Discovery 4 şi Range Rover Sport două modele din gama Land Rover care împart aceeaşi platformă tehnică au primit o serie de actualizări la partea tehnică. În primul rând, acestea vor fi echipate cu o nouă transmisie automată cu 8 trepte, de origine germană.
Vorbim despre transmisia celor companiei germane ZF, care echipează deja modelul de top Range Rover, dar şi alte modele din gama Jaguar. ZF este şi lider mondial în furnizări de transmisii pentru producător, lista de clienţi ao companiei cuprinzând peste 50 de mărci.
Britanicii au actualizat şi propulsoarele. Dacă dieselul TDV6 de 3.0 litri şi 211 CP rămâne în continuare cea mai accesibilă motorizare pentru ambele modele, atunci versiunea sa de 245 CP a devenit mai puternică, puterea acesteia ridicându-se acum la 256 CP. De asemenea, rămâne neschimbată şi motorizarea de top, de 5.0 litri V8 şi 375 CP.
Noua transmisie îi ajută ce cei de la Land Rover să-şi îmbunătăţească şi parametrii de consum şi emisii. Spre exemplu, versiunea propulsorului diesel, puterea căreia a crescut de la 245 CP şa 256 CP, indică emisii de CO2 224 g/km, faţă de 243, cât indica anterior.
Britanicii nu uită să-şi asigure clienţii, în final, că noile modificări tehnice vor păstra intacte capacităţile legendare de trecere pe teren accidentat ale celor două modele.