Prima pagină  »  Ştiri  »  Rapid nu este cuvantul potrivit pentru Sportec SPR1 T80!
6 IULIE 2009, 17:26
1,156
0
Rapid nu este cuvantul potrivit pentru Sportec SPR1 T80!
De Redactia PiataAuto.md
0
Vizitatorii expozitiei “Salon Prive” ce va avea loc in Londra intre 22 si 24 Iulie, vor avea ocazia sa admire un monstru in sensul adevarat al cuvantului, in persoana lui Sportec SPR1 T80. Fiind produsul companiei elvetiene SPORTEC, cunoscuta datorita bolizilor SPR1, construiti pe baza modelelor Porsche 911 cu caroseria 997, modelul T80 ii va satisface si pe cei mai nesaturati pasionati de viteze mari.

Sportec SPR1 T80 este propulsat de motorul boxer de 3.6 litri Turbo, care dupa ce a trecut prin mana mecanicilor elevetieni are acum 870 cai putere! Fiind dotat cu tractiune integrala, putem deduce ca fiecarei roti ii revine cate 217.5 cai putere, iar daca este sa comparam, ar iesi cate un Volkswagen Golf GTI pe fiecare roata! Puterea fenomenala a fost obtinuta datorita turbo aspiratoarelor KKK, compresiei mai mici, dar si rapidei cutii de viteze manuale cu 6 rapoarte la care este cuplat propulsorul. In ciuda puterii mari, SPORTEC ramane in pas cu directivile europene si se supune normelor de poluare EURO 4.

Datele furnizate de propulsor, fac ca concurentii sa-l respecte pe SPR1 T80, deoarece acesta accelereaza pana la 100 km/h in 3.0 secunde, pana la 200 km/h in 8.6 secunde, iar pana la 300 km/h in doar 18.9 secunde, cu mult mai rapid decat vor fi transferati cei 450.000 de Dolari SUA in contul companiei elvetiene pentru unul din cele 10 exemplare produse!!! Viteza maxima a fost testata pe circuitul Nardo din Italia, unde bolidul a inregistrat 380 km/h!

Amprenta companiei SPORTEC poate fi observata peste tot, dar cel mai mult o sugereaza body kit-ul, care fata de cele ale concurentilor este mult mai retinut, facand-ul pe SPR1 T80 foarte frumos si functional in masura posibilitatilor.

Pentru ca sa fie redusa greutatea masinii, panelurile automobilului sunt confectionate din kevlar si carbon, iar pentru siguranta in interior au fost montate bare metalice, de tipul celor montate pe masinile de raliuri, iar pe langa aceasta au fost montate si franele cu discuri din ceramica, care minimizeaza considerabil distanta de franare.

Interiorul lui SPORTEC SPR1 T80 mentine caracterul sportiv cu ajutorul pielii Alcantara si carbonului care sunt peste tot, in timp ce scaunele sportive isi vor face datoria si vor tine cu mare grija cei doi ocupanti in timpul virajelor abordate in viteza in care forta centrifuga atinge cote periculoase.
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!