei, dar nu toate...
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 19 Ianuarie 2014 - 19:26
PRIETENE, 210 la vale. Si eu am prins 190 km/h cu Dacia 1300 la vale.
2
1
501STL
Chişinău
la 20 Ianuarie 2014 - 01:40
1450 kg masa curata
0
0
501STL
Chişinău
la 20 Ianuarie 2014 - 01:54
bai mirositi a ars deja toti aici cu dealuri si "serpentine " numai la noi poti sa auzi asa rahaturi,ca pe asa masina asa motor slab,sint deacord ca exista motoare puternice si sint slabe,da asta nu inseamna ca cela slabe se sperie de deal,pun pariu ca 99 % din cei ce afirma aceste lucruri aici nu le confirma ,uite eu confirm ca cu masina mea cu 1.4 benzin de 77 cai si 115 nm nu am avut probleme niciodata ,da credetima o vazut e tati dealurile din moldova si serpantinele din ea,o data si repet macar o data nu am avut probleme chiar daca masa masinii este de vreo 1100 kg curata ,fara mine 90 kg,a mers asa cum se cade si nu am chinuito mai mult de 3000 turatii , si da nu pot sa spun ca acceleram la deal ca vre un 2.0 care lam avut inainte de acesta,da oricum .......asa ca lasatio cu basmele,eu personal circul 90% numai in orash nu vad sensu la un motor mare sau la o putere mare,simplu nu ai unde sa o folosesti,si cei ce o folosesc prea mult sfirsesc tragic asa ca ,ploaie la moldoveni si minte la cartoafe........:)
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 20 Ianuarie 2014 - 02:28
Da Alifonso, pe laga faptul ca ai o limba romana ''fara cusur'' (greseli si dezacorduri gramaticale intalnite frecvent) , macar ai zis si tu odata ceva mai ''concret''. CONCRET, nu CORECT, sper sa nu te dai in stamba acum.
1
2
Vetrici
Chişinău
la 20 Ianuarie 2014 - 08:33
Superb nu ai condus și nu știi, deci îți dai cu părerea doar pentru faptul că ești ȘMECHER.....
sănătate ție.
2
2
FIFA
Chişinău
la 20 Ianuarie 2014 - 10:48
eu cu 184cp si as vrea mai puternic cred ca 3.0 ar fi ideal...dar 1,4 nici nu pun la indoiala ca e slab pt superbu ista
0
2
FIFA
Chişinău
la 20 Ianuarie 2014 - 10:50
cum ar fi o fata asa de vreo 20 de ani o frumoasa etc si na tsitse marimea zero...asa deodata vezi ce nu ajunge,,,asa si aici motorul ista de 1,4 nu ajunge
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 20 Ianuarie 2014 - 15:43
Cred și eu ca era binevenit un motor mai puternic. Am mers pe 525i din 2002 cu 189CP și mi s-a parut slab, ca nici masina nu era usoara. Exact asa si aici.
0
0
501STL
Chişinău
la 20 Ianuarie 2014 - 15:55
fiecare cu cerintele lui,insa pun pariu ca majoritatea de aici ce comenteaza folosesc sau ar folosi potentialul deplin al masiniii maxim 10 % din timpul petrecut la volan,acum ca au mai instalat si camerele astea al general nu ai sa ai unde si cum ,asa ca pentru mine la moment motorul mic e destul de rational si bine gindit
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 20 Ianuarie 2014 - 16:50
@Alifonso : inainte am avut un Volvo 850 GLE ( 1995 ) cu 2.0 și 126CP. Mașina aveam cam 1600-1700kg. Era de-ajuns ca dealul sa faca cu orizontala un unghi de 15 grade , ca daca nu ii dadeai in podea , TAARE GREU accelera. Doar pe loc drept/vale era posibil sa evit sarcina de 100%. Iar pe trasa , nu puteai sa ajungi din A in B fara gaz in podea.
0
0
501STL
Chişinău
la 21 Ianuarie 2014 - 01:12
Eugen0 probabil,da uite masina mea are probabil unu dintre cele mai slabe motoare din clasa si de pe piata 77 cp si 115 NM si imi ajunge,conduc 1.5 la servici un getz ,vreo 100 de cai ,raport greutate putere mai mult decit cer eu de la ea,mai avem 2 hyundai accent de 1.4 107 cai cutie automate ambele ,nimeni nu a zis ca nu le ajunge putere,colegii mei cind merg cu ele spun ca scot vreo 10 litri in orash (pe bord) eu personal prin orash am scos 8 litri prin ambuteiaje,cu mers linistit fara accelerari nebune,asa ca nustiu cum voi si ce parere aveti,eu personal din propria experienta spun ca pentru deplasari din punct A in B putere e destula,insa deja fiecare cu parerile lui..........
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 21 Ianuarie 2014 - 01:50
@Alifonso , nici nu neg. Asta simți - asta e. Dar vorbeam de mașina gen Superb. Adica greutate mare.
0
0
501STL
Chişinău
la 21 Ianuarie 2014 - 08:58
@Eugen0 nu as spune ca cintareste mult,chiar ma intrigat tema asta si fac tot posibilul sa ma inskriu al test drive la o asemenea tehnica si pe urma ma impart cu voi,........spers numai sa mi se primeasca
0
2
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!