Audi AG, numit de curand si cel mai atractiv brand auto din Germania, demonstreaza prin cresterea recenta de vanzari ca pare a fi la fel de atractiv si in restul lumii. Intre Ianuarie si August, Audi AG a vandut in intreaga lume aproximativ 616.850 unitati (cu 7.5 % mai putin decat in anul 2008), din totalul de 900.000 pe care si l-a propus producatorul pentru anul acesta. Principalele piete unde Audi AG a inregistrat cresterea este Asia, regiunea Pacificului, Statele Unite ale Americii si Europa.
Pozitia puternica pe care o detine Audi in regiunea Asiei si a Pacificului s-a dovedit a fi cruciala pentru succesul companiei. Vanzarile au crescut cu 33 % in August, pana la 16.500 unitati vandute (12.412 unitati in anul 2008), iar in primele 8 luni ale anului Audi a comercializat in aceasta regiune aproximativ 119.000 unitati, o crestere de 15.2 % fata de anul 2008. Doar in China, unde Audi conduce segmentul premium in ultimii 21 ani, compania a vandut in August 13.345 unitati, o crestere de 35.4 % fata de anul trecut. Iar de la inceputul anului, Audi a vandut aici 93.610 unitati in China (din toalul de 130.000 propus pentru acest an), o crestere de 17.4 % fata de aceeasi perioada a anului trecut.
In ciuda tensiunii ce se mentine pe teritoriul SUA din cauza crizei economice, Audi AG a vandut 8.058 in August, inregistrand astfel o crestere de 25.8 %. Chiar daca vanzarile de la inceputul anului sunt mai mici cu 10.2 % fata de aceeasi perioada a anului trecut, constituind in prezent 52.309 unitati comercializate, compania are mari sanse sa-si atinga scopul propus pentru anul curent. Cele mai de succes modele sunt noile A5 si Q5, cat si vanzarile duble fata de anul trecut a lui Audi A4 Cabriolet.
Cat priveste Europa, si aici vanzarile sunt mai mici fata de anul trecut, deoarece criza economica are o influenta semnificativa in continuare pe batranul continent
Doar in August au fost vandute 22.850 unitati, mai putin cu 13.6 % fata de anul trecut, iar pe parcursul primelor 8 luni ale anului au fost comercializate 261.350 unitati, cu 15 % mai putin decat anul trecut.