Mitsubishi Outlander s-a lansat de curând într-o nouă interpretare, care pare prea radicală pentru un facelift, dar prea puţin consistentă pentru o nouă generaţie. Niponii folosesc termenul de revamped în comunicarea lor oficială, ceea ce vrea să însemne un model cu noi forme. Adică, avem de-a face cu un facelift major, dar măcar ne bucurăm că niponii sunt oneşti cu noi şi nu pretind a avea o nouă generaţie atunci când nu o au, de fapt.
Şi totuşi, pe lângă noile forme, Outlander aduce şi schimbări tehnice importante. Noi am testat actuala generaţie în anul
2012, atunci când s-a lansat, apoi în anul
2014, după ce a primit un facelift minor. Eram, deci, extrem de curioşi să vedem schimbările de acum, care promit a fi mult mai consistente! Să descoperim împreună ce aduce astăzi noul Mitsubishi Outlander!
Prezenţă şi designMitsubishi a avut un design foarte reuşit la începutul anilor 2000, care s-a agresivizat şi mai reuşit în stilul filosofiei Jet Fighter ştiţi voi, grija aia trapezoidală a lui Lancer X. Părea că designerii au găsit piatra filosofală în materie de design al mărcii, însă formele nu pot să stea pe loc şi era nevoie de ceva nou, la fel de memorabil. E greu, însă, să-ţi depăşeşti propria operă reuşită uneori, iar cei de la Mitsubishi au cochetat câţiva ani cu ideea revenirii la formele naturale şi funcţionale ale anilor 90, prin modele ca
Space Star şi noua generaţie Outlander. Aceste modele au căpătat imediat o prezenţă ştearsă, asiatică, pe gustul unora, dar spre ignoranţa multor altora. Reţeta a eşuat la nivel global, chiar dacă unele pieţe au îmbrăţişat acele forme. Era nevoe de ceva