unicul criteriu care contează pentru ele, anulându-se cu desăvârşire eficienţa. Asta e lumea noastră, a calităţilor polivalente, dar oferite on-demand, atunci când ai nevoie de ele. Poate e mai bine aşa, până la urmă, poate e mai raţional şi mai inteligent. Plăcerea de condus e oricum prezentă, iar la peste 200 km/h zburând cu ditamai SUV-ul imens, îţi zici că ai de-a face cu o maşină extraordinară!
Deci, versiunea plug-in hybrid sau un benzinar T5 sau T6? Răspunsul e cât se poate de simplu, de fapt. Dacă sunteţi un spirit mai practic, care ţineţi cont mai mult de condiţiile de exploatare a unei maşini în ţara noastră, un T5 sau un T6 sunt motorizările preferabile din
această alegere. Din acestea două, noi v-am sugera să optaţi pentru T6 pentru că diferenţa de preţ nu e prea mare, dar elasticitatea şi dinamismul sunt mult mai impresionante, oferite în opulenţă chiar. Dacă, însă, alegeţi ghidat de raţionamentele unei inteligenţe profunde, pentru satisfacţia spirituală a Dvs. în primul rând înainte de toate, flatat de avansul tehnologic al sistemului de propulsie plug-in hibrid, şi credeţi că puteţi face efortul unor încărcări de la priză mai ales în mediul urban atunci versiunea T8 vă va oferi o constantă şi abundentă plăcere de exploatare. Acea stare de zen, dacă vreţi, izvorâtă din satisfacţia conducerii unei maşini
ultra-inteligente. Şi, apropo, cei 9.2 kW ai bateriei versiunii T8 pot fi încărcaţi de la o priză domestică în aproximativ 2 ore şi jumătate, un timp destul de uzual, deci. Teoretic, cu această energie aţi putea face până spre 40 km în regim pur electric. Dincolo de toate consideraţiile de alegere, dragilor, Volvo XC90 T8 e o mare şi admirabilă realizare inginerească! Alegeţi ce credeţi că vă convine mai bine, poate luaţi în calcul şi cele două versiuni diesel disponibile pentru XC90 D5 de 225 CP şi D4 de 190 CP dar cu siguranţă XC90 T8 Inscription rămâne o versiune de inteligenţă absolută, o versiune de vârf a ingineriei suedeze!