Eh, şi până la urmă la ce ajungem noi cu senzaţiile de condus? La o concluzie greu de tăgăduit: că tracţiunea spate o bate nemilos pe cea faţă în senzaţiile şi plăcerea abundentă de condus! E fizică, dragii noştri, şi dacă vreţi să simţiţi plăcerea aia supremă la volan, asta e reţeta fizică. Cât priveşte Audi, există o soluţie pentru plăcerea supremă şi ea poartă denumirea de quattro. Ne-aţi înţeles. De altfel, tracţiuni integrale sunt disponibile pe motorizările superioare ale tuturor modelelor din test!
Cât costă cele 5 modele în
Moldova?
Eh, dragii noştri, şi acum, după un extaz de plăcere de la condusul celor cinci modele din test, haideţi să facem şi ceva comparaţii, ca să vă puteţi imagina măcar aproximativ cât costă cele 5 modele din test.
Motorizarea 1.4 TFSI, testată de noi pe Audi A4, este şi cea mai accesibilă pentru acest sedan german în Moldova, şi vine doar în combinaţie cu cutia de viteze automată, oferită opţional pe alte pieţe europene. Distribuitorul din Moldova, însă, a inclus din start cutia automată în preţul de bază, pentru că nimeni nu-şi mai doreşte manuale în zilele noastre pe asemenea modele. Aşa că un Audi A4 porneşte în Moldova de la 27,000 euro şi vine echipat anume cu acest motor 1.4 TFSI, cu aceeaşi cutie de viteze automată S tronic cu dublu ambreiaj cu 7 trepte. Exemplarul testat de noi astăzi costă, cu tot cu dotări, 34,800 euro.
BMW Seria 3 facelift are un preţ de start mai atractiv, pentru că el vizează motorizarea 318i cu cutie de viteze manuală. Astfel, cel mai accesibil Seria 3 e 318i, ca şi maşina din testul nostru,
şi porneşte de la 22,410 euro. La acest preţ puteţi adăuga aproape 2,000 euro pentru cutia de viteze automată cu 8 trepte, iar maşina din testul nostru, cu tot cu dotări, într-o listă fără excese, costă 29,825 EUR. BMW Seria 3 din testul nostru este, astfel, cel mai accesibil automobil din acest test.
Mercedes-Benz C-Class avea drept motorizare de start tot versiunea C180, însă de curând există o altă versiune entry-level, C160, dotată cu un motor de 1.6 litri, cu 129 CP şi 210 Nm, ce poate fi cuplat doar la o cutie de viteze manuală. O asemenea combinaţie porneşte în Moldova de la 27,330 euro, însă sunt puţine şanse să vedem o asemenea versiune pe drumurile noastre. Versiunea C180 porneşte de la 28,830 euro cu cutie manuală şi de la 30,930 euro cu cutie automată 7G-TRONIC PLUS, cu 7 trepte. Cu tot cu